Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"htweeoo zei: Ik heb weken XTC gebruikt, weken achter mekaar. Geloof me het is schadelijk. Nu mindert het (bijna 2 maand geleden de laatste pil). Maar ik heb iets aan mijn zicht een soort HPPD. Ik zie zwarte puntjes verspringen nr overal. En ik heb net altijd zonlicht in mijn gezicht. Soms ook coordinatieverlies, ik ben erg sportief maar soms ik weet niet geen evenwicht. Ook je kent het klappertanden dit heb ik gewoon in de warmte ofzo. Ook heb je al je pil uitwerkt die koude rillingen die heb ik voortdurend. In het begin voel je dit niet, na 10 dagen komt de hardste dip. Klik om te vergroten... Wekelijks gebruik = schadelijk,zeker weten Ik neem dit zelf 1 maal/maand maximum 2 sessies per maand. Een sessie in de uitgang betekent toch een 3 tal xtc tabletten.en heb ongeveer de zelfde symptomen als "htweeoo" .. + nog andere symptomen doordat ik erbij nog is alcohol drink en meestal versterk met coke of speed. De negatieve bijwerkingen zoals hierboven overal vermeld onderdruk ik met cannabis en/of faramaceutische drug (diazepam,flunitrazepam enz) toch ben ik van mening dat als het redelijk zuivere mdma betreft en men doet dit een 2 tal keer per maand,zonder alcohol en iets anders het geen kwaad kan op middel lange termijn grtz"
"Ik denk er ook aan om eindelijk eens over te schakelen op een gezonder gebruiksmethode van wiet en nu ben ik echt overtuigd om er uiteindelijk in te gaan investeren want als je een deftige wil moet je al minstens 150€ neerleggen naar't schijnt (ik refereer dan naar de Vapor1 bv) Als ik me niet vergis kan men dit apparaat dan wel voor allerlei andere dingen gebruiken zoals tabak,wellness- kruiden.. kan dat Vaporisen dan ook met Coke in gecleande vorm ? groet"
"Ik zoek een vervangmiddel voor dia- of flunitrazepam in de zin van:ik ben associaal en heb gemoedswisselingen als ik het niet neem. maar aan de andere kant wil ik er geen verslavend middel bij in m'n leven;zit nl al 14 jaar aan de canabis en de laatste 10 jaar geregeld maar niet problematische gebruik van MDMA,Coke,Alcohol,Liquid enz.. zou "xanax" geen beter alternatief voor me zijn? Grtz"