#1
Ellesdee zei:dat vraag ik me ook wel eens afLauu zei:Ellesdee zei:ik word af en toe een beetje moe van die pillenpraat
wat doe je hier dan nog?![]()
haha dan gaat het goed
Ellesdee zei:dat vraag ik me ook wel eens afLauu zei:Ellesdee zei:ik word af en toe een beetje moe van die pillenpraat
wat doe je hier dan nog?![]()

Lauu zei:emototronic-su-si zei:Maar mdma bommetje zal ik dus met zekerheid wel gaan voelen? En voel je dat ook sneller dan een pil? Ik voelde die dingen altijd pas na anderhalf uur!![]()
1,5uurdat is wel erg lang...meestal is het tussen 20-30min...ligt aan de persoon maar gemiddeld met pillen 30min en kristallen tussen 15-30min(iig bij mij)
een bommetje is bijna net als een pil sinds de capsule moet worden afgebroken(net als een pil) maar in een "bommetje" zit een hoge hoeveelheid mdma dus het slaat in als een bom(joh? :P) ik zou rustig aan beginnen...sinds je altijd meer kan pakken

sinfony zei:gewoon een keer op zoek gaan naar goeie pillen
dan heb je er aan één meer dan genoeg als het je eerste keer is
![]()
pilsner zei:De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht.
Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje!
Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg.
Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt.
XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt.
De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine.
In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt!
MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed!
Succes
Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
) Kristallen vermalen... lijntje leggen en snuiven maar 

FlipMeister zei:200 mg met 3 man ?
das minder dan 70 mg pp
niet echt een dosis om wat van te voelen lijkt me ...
Nick de Neger zei:Die tolerantie moet je juist vermijden![]()
Dus toch?Lauu zei:Nick de Neger zei:Die tolerantie moet je juist vermijden![]()
het moet wel lekker blijven :P

Nick de Neger zei:Dus toch?Lauu zei:Nick de Neger zei:Die tolerantie moet je juist vermijden![]()
het moet wel lekker blijven :PIk dacht dat het je overdoseerde als je je lekker ging voelen
![]()
FlipMeister zei:Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.
De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.
Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.
Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.
Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.
Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.
Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....
EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....
Veel suc6
Flip
emototronic-su-si zei:Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag)FlipMeister zei:Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.
De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.
Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.
Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.
Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.
Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.
Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....
EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....
Veel suc6
Flip
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."