#1
probeer t uit op de kermis
ritje duurt maar een minuut, en wil je weg. dan ben je binnen 5 minuten buiten de drukte.
en vind je het dan al geweldig? op naar t pretpark![:grin:]()
en vind je het dan al geweldig? op naar t pretpark

Lauu zei:ga dan naar walibi world ofzo...bobbejaanland![]()
Soma zei:Maar als je het doet, wil ik die foto van je op die rollercoaster wel eens zien.
PuppiiiEyes zei:Ik zou het tog niet proberen,
als het dan fout gaat lijkt het me geen toffe ervaring.
Zeker als u maag vreemd zou beginne te doen,
of als je even wilt stappe,...
Nja aan u de keuze![]()
![]()

kga het later probere, deze vakantie is bobbejaanland ni ope, doe het wel 'n keer als ik naar six flags fzo ga, ik laat zeker iets weten xD, of 'n lijn pep mss?Willemijn zei:PuppiiiEyes zei:Ik zou het tog niet proberen,
als het dan fout gaat lijkt het me geen toffe ervaring.
Zeker als u maag vreemd zou beginne te doen,
of als je even wilt stappe,...
Nja aan u de keuze![]()
![]()
zeker 's proberen
anyway
wat is een leven zonder risico's?!
idd! een saaie boel![]()



takedown84 zei:Hey, we gaan zijn vn plan volgende week naar bobbejaanland te gaan,
zou xtc leuk zijn tijdens zo een rit in een rollercoaster?of zou ik er dan eerder bang voor zijn?
alvast bedankt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."