#1

J86 zei:wow...
Ik denk dat ik bij schuimbekken METEEN 112 had gebeld...
Weet niet waarom jullie dit niet deden? Is meestal een heel slecht voorteken. Het lijkt achteraf mee te vallen qua schade I guess maar is het toch niet het beste dit te doen als iemand zoiets overkomt?
troebadoer zei:Oh oke, dan denk ik dat het een epilepsie aanval was ten gevolgde van te weinig drinken. Was wel schrikken !!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."