Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPluggen (nog wat vragen)

Pluggen (nog wat vragen)

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HeraldoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kga morgen avond wss plugge. Dus 100mg in een rizlaatje moet er voor zorge datk goed hard ga?
H
HeraldoLid
01-01-2024, 00:00
#2
htweeoo zei:
Heraldo zei:
200mg
Klik om te vergroten...
Heb je ze zelf laten testen ?
Klik om te vergroten...

Poeder van kristalle. Heb ze altijd zelf afgewoge. Heb nog maar zelden pillen genoeme
Ja kga capsules kope. Maar papier moet ook wel lukke denk ik.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
angie123 zei:
Is het niet mogelijk om een beetje MDMA poeder in een capsule te doen en die vervolgens te pluggen? Lijkt me iets makkelijker dan een papieren bommetje en minder branden "daarzo" ???????? :grin:

Als ik het slik doe ik het ook altijd in een capsule, dus waarom niet zo? Heeft er iemand ervaring mee op deze manier?
Klik om te vergroten...

Ja, dat is zeker mogelijk. Ook de capsule zal daar oplossen, maar het zal misschien iets minder snel werken dan met een spuitje. Branden doet het trouwens sowieso niet daarzo, tenminste niet bij mijn vrouw en mij.

Wat ik altijd doe, met alles wat ik plug, is het poeder zo fijn mogelijk malen, dan in een klein spuitje (4 ml), 1 ml lauw water erin trekken, tot 2 ml met lucht trekken (snap je nog), dan goed schudden tot het opgelost is,(vandaar lauw water) de lucht weer uit het spuitje, 1 ml water bijtrekken (totaal 2 ml dus), beetje glijmiddel eraan, plop in de poepert, zo ver mogelijk, en dan zo schuin mogelijk houden als je hem leegspuit.

Waarom zo schuin mogelijk? Ik heb zelf het idee dat als je het spuitje recht houdt, je nog wel eens je dure drugs in wat achtergebleven ontlasting kunt spuiten. Dan werkt het dus niet. Daarom hou ik het zo schuin mogelijk, zodat je het echt direct tegen de wand van de endeldarm aanspuit. (dit voel je soms ook) Dan weet je zeker dat het znel opgenomen wordt. Oja, en dan even de billen bij elkaar, want je denkt echt dat je meteen weer moet gaan kakken :mrgreen:

Hemi
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
YOooow iedereen,

Dit is weer es een topic over pluggen. Ik wou hier gewoon wat meer over weten, maar vond in de overige topics niet alle informatie, dus vandaar dat ik dit opende.

Ik las in een topic dat je best een pil vermaalt dan mengt met een beetje water en zo inbrengt met een spuitje. Nu vroeg ik mij af of je op deze manier meer schadelijke stoffen binnekrijgt. Ik las namelijk dat je bij het pluggen 90% van de stoffen opneemt en bij orale inname slechts 30-40%/

In het vraag-antwoord rubriek van drugsinfoteam vond ik mijn antwoord hierop. Klopt dit volgens jullie?
Beste vraagsteller, Volgens een arts die ik het vroeg, maakt het in principe niet uit of je het via de mond of rectaal inneemt. Het verspreidt zich eveneens door het lichaam. Groet, Martin Sijes
Klik om te vergroten...

Ik had ook nog een andere vraag.
In vele topics las ik dat pluggen zorgt dat je minder snel te kampen hebt met misselijkheid/maagklachten. Wat denken jullie hierover?
Iemand ervaring mss :mrgreen:

En zijn er nog intressante weetjes over deze manier van inname?


(Of ik dit nu ooit echt ga proberen blijft me een vraagteken :mrgreen: )




:wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet er niks van! Klinkt wel interessant, maar volgens mij brand het wel wat in je gangetje! :grin:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb eens voor een weddenschap een bommetje wc papier met iets van 70 mg mdma geplugt.

Je voelt het inderdaad VEEL harder als wanneer je het slikt. Het kwam na ongeveer een half uurtje op, de rush van het opkomen was veel sneller, en de high duurde ook maar 2-3 uur voor het volledig uitgewerkt was.

Wat ik wel had was een beetje steken in mijn onderbuik vlak voor het begon te werken, maar eenmaal werkende was dit weg. De volgende dag had ik wel wat diaree :rolleyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat antwoord van het Drugsinfoteam slaat echt helemaal nergens op, het is toch wel algemeen bekend intussen lijkt me dat er wel een degelijk verschil in beide methodes van inname is. Bij het rectaal innemen wordt inderdaad een veel grotere hoeveelheid werkzame stof opgenomen, omdat dat rechtstreeks wordt opgenomen, en niet eerst grotendeels door de lever wordt afgebroken.

Als je plugt, moet je wel zorgen dat je zo zuiver mogelijke drugs gebruikt. Een XTC pil vermalen zou ik dan ook afraden, het bindmiddel en kleurstoffen enz. heb je niet nodig in je poepert. Als je dan XTC wilt pluggen, neem dan iig MDMA kristallen. (die je natuurlijk vermaalt).

En een hele belangrijke tip; als je plugt, begin dan met 1/3 van de hoeveelheid die je normaal zou slikken. Een hele simpele rekensom; als je 100 mg MDMA slikt, dan wordt er theoretisch zo'n 30-40 mg opgenomen. Als je dezelfde hoeveelheid plugt, krijg je dus zo'n 90 mg binnen, 2-3 keer zoveel dus. Niet zo heel erg bij MDMA, maar bv wel bij bepaalde andere middeltjes...Believe me, I know. :flushed:

En persoonlijk heb ik niet vlug last van mijn maag, maar het schijnt wel zo te zijn dat je door pluggen minder vlug kans hebt om misselijk te worden...

Hemi
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Als je plugt, moet je wel zorgen dat je zo zuiver mogelijke drugs gebruikt. Een XTC pil vermalen zou ik dan ook afraden, het bindmiddel en kleurstoffen enz. heb je niet nodig in je poepert. Als je dan XTC wilt pluggen, neem dan iig MDMA kristallen. (die je natuurlijk vermaalt).
Klik om te vergroten...

Bij je reply's in de andere topics zei je dat het kon :openmouth:
3970 zei:
Ik zou adviseren om de pil te vermalen, en dan in twee vloeitjes te doen.(Of capsules) Eentje pluggen, en als je na 30 minuten niets merkt, 2e erbij.
Klik om te vergroten...
3970 zei:
gebruik zoveel mogelijk poeders om in te brengen (pil vermalen of MDMA) of los ze op in een paar ml water.(met spuitje inbrengen)
Klik om te vergroten...
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10 ... ht=rectaal


Greetz
Puppiii :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerst de cristal laten testen ....
Neem niet meer dan 30 mg ...

Vermijdt pillen ook al zijn ze goed.

Bonie ...

Helm op !!! Gordel om ....
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
het bindmiddel en kleurstoffen enz.
Klik om te vergroten...

Hier heb ik ook twijfels over, het is goed mogelijk dat deze stoffen wel degelijk opgenomen worden.
Maar de kans bestaat ook dat ze niet opgenomen worden, want niet alle stoffen worden geabsorbeerd door de dikke darm. (Het gaatvoornamelijk mineralen en water)

Als iemand hier iets meer over weet zeg het dan maar :mrgreen:

:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een interessante manier voor het toedienen van drugs is het absoluut! Ik moet zelf nog over een hele grote drempel voordat ik er uberhaupt aan begin. Het beeld dat ik drugs in m'n kont aan het stoppen ben, vind ik toch nog steeds wel een beetje gek....
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Een interessante manier voor het toedienen van drugs is het absoluut! Ik moet zelf nog over een hele grote drempel voordat ik er uberhaupt aan begin. Het beeld dat ik drugs in m'n kont aan het stoppen ben, vind ik toch nog steeds wel een beetje gek....
Klik om te vergroten...

ik zie het mezelf al doen op een feest :X
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PuppiiiEyes zei:
Bij je reply's in de andere topics zei je dat het kon :openmouth:

Greetz
Puppiii :wave:
Klik om te vergroten...

Het kan, maar ik zou het niet doen als je de keus hebt...en mijn inzichten veranderen natuurlijk ook gaandeweg :rolleyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.
Klik om te vergroten...

Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb toch 1000x liever wat gedoe in een neusgat dan gedoe aan die kant...ik zeg bijvoorbeeld: bloedneus!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is een kwestie van smaak(...) en een kwestie van wennen. Ik vind het niet vervelend om mijn uitgang voor andere dingen te gebruiken dan voor kakken alleen, dus de stap om er iets in te spuiten was voor mij dan ook niet zo moeilijk. En het is goedkoper, je hebt minder nodig :hearteyes:

Ieder zijn ding!!! :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
inzicht en progressiviteit brengen nieuw leven in de brouwerij.

Kortzichtgheid misstaat de mesn ....

De anus is made to absorb pure drugs !
Zet pillen werken het allerbest pluggen is niets nieuws, in het Oosten pluggen 1000 den mensne iedere dag een balletje opium !!


:mrgreen:

Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.

:hearteyes:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:
Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.
Klik om te vergroten...

Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..
Klik om te vergroten...

Lysergine heeft voor een deel wel gelijk,
je moet proberen open te staan voor nieuwe methoden (heb zelf ook ng nooit geplugd maar toch :mrgreen: ).
Als het effect zoveel beter zou zijn waarom dan niet. Al die zever van ksteek nx in mijn kont, khoop dat jullie dan nooit supos voorgeschreve krijge :mrgreen:


:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:
Voor diegene die liever een bloedneus heebn !! Get a life and think deeper.
Klik om te vergroten...

Waarom? Omdat jij er zo over denkt? Denk dat de meeste zo denken over drugs in je kont stoppen..
Klik om te vergroten...

Ik lach jou vet uit Trippyshite .....

Heel vet ...

En met mij een groepje ge-eerde pluggers.

Doei doei ...

de wereld is plat ..... pas maar op want aan het einde val je eraf.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
moet het altijd ruzie zijn lysergine...je kan het ook gewoon negeren :wink: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."