Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil binnenkort eens keta proberen maar heb veel last van hartkloppingen. Heeft keta invloed op je hartslag en bloeddruk? Of kan ik zonder problemen een lijntje nemen? :P"
"Dus een lijntje keta zou geen probleem moeten zijn?"
"Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Laatst, dezelfde nacht nog dat ik speed gebruikte heb ik wel echt last van mn hart gekrege en dat voelt totaal anders. Drukkentgevoel in je borst, constante pijn die uitstraalt naar je arm dat soort shit. Daarbij zijn die steekjes niks"
"en zou jij hartkloppingen een hart- of vaatziekte noemen?"
"Waarom wordt het mensen met hartproblemen afgeraden om GHB te gebruiken? Ik heb vroeger wel GHB gebruikt en ik wil het graag weer proberen maar sindskort heb ik veel last van hartkloppingen. Is het het proberen waardt of zou ik het beter maar niet weer proberen?"
"Dan heb ik nog geen antwoordt op de vraag of het verstandig is voor mij om het te nemen?"
"Beste mensen, Onlangs kreeg ik last van een zeer snelle hartslag die door mijn hele lichaam te voelen was. Dit na een nachtje doorhalen met speed. Later, toen ik een joint rookte kreeg ik dit weer. Mijn dokter vertelde mij dat er met mijn hart niks mis was, maar toch heb ik zowat elke keer last van een (te) hoge hartslag wanneer ik een joint heb gerookt. Zelf denk ik dat dit tussen mijn oren zit maarja. Mijn dokter suggereerde dat ik overgevoelig was voor stimuleerende middelen, maar wanneer ik eergydrink (caffeïne) drink heb ik geen last van een versnelde hartslag. Ik wil binnenkort nar een hardcore party en ik zou graag ff een pilletje nemen. Wat zouden jullie in zo'n geval doen. Gr Insaneraver"
"Laatst op een avond heb ik weer eens pep gebruikt. Dacht wordt wel vet enzo. En alles was ook leuk tot op het moment dat de pep eigenliujk al uitgewerkt had moeten zijn. Ik ben nog nooit zo wakker geweest. IK had een hartslag van iemand die 2 uren lang voor zn leven had gelopen. Bovendien dreunde de hartslag door mijn hele lichaam. Volgende morgen, paar uur later dus was het nog niet over. Ben uiteindelijk naar de dokterwacht geweest. De dokter kon mij vertellen dat mijn hart op hol was geslagen. Sindsdien kan ik niet eens meer een jointje roken of een zware inspanning verichten. Mijn hartslag stijgt dan direct weer tot iets van 200. Iemand die hier ervaring mee heeft en misschien een oplossing?"
"Hallo iedereen, ik wist niet in welk forum ik dit moest plaatsen maar, aangezien het mij om G gaat plaats ik het hier. Mijn vraag is: In hoeverre komen de (lichamelijke) effecten van een goede dosis G overeen met een flinke hoeveelheid alcohol? Onderdrukt een grote hoeveelheid alcohol ook de ademhaling, en wat zijn van beide middelen de effecten op bloeddruk/hartslag. bvd"
"Nu heb ik volgens mei een foutje gemaakt... ik had net nieuwe G gekocht en ik kreeg niet in een flugeltje, dus toen ik thuiskwam heb ik het overgegoten in een flugelflesje. Wat ik vergeten was, was dat ik de dag ervoor dat flugeltje had omgespoeld met wat vruchtendrank (zonder fruchtvlees). Kan ik het zo nog een weekje bewaren, of gaat deze G nu echt slecht worden?"