Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer MDMA kristallen

1e keer MDMA kristallen

51 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
in brokjes rekenen wordt moeilijk...maar een goeie trip voor een gemidelde gebruiker ligt toch bij de 160-170mg sinds dat een goeie pil is
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb er gisteren ook voor het eerst genomen.
200mg door drie man. we dachten wel dat is genoeg voor de eerste keer.
maar ik heb er echt niets van gevoeld, soms misschien een klein beetje.
het licht zeker niet aan de kwalitiet, want ik weet dat het goede is 84% zuivere mdma kristallen.
maar ik zou het kunnen oplossen door volgende keer meer te nemen zeker.
of mdma is niet echt men partydrygs. maar chill drugs in de zetel
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
FlipMeister zei:
200 mg met 3 man ?

das minder dan 70 mg pp

niet echt een dosis om wat van te voelen lijkt me ...
Klik om te vergroten...

idd...niet echt een goeie dosis p.p....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
Klik om te vergroten...

het moet wel lekker blijven :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin volgende keer met 100-150 ofzo :)
Ik doe meestal een capsule met 250mg erin krijg je een goede rush van :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
Klik om te vergroten...

het moet wel lekker blijven :P
Klik om te vergroten...
Dus toch? :openmouth: Ik dacht dat het je overdoseerde als je je lekker ging voelen :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
Lauu zei:
Nick de Neger zei:
Die tolerantie moet je juist vermijden :wink:
Klik om te vergroten...

het moet wel lekker blijven :P
Klik om te vergroten...
Dus toch? :openmouth: Ik dacht dat het je overdoseerde als je je lekker ging voelen :beer:
Klik om te vergroten...

ik dacht dat je zwart werd van mdma...ben jij zo geworden zoals je bent dooe de mdma nick de negert? :P
E
ELPY10Lid
01-01-2024, 00:00
#9
FlipMeister zei:
Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.

De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Klik om te vergroten...

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.




Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....


Veel suc6

Flip
Klik om te vergroten...


Heyy

ik had niet erbij gedronken...Nu bedenkt ik me wel alleen iets; Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag) Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Had ooit gehoord dat caffeine de werking van andere drugs kan verminderen.
Vond t ook heel verbazend dat ik die euforie niet voelde, ik voelde m zitten en ik dacht ..Dit KAN het gewoon niet zijn waar al die mensen zoo lyrisch over zijn.
Van speed voel ik trouwens ook geen fuck..Niet ecjt speedy ofzo, kan alleen niet slapen dan.. :openmouth:

Ik zal je op de hoogte houden over hoe t is gegaan =)
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#10
emototronic-su-si zei:
FlipMeister zei:
Uit je verhaal maak ik een aantal dingen op.

De eerste x had je 2 pillen op maar bereikte je niet het optimale gevoel.

Dit kan komen doordat of je hebt erbij gezopen (vlakt et effect enorm af), gesnoven (etzelfde), etc. Ook heb je 3x in een maand gedaan. Je merkt het waarschijnlijk nu niet in het alledaagse leven maar je serotonine is nu lager dan normaal. Dit betekend dat als je nu XTC zou nemen je zowiezo niet het optimale effect bereikt omdat je sero laag is.
Ik vind het alleen een beetje raar dat je van 2 pillen niet het echte ''love' gevoel en euforie ervaarde. Daarvoor kan ik dus maar een paar dingen voor bedenken. Of je hebt gezopen (zoals al eerder gezegd) of je had misschien iets met MDEA erin oid.

Vaak worden houseparty's geassocieerd met drugsgebruik. Naast pepmiddelen als cocaïne en speed is de populairste drug nog altijd ecstacy (XTC). In 1988 werd deze drug in de opiumwet opgenomen. Vlak daarna werd er op houseparty's veel pillen aangeboden met op ecstacy gelijkende stoffen zoals MDEA, die toen nog niet verboden waren.
Klik om te vergroten...

Van wikipedia alhoewel er weinig word verteld over de stof zie je dat het wel eens kan zijn dat je dat kreeg. MDEA is meer 'speedy' dan MDMA of MDA. Het kan zijn dat je dat kreeg waardoor ik ook wel kan begrijpen dat je geen lovegevoel kreeg (zelf meegemaakt). Een andere verklaring kan zijn dat er gewoon weinig MDMA in je pillen zat en de enige manier om dat te testen is in een testcentra.

Ik wil graag nog wat horen over je verdere verloop met MDMA.




Ik adviseer verder om 3 maanden te wachten (minstens) en dan weer eens (geteste) pillen te nemen.

Ik hoop dat je het XTC gevoel nog een keer krijgt het is echt een unieke ervarinv....

EDIT: Ik zie nu pas dat je kristallen wil proberen (stoned :mrgreen:). Het beste lijkt me om 3 maanden te wachten (als je echt niet kan wachten doe dan 9 weken). Als je Serotonine weer wat herseld is zul je het harder voelen aankomen, beter voelen en ook veel langer. Mijn ervaring met kristallen is dat het harder inslaat (denk omdatje het meestal opslikt in poedervorm = snellere opname) en meer het wause gevoel erbij. Dat is echter hoe ik het ervaar voor jou kan het heel anders zijn. Met kristallen is het vooral belangerijk om niet meteen te veel te nemen.
Je kan altijd bijnemen maar je kan niet weer terugnemen. Eenmaal leip is leip en een beetje raar kan altijd nog wel van de kaart worden.
De pauze kijk je mischien tegen op maar als je minstens 9 weken wacht (het liefst meer) dan denk ik ook datr je eerder het echte XTC gevoel zal hebben....


Veel suc6

Flip
Klik om te vergroten...
Ik drink abrnomaal veel koffie (lzo ongeveer 8 kopjes per dag)
Klik om te vergroten...

Maakt niks uit die koffie. Je hebt te weinig genomen of het was toch kut kwaliteit. Hoe kom je aan die 84%. Dat heeft je dealer zeker gezegd. Zou wel HEEL toevallig zijn dat je de maximaal haalbare kwaliteit hebt gehad, want dat is gewoon niet te realiseren in illegale labs. Ze moeten dan precies op het juiste kookpunt het synthtiseren afgebroken hebben. Was je kristal bruin of wit?
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#11
conclusie: te weinig en niet al te goed kristallen!

prettig weekend :stoned:

pretender
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik en m'n vrienden hebben nu ook kristallen. Nu hebben we gisteren voor 't eerst geprobeerd. Nou wij dachten van niet te veel pakken. Maar we wisten dus ook echt niet hoe we moesten doseren. Dus hebben we allemaal een brokje ter grote van een kleine pil gepakt. Nou na 2 uur voelde ik nog niks. Eén vriend van me begon 'm een beetje te voelen maar is niet hard gegaan. Een uur later begon een andere vriend van me, die is niet erg ervaren 2x ofzo, ineens tering hard te gaan. Hij had net zoveel als ik gepakt en hij zag er niet uit. Hij zag smurfen en vanalles. Nu is mijn vraag wat is nou een goede dosering voor iemand van 1.80lang en 60kg die al zo'n 10x goed hard is gegaan? En dan niet in grammen maar in brokjes zeg maar? Alvast bedankt
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
in brokjes rekenen wordt moeilijk...maar een goeie trip voor een gemidelde gebruiker ligt toch bij de 160-170mg sinds dat een goeie pil is
Klik om te vergroten...

Nou ik vond een groen duifje (+-138mg) toch wel echt tering goed. Ik denk wel dat ik wat meer aan kan. Maar ik ben echt te bang dat ik verkeerd doseer en dat ze me dalijk suikerwater moeten voeren...

Edit: JEZUS WAT EEN HEERLIJK SPUL! NONDEJU! IK heb flink uitgepakt en ga zo tering hard! xD Nog steeds :P Matherfucker!
E
ELPY10Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad..

We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldig:grin: de muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he :wave: ) mn ogen popte zowat mn kassen uit :openmouth: Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!!
heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog????? :confused: ) Godver wat is dat spul heerlijk :grin:

Ode aan de mdma

AMEN
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
emototronic-su-si zei:
Update: Vanavond heb ik dus voor het eerste MDMA kristalletjes genomem (in een capsule) heb een behoorlijke capsule gehad..

We zijn naar club11 geweest vannacht en heb een half uur voordat ik binnen was die capsule ingenomen.. Een uur nadat we binnen waren voelde ik m nog steeds niet terwijl al mn vrienden al keihard stonden te space.. ik Baaaalde ik dacht nee he ben ik immuum voor dit spul ofzo>!?!?!!?! Op een gegeven moment was ik even weggelopen om een persoon te zoeken, noou ik voelde m ineens opkomen!!! KEIHARD!! Nog nooit zo hard meegemaakt!! (ZEKER kutpillen gehad de laatste 3 keer dus!) Maar die capsule voelde ik wel degelijk,. Alles was geweldig:grin: de muziek was zoooooo intens ongeloofelijk!!! Had ff een pupil check gedaan in de wc (ik vind het zo lekker om in de spiegel te kijken dan he :wave: ) mn ogen popte zowat mn kassen uit :openmouth: Later op de avond heb ik nog een half pilletje genomen..Toen die insloeg ging ik echt hard. Ogen begonnen helemaal te rollen lichten gingen vaag doen fuckkkiing lekker!!!
heb heeerrlijk gedanst de hele nacht.. dit voelde echt als mn eerste keer echt space :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Heb nu nog geen last van een kater ( maar misschien komt die nog????? :confused: ) Godver wat is dat spul heerlijk :grin:

Ode aan de mdma

AMEN
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
weet je ook hoeveel het was?
E
ELPY10Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
weet je ook hoeveel het was?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoeveel mg het was, maar mn vrienden waren wel steeds van dat het beter was de helft van de capsule te nemen omdat ze best heftig waren volgens hen. Ik heb dus expres de hele capsule ineenkeer genomen omdat ik niet weer met een half gevoel wou zitten. Nou ik heb het gemerkt hoor :grin: :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is wel lekker puur, geen shit zooi erdoor heen.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind het altijd lekker op kristallen te snuiven :hearteyes: ineens die rush :hearteyes: en je weet of je nog bij kan pakken, had toen 250 mg in totaal, maar verdeelt over de nacht.

bij mij ligt het eraan of ik een kater heb, de ene keer wel de andere keer niet. nu weer wel.. had er maar anderhalf pilletje op.. verschilt per persoon denk..
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen vergelijkingsmateriaal verder, maar ik raad iedereen snuiven aan... Meer zekerheid over je dosis, je voelt het direct, als het teveel is laat je de rest van je lijntje staan... En de smerigheid, tsja, live with it..:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."