#1
Kga morgen avond wss plugge. Dus 100mg in een rizlaatje moet er voor zorge datk goed hard ga?
Beste vraagsteller, Volgens een arts die ik het vroeg, maakt het in principe niet uit of je het via de mond of rectaal inneemt. Het verspreidt zich eveneens door het lichaam. Groet, Martin Sijes

)

3970 zei:Als je plugt, moet je wel zorgen dat je zo zuiver mogelijke drugs gebruikt. Een XTC pil vermalen zou ik dan ook afraden, het bindmiddel en kleurstoffen enz. heb je niet nodig in je poepert. Als je dan XTC wilt pluggen, neem dan iig MDMA kristallen. (die je natuurlijk vermaalt).
3970 zei:Ik zou adviseren om de pil te vermalen, en dan in twee vloeitjes te doen.(Of capsules) Eentje pluggen, en als je na 30 minuten niets merkt, 2e erbij.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10 ... ht=rectaal3970 zei:gebruik zoveel mogelijk poeders om in te brengen (pil vermalen of MDMA) of los ze op in een paar ml water.(met spuitje inbrengen)

3970 zei:het bindmiddel en kleurstoffen enz.

Marla Singer zei:Een interessante manier voor het toedienen van drugs is het absoluut! Ik moet zelf nog over een hele grote drempel voordat ik er uberhaupt aan begin. Het beeld dat ik drugs in m'n kont aan het stoppen ben, vind ik toch nog steeds wel een beetje gek....
PuppiiiEyes zei:Bij je reply's in de andere topics zei je dat het kon
Greetz
Puppiii![]()

lysergine25 zei:Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.

TrippyShit zei:lysergine25 zei:Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.
Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..
).

TrippyShit zei:lysergine25 zei:Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.
Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..
Lauu zei:moet het altijd ruzie zijn lysergine...je kan het ook gewoon negeren:P
nutsss zei:Ik heb toch 1000x liever wat gedoe in een neusgat dan gedoe aan die kant...ik zeg bijvoorbeeld: bloedneus!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."