Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen ondaks (hart) probleem?

Pillen ondaks (hart) probleem?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je je echt ongerust maakt, zou ik gewoon nog een second opinion halen bij een specialist. Je huisarts kan je doorverwijzen als je daar om vraagt. Met dit soort dingen kun je beter toch eerst een extra zekerheid hebben, voordat je besluit om weer stimulerende middelen te gebruiken.....

Er hoeft niet perse iets ernstigs met je te zijn, maar stel dat het blijkbaar toch niet helemaal goed zit met je bloeddruk/hart, dan is het gebruik van xtc echt wel heel sterk af te raden!
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb hetzelfde als de topicstarter :( en zocht ook een antwoord.. Want ga morgen normaal pilleke pakke(getest 180mg mdma)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
magical zei:
Heb hetzelfde als de topicstarter :( en zocht ook een antwoord.. Want ga morgen normaal pilleke pakke(getest 180mg mdma)
Klik om te vergroten...

Zelf laten testen of gehoord? Denk gehoord, 180 mg in pillen komt uiterst zelden voor. Vraag het eens goed na :P
Het beste is idd een deskundig advies vragen.
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laten testen door maat, is nog een oude blauwe mitsu :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vroeger in mijn speedperiode, was ik een 6 dagen wakker onder speed. De laatste dag, had ik enorme hartkloppingen, dat heeft 3,4 weken geduurd tegen dat dat weg was....

Maar eenmalig gebruik van speed+hartkloppingen, is niet iets om bezorgd over te zijn
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een hoge hartslag en bloeddruk is wat je nou eenmaal op de koop toe moet nemen bij stimulerende middelen. Bij speed heb ik altijd nog 1 dag last van een hoge bloeddruk en hartslag, bij xtc heb ik er minder last van de dag erna.
En ja dit kan nare en benauwde gevoelens geven (alsof je hart niet meer in je borstkas past zeg maar), maar je lichaam kan een hoop hebben dus als je je gebruik beperkt hoeft het geen permanente invloed hebben op je hart.
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mn hartslag is in rust ongeveer 95.. Zou het veilig zijn om vanavond pilleke te pakke? (1, getest, 180mg mdma)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
in rust 95? dus als jij plat op je bedje ligt en compleet ontspanne bent raast 'ie dan ook met 95 p/m? Als dat zo is zou ik zeker geen pillen pakken, ook geen halve.
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#9
xpressurself zei:
in rust 95? dus als jij plat op je bedje ligt en compleet ontspanne bent raast 'ie dan ook met 95 p/m? Als dat zo is zou ik zeker geen pillen pakken, ook geen halve.
Klik om te vergroten...
Als ik neerzit +-95, toen ik vannacht in bed lag, rond de 75-80..
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het pilletje maar dagje uitgesteld tot vanavond. Heb gisteren naar dokter gebeld, en die zei dat het niet zo erg is.. Ik zou het wel 'gewaar' worden dat mn hartslag zo stijgt, maar verder geen problemen zegt hij.
Op hoop van zege? :tongueout:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn hart gaat altijd als een trein als ik aan de drugs zit :beer:
i
insaneraverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste mensen,

Onlangs kreeg ik last van een zeer snelle hartslag die door mijn hele lichaam te voelen was. Dit na een nachtje doorhalen met speed.
Later, toen ik een joint rookte kreeg ik dit weer. Mijn dokter vertelde mij dat er met mijn hart niks mis was, maar toch heb ik zowat elke keer last van een (te) hoge hartslag wanneer ik een joint heb gerookt. Zelf denk ik dat dit tussen mijn oren zit maarja.
Mijn dokter suggereerde dat ik overgevoelig was voor stimuleerende middelen, maar wanneer ik eergydrink (caffeïne) drink heb ik geen last van een versnelde hartslag.
Ik wil binnenkort nar een hardcore party en ik zou graag ff een pilletje nemen. Wat zouden jullie in zo'n geval doen.

Gr Insaneraver
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je het écht wil doen, je pillen laten testen en als het mdma is, beginnen met een halfje.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lol, das mooi goedkoop keihard gaan dan :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koop een bloeddruk meter of laat het bij de huisarts meten als het niet gedaan is. Als het echt hoog is (boven de 100) zou ik het sowieso niet doen, als het daar onder is maar gewoon aan de hoge kant (80-100), de hartslag dus, dan kan je misschien een lage dosis van geteste proberen, maar dan echt laag, als je daar ook klachten van krijgt zou k het helemaal niet meer doen. Hartslag hoogte is volgensmij pas gevaarlijk boven de 160 of 180.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
THC verhoogt je bloeddruk. En uppers en downers moet je voorzichtig mee gaan zijn. Ik zou toch een doorverwijzing vragen naar het ziekenhuis voor een wat grondiger onderzoek. Het kan zijn dat er een hartspier wat sterker is dan de ander of dat je geoelig bent voor bepaalde stoffen.
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zolang je maar niet overdrijfd en dosis en frequentie zal het niet teveel problemen geven, maar let er toch maar mee op!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."