#1
http://www.youtube.com/watch?v=74O7eeOB_Bw
dit is ongeveer precies hetzelfde wat er met mijn maat gebeurde
dit is ongeveer precies hetzelfde wat er met mijn maat gebeurde
Mensen die allergisch zijn voor MDMA missen vanaf hun geboorte een enzym in de lever dat de stof afbreekt. Tenzij de maag op tijd wordt leeggepompt heeft dit meestal een dodelijke afloop.Lauu zei:Solidius zei:Nope. Daarom vroeg ik of het zijn eerste keer MDMA was. troebadoer geeft zelf al aan dat de persoon in kwestie in het verleden zelfs hogere doseringen tot zich heeft genomen. Een allergie voor MDMA is genetisch bepaald, dus dan zou hij de eerste keer al heftige reacties gehad moeten hebben.citrobacter zei:troebadoer zei:Oh oke, dan denk ik dat het een epilepsie aanval was ten gevolgde van te weinig drinken. Was wel schrikken !!
Kan ook dat hij een allergie heeft opgewekt voor mdma. Dan is het beter dat ie niet meer met het spul in aanraking komt
hoeft niet...je kan abrupt gevoelig worden voor mdma na hevig gebruik in verleden net als dat je een allergie kan vormen voor iets uit het niets
Solidius zei:tenzij je minstens één allergische reactie op kunt noemen waarbij iemand van gaat schuimbekken en spartelen.
htweeoo zei:een vreemde reactie ik heb is over een nacht verdeeld gehad ongeveer 1.5 gram op me eentje. Ik zag ook die smurie ik hof me hand op en er droop zwarte smurie af en mijn hele lichaam werd zwart.
Ik zag een papiertje van een koek groter worden en naar me toe stappen ik had echt schrik ervan. Maar ik wist dat het hallucinatie was.
5 uur erna gaan slapen en niets aan de hand. smorgens ontbeten geen kater of wat dan ook.
troebadoer zei:het was ook nog heftiger biij me maat want er liep superveel kots uit zn bek en hij werd helemaal blauw, alsof die stikte.
troebadoer zei:en zijn armen draaiden helemaal krom, nog net geen 360 graden en als je hem vastpakte bij zijn benen ofzo, voelde je echt keiharde spieren
troebadoer zei:jah klopt, hij lag eerst op de ligstoel op zn rug, hebben we hem op de grond gelegd in de zij-houding en zijn hoofd recht.. zodat de kots eruit kwam.
Varry zei:Wow heftig verhaal. Dat jullie 112 niet hebben gebelt, snap ik écht niet![]()
Als iemand van mijn vrienden zo tekeer zou gaan, zou ik totaal loos gaan denk ik. Ik heb ook nog nooit iemand zo zien gaan van X, maarja, hier in onze vriendekring worden er zo'n grote hoeveelheden niet genomen. (half pilletje, tot max heel pilletje per avond).
Ik zou je vriend aanraden om langs de huisarts te gaan.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."