Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer MDMA kristallen

1e keer MDMA kristallen

51 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
Lauu zei:
Ellesdee zei:
ik word af en toe een beetje moe van die pillenpraat
Klik om te vergroten...

wat doe je hier dan nog?
Klik om te vergroten...
dat vraag ik me ook wel eens af :beer:
Klik om te vergroten...

haha dan gaat het goed :wink:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien had je speedpillen, met een geringe hoeveelheid mdma..
Als je toch amper iets voelt van pillen, kan je beter een bommetje mdma van ongeveer 150mg(+- 1 hele goede pil) nemen. Ervoor moet je ook niet teveel eten. Ikzelf neem ook 1x per 2 maand mdma, en voel niet veel van 80/90mg bommetjes..
:wave:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
emototronic-su-si zei:
Maar mdma bommetje zal ik dus met zekerheid wel gaan voelen? En voel je dat ook sneller dan een pil? Ik voelde die dingen altijd pas na anderhalf uur! :confused:
Klik om te vergroten...

1,5uur :confused: dat is wel erg lang...meestal is het tussen 20-30min...ligt aan de persoon maar gemiddeld met pillen 30min en kristallen tussen 15-30min(iig bij mij)

een bommetje is bijna net als een pil sinds de capsule moet worden afgebroken(net als een pil) maar in een "bommetje" zit een hoge hoeveelheid mdma dus het slaat in als een bom(joh? :P) ik zou rustig aan beginnen...sinds je altijd meer kan pakken
Klik om te vergroten...

Bij mij is hij wel eens pas na +/- 3 uur ingeslagen, dus het is wel degelijk mogelijk..
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon een keer op zoek gaan naar goeie pillen
dan heb je er aan één meer dan genoeg als het je eerste keer is

:wave:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
200 mg met 3 man ?

das minder dan 70 mg pp

niet echt een dosis om wat van te voelen lijkt me ...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
sinfony zei:
gewoon een keer op zoek gaan naar goeie pillen
dan heb je er aan één meer dan genoeg als het je eerste keer is

:wave:
Klik om te vergroten...

ze wil kristallen proberen he...pillen heeft ze al gedaan
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht.

Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.
Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje!
Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg.


Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt.
XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt.
De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine.

In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt!

MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed!

Succes
E
ELPY10Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pilsner zei:
De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht.

Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.
Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje!
Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg.


Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt.
XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt.
De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine.

In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt!

MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed!

Succes
Klik om te vergroten...

Thnx! Aan deze info heb ik heel veel. Maar wat zou er met me gebeuren als ik bijv 170 mg bij ongeluk (per ongeluk verkeerde dosering ofzo) neem? Erg gevaarlijk? Of kan ik dan fout gaan? ga naar een vet feest dus k wil niet bad trip krijgen ofzo... laatste wat je wilt is ook nog is de avond van degene die met je zijn te verpesten
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
na teveel nemen kan je gaan hallucineren en of KO gaan
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
dammnnn wat zou ik graag eens kristallen willen proberen :hearteyes:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.

De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Klik om te vergroten...

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.

Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....


Veel suc6

Flip
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weetje? MDMA slikken en vervolgens zeiken op files is dom... Ieder mens weet dat je in de spits niet van A'dam naar Utrecht moet willen rijden.. Voorkom wachtijden en neem de intercity naar Wallebroekervaart (Nee klopt... staat niet op de kaart :beer:) Kristallen vermalen... lijntje leggen en snuiven maar :hearteyes: Vind je pep al pijnlijk? Doe dan maar niet! :mrgreen:

Duurt 5 a 10 min voor die inslaat, minder brak gevoel aan je maag, maar is daarin tegen wel intenser en minder lang. Verder kan je ook de posts van L25 nog even lezen en tot de conclusie komen dat pluggen toch lekkerder is... gebruik je fantasie, maar nee ze tussen je grote teen leggen helpt niet :confused:

:wave:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb er gisteren ook voor het eerst genomen.
200mg door drie man. we dachten wel dat is genoeg voor de eerste keer.
maar ik heb er echt niets van gevoeld, soms misschien een klein beetje.
het licht zeker niet aan de kwalitiet, want ik weet dat het goede is 84% zuivere mdma kristallen.
maar ik zou het kunnen oplossen door volgende keer meer te nemen zeker.
of mdma is niet echt men partydrygs. maar chill drugs in de zetel
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
FlipMeister zei:
200 mg met 3 man ?

das minder dan 70 mg pp

niet echt een dosis om wat van te voelen lijkt me ...
Klik om te vergroten...

idd...niet echt een goeie dosis p.p....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
Klik om te vergroten...

het moet wel lekker blijven :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Begin volgende keer met 100-150 ofzo :)
Ik doe meestal een capsule met 250mg erin krijg je een goede rush van :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
Klik om te vergroten...

het moet wel lekker blijven :P
Klik om te vergroten...
Dus toch? :openmouth: Ik dacht dat het je overdoseerde als je je lekker ging voelen :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
Klik om te vergroten...

het moet wel lekker blijven :P
Klik om te vergroten...
Dus toch? :openmouth: Ik dacht dat het je overdoseerde als je je lekker ging voelen :beer:
Klik om te vergroten...

ik dacht dat je zwart werd van mdma...ben jij zo geworden zoals je bent dooe de mdma nick de negert? :P
E
ELPY10Lid
01-01-2024, 00:00
#19
FlipMeister zei:
Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.

De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Klik om te vergroten...

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.




Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....


Veel suc6

Flip
Klik om te vergroten...


Heyy

ik had niet erbij gedronken...Nu bedenkt ik me wel alleen iets; Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag) Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Had ooit gehoord dat caffeine de werking van andere drugs kan verminderen.
Vond t ook heel verbazend dat ik die euforie niet voelde, ik voelde m zitten en ik dacht ..Dit KAN het gewoon niet zijn waar al die mensen zoo lyrisch over zijn.
Van speed voel ik trouwens ook geen fuck..Niet ecjt speedy ofzo, kan alleen niet slapen dan.. :openmouth:

Ik zal je op de hoogte houden over hoe t is gegaan =)
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#20
emototronic-su-si zei:
FlipMeister zei:
Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.

De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Klik om te vergroten...

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.




Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....


Veel suc6

Flip
Klik om te vergroten...
Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag)
Klik om te vergroten...

Maakt niks uit die koffie. Je hebt te weinig genomen of het was toch kut kwaliteit. Hoe kom je aan die 84%. Dat heeft je dealer zeker gezegd. Zou wel HEEL toevallig zijn dat je de maximaal haalbare kwaliteit hebt gehad, want dat is gewoon niet te realiseren in illegale labs. Ze moeten dan precies op het juiste kookpunt het synthtiseren afgebroken hebben. Was je kristal bruin of wit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."