#1
lysergine25 zei:MDMA is ook een kut drugs .....
![]()
Volgens jou is alles wat jij niet gebruikt een kut drug
Mdma is hardstikke mooi, zoiets met je beste vrienden meemaken is onbeschrijfelijk. Je moet er gewoon net als alle andere drugs mee om kunnen gaan.
Lsd is ook mooi, maar vind mdma mooier.
ieder z'n ding toch

Viagra een paar eurie, Een genant moment... onbetaalbaar! Voor al uw problemen Eurocart Mastercard!