#1
Die tolerantie moet je juist vermijden ![:wink:]()
FlipMeister zei:200 mg met 3 man ?
das minder dan 70 mg pp
niet echt een dosis om wat van te voelen lijkt me ...
Nick de Neger zei:Die tolerantie moet je juist vermijden![]()
Dus toch?Lauu zei:Nick de Neger zei:Die tolerantie moet je juist vermijden![]()
het moet wel lekker blijven :P

Nick de Neger zei:Dus toch?Lauu zei:Nick de Neger zei:Die tolerantie moet je juist vermijden![]()
het moet wel lekker blijven :PIk dacht dat het je overdoseerde als je je lekker ging voelen
![]()
FlipMeister zei:Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.
De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.
Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.
Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.
Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.
Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.
Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....
EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....
Veel suc6
Flip
emototronic-su-si zei:Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag)FlipMeister zei:Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.
De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.
Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.
Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.
Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.
Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.
Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....
EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....
Veel suc6
Flip
Lauu zei:in brokjes rekenen wordt moeilijk...maar een goeie trip voor een gemidelde gebruiker ligt toch bij de 160-170mg sinds dat een goeie pil is
) mn ogen popte zowat mn kassen uit emototronic-su-si zei:Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad..
We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldigde muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he
) mn ogen popte zowat mn kassen uit
Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!!
heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog?????) Godver wat is dat spul heerlijk
Ode aan de mdma
AMEN
Lauu zei:weet je ook hoeveel het was?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."