#1
Wow heftig verhaal. Dat jullie 112 niet hebben gebelt, snap ik écht niet
Als iemand van mijn vrienden zo tekeer zou gaan, zou ik totaal loos gaan denk ik. Ik heb ook nog nooit iemand zo zien gaan van X, maarja, hier in onze vriendekring worden er zo'n grote hoeveelheden niet genomen. (half pilletje, tot max heel pilletje per avond).
Ik zou je vriend aanraden om langs de huisarts te gaan.
Als iemand van mijn vrienden zo tekeer zou gaan, zou ik totaal loos gaan denk ik. Ik heb ook nog nooit iemand zo zien gaan van X, maarja, hier in onze vriendekring worden er zo'n grote hoeveelheden niet genomen. (half pilletje, tot max heel pilletje per avond).
Ik zou je vriend aanraden om langs de huisarts te gaan.
