Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het lijkt misschien zo dat je 2 kilo afvalt tijdens zon trip maar het meeste is toch echt vocht..Het is onmogelijk 2 kilo af te vallen in zon korte tijd als je na gaat dat 1 kilo vet al 9000 calorieen is. En zoveel verbrand je echt niet Dus het is gewoon vocht Natuurlijk heb je dan nog spieren maarja dan nog heb je toch echt meer nodig om dat te verliezen .. ..Mensen vallen op lange termijn af doordat ze weinig of helemaal niets eten na zon space"
"Ja ik denk dat die witte mitsubishis helemaal niet goed waren maar vond t vaag want vrienden van mij stonden daar wel op te spacen De laatste keer op dat feest dat ik gebruikt heb was de eerste een witte mitsubishi en die sloeg niet echt hard in, en toen had ik de tweede een roze pilletje gehad weet niet hoe die heet. Maar ondanks dat nog niet keihard zitte space (wel meer dan de vorige 2 keren)"
"Maar mdma bommetje zal ik dus met zekerheid wel gaan voelen? En voel je dat ook sneller dan een pil? Ik voelde die dingen altijd pas na anderhalf uur!"
"Denk dat ik wel goeie MDMA krijg, dus hopelijk zal het daar niet aan gaan liggen.. Misschien heb ik trage stofwisseling? Of is dat een HELE domme veronderstelling? :P Het was idd echt heel frustrerend dat t steeds zo lang duurde maar ik ga die kristal sowieso half uur van te voren het feest innemen. Denk dat ik het in een vloeitje doe (is toch een bommetje????) Had toen ook niet echt super veel gegeten dus dat kan t ook niet zijn (kutpillen dus) Thnx voor jullie hulp"
"SperSIZEboon zei: Lauu zei: 1,5uur dat is wel erg lang...meestal is het tussen 20-30min...ligt aan de persoon maar gemiddeld met pillen 30min en kristallen tussen 15-30min(iig bij mij) een bommetje is bijna net als een pil sinds de capsule moet worden afgebroken(net als een pil) maar in een "bommetje" zit een hoge hoeveelheid mdma dus het slaat in als een bom(joh? :P) ik zou rustig aan beginnen...sinds je altijd meer kan pakken Klik om te vergroten... dat ligt toch maar net aan de hoeveelheid die je in je bommetje doet is het nou echt zo moeilijk om eerst een btje te lezen op een forum voordat je domme vragen gaat stellen Klik om te vergroten... heb al heel veel gelezen hier, maar vond niet echt een specifiek antwoorden op mijn "probleem""
"pilsner zei: De dosis voor MDMA is 1 tot maximaal 2 mg per kilogram lichaamsgewicht. Dat betekent dus dat als je 60 kg weegt, je 60 tot maximaal 120 mg MDMA op een avond neemt.Daaraast heb je witte en bruine kristallen, zelf ben ik een voorstander van het likken uit het zakje! Beetje bitter maar met een sappie is de smaak snel weg. Betreffende je pillen, laat eerst het spul testen voor je inneemt. XTC-markt raakt weer vervuild: mCPP wordt verkocht als XTC.mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt. De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC, in veel mitsubutsi pillen is MCpp gevonden, en in sommige gevallen Amphetamine. In veel gevallen is het bindmiddel ( cellulose ) de boosdoener voor de inwerking van de pil, sommige pillen breken heel langzaam af in je maag en andere juist in een keer, daarom het verschil qua tijd voor de pil erin hakt! MDMA is de werkzame stof in een XTC, dus met je kristallen zit je wel goed! Succes Klik om te vergroten... Thnx! Aan deze info heb ik heel veel. Maar wat zou er met me gebeuren als ik bijv 170 mg bij ongeluk (per ongeluk verkeerde dosering ofzo) neem? Erg gevaarlijk? Of kan ik dan fout gaan? ga naar een vet feest dus k wil niet bad trip krijgen ofzo... laatste wat je wilt is ook nog is de avond van degene die met je zijn te verpesten"
"Potverdikkie..en ik heb net een week geleden besloten 3 maanden niets te gebruiken.."
"Hey Ik wil een keertje GHB gaan proberen maar ik lees hier op dit forum te vaak onderwerpen dat mensen aan het afkicken zijn. Is GHB echt zo verslavend? En waarom? Ik bedoel, waarom word iemand wel verslaafd aan GHB, en niet bijv. aan XTC, aangezien het (GHB) op korte termijn geen lichamelijke verslaving kan veroorzaken. Ik ben niet van plan dit wekelijks te doen, dus heb absoluut geen zin om wekelijks de drang te hebben om GHB te gebruiken,. Wie kan mij hier iets meer over vertellen? Is GHB al verslavend na de eerste keer? Ik weet niet of ik hier een stomme vraag stel maarja ik moet toch ergens informatie opdoen. Groetjes"
"Heb ik ook gedaan..Thnx voor je hulp sowieso he"
"Na een aantal weken goed erover nagedacht en bewust van de risico's die eraan vastkleven, heb ik gisteravond toch besloten het te doen samen met twee vrienden gewoon voor n chill avondje.. Zij hadden er al ervaring mee dus dat was wel chill. En om eerlijk te zijn, nee, GHB is niet HET voor mij. Geef mij maar een keer in de zoveel tijd een pilletje, dan ben ik tevreden"