#1
ik vraag me echt af of iedere week gebruiken echt zo schadelijk kan zijn..?
want ik weet dat veel mensen dit op wekelijkse basis doen.. stel 2-6 pillen per week.
word je hier dom van
? , blijvende schade aan hersenen? , of andere zaken? ,
als je er meer van weet .... , zal het aprecieren!
want ik weet dat veel mensen dit op wekelijkse basis doen.. stel 2-6 pillen per week.
word je hier dom van
als je er meer van weet .... , zal het aprecieren!
