Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc + rollercoaster

xtc + rollercoaster

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
probeer t uit op de kermis :wink: ritje duurt maar een minuut, en wil je weg. dan ben je binnen 5 minuten buiten de drukte.

en vind je het dan al geweldig? op naar t pretpark :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een gezever zeg, met mdma vind je alles leuk, dus dat vast ook wel :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zegt niemand hier dat het vol;gens mij echt een super dikke kick is, als je mdma pekt enje gaat in een achtbaan, niet zomaar leuk, maar super vet volgens mij!
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
ga dan naar walibi world ofzo...bobbejaanland :confused:
Klik om te vergroten...

licht dichterbij, maar het gaat niet door want we wilde het deze vakantie doen en is pas in maart open:( we gaan nu zwemme, dus ga ik maar niet flitsen :),
v
vitamine-KLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben naar toen hete het nog six flags geweest met een pilletje achter de kiezen ik vond die goliath een ontzettend goeie ervaring moet ik zeggen dat geschreeuw van de mensen dan de snelheid het voelde vele male beter dan zonder een pilletje ik zou zeggen doen :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou schrik hebben voor een overdosis adrenaline :)

Maar als je het doet, wil ik die foto van je op die rollercoaster wel eens zien :tongueout:.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soma zei:
Maar als je het doet, wil ik die foto van je op die rollercoaster wel eens zien :tongueout:.
Klik om te vergroten...

hahaha inderdaad :grin:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
PuppiiiEyes zei:
Ik zou het tog niet proberen,
als het dan fout gaat lijkt het me geen toffe ervaring.
Zeker als u maag vreemd zou beginne te doen,
of als je even wilt stappe,...

Nja aan u de keuze :wink:

:wave:
Klik om te vergroten...

zeker 's proberen
anyway
wat is een leven zonder risico's?!
idd! een saaie boel :beer:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Willemijn zei:
PuppiiiEyes zei:
Ik zou het tog niet proberen,
als het dan fout gaat lijkt het me geen toffe ervaring.
Zeker als u maag vreemd zou beginne te doen,
of als je even wilt stappe,...

Nja aan u de keuze :wink:

:wave:
Klik om te vergroten...

zeker 's proberen
anyway
wat is een leven zonder risico's?!
idd! een saaie boel :beer:
Klik om te vergroten...
kga het later probere, deze vakantie is bobbejaanland ni ope, doe het wel 'n keer als ik naar six flags fzo ga, ik laat zeker iets weten xD, of 'n lijn pep mss? :tongueout:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk dat als je eenmaal een tijdje uit je pan bent en denkt dat je het aankan dat het echt supervet is!! :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
12 jaar geleden. houseparty in Kardinge (met zwembad) op den duur zaten we met 50 man, met opblaasdolfijntjes te spelen... in het zwembad :grin: :grin:
N
NelisssssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als jij een hartaanval op je menu wil zou ik het doen
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb je wel een gave dood, beter dan overdosis van jenkem ofzo.. :kots:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me wel te doen hoor,en leuk.
Paar kennissen hebben het wel is met speed gedaan..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ga dan naar walibi world ofzo...bobbejaanland :confused:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey, we gaan zijn vn plan volgende week naar bobbejaanland te gaan :tongueout:,
zou xtc leuk zijn tijdens zo een rit in een rollercoaster?:tongueout: of zou ik er dan eerder bang voor zijn?
alvast bedankt
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou het tog niet proberen,
als het dan fout gaat lijkt het me geen toffe ervaring.
Zeker als u maag vreemd zou beginne te doen,
of als je even wilt stappe,...

Nja aan u de keuze :wink:

:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
takedown84 zei:
Hey, we gaan zijn vn plan volgende week naar bobbejaanland te gaan :tongueout:,
zou xtc leuk zijn tijdens zo een rit in een rollercoaster?:tongueout: of zou ik er dan eerder bang voor zijn?
alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Bang, haha nee man, ik denk juist dat het suuuuuper vet is :openmouth:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
kan best leuk zijn, maar als ik gelijk wat op wil ik altijd maar iets anders doen
op de rollercoaster zelf zal wel leuk zijn, maar als ik naar buiten wil wat bewegen of zo moet ik dat kunnen en niet nog een uur in de rij moeten staan
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
bwa kan het altijd eens proberen.... mr ik zou het niet weten of het positief is of negatief. aan u de opdracht dat uit te vinden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."