Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom xtc dus echt gewoon kut is.

Waarom xtc dus echt gewoon kut is.

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
MDMA is ook een kut drugs .....

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens jou is alles wat jij niet gebruikt een kut drug

Mdma is hardstikke mooi, zoiets met je beste vrienden meemaken is onbeschrijfelijk. Je moet er gewoon net als alle andere drugs mee om kunnen gaan.

Lsd is ook mooi, maar vind mdma mooier.

ieder z'n ding toch
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou die van mn vriend werkt prima met een pilletje op :)
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm ik heb eigenlijk dat ie zowel niet makkelijk omhoog komt, maar ook gevoelloos wordt eigenlijk. het gevoel wordt gewoon hetzelfde als op een andere plek van je lichaam, je vinger ofzo
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:
MDMA is ook een kut drugs .....

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens jou is alles wat jij niet gebruikt een kut drug

Mdma is hardstikke mooi, zoiets met je beste vrienden meemaken is onbeschrijfelijk. Je moet er gewoon net als alle andere drugs mee om kunnen gaan.

Lsd is ook mooi, maar vind mdma mooier.

ieder z'n ding toch
Klik om te vergroten...

onzin mdma zuigt !!
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#5
tijdbom zei:
hmm ik heb eigenlijk dat ie zowel niet makkelijk omhoog komt, maar ook gevoelloos wordt eigenlijk. het gevoel wordt gewoon hetzelfde als op een andere plek van je lichaam, je vinger ofzo
Klik om te vergroten...
²
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:
MDMA is ook een kut drugs .....

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens jou is alles wat jij niet gebruikt een kut drug

Mdma is hardstikke mooi, zoiets met je beste vrienden meemaken is onbeschrijfelijk. Je moet er gewoon net als alle andere drugs mee om kunnen gaan.

Lsd is ook mooi, maar vind mdma mooier.

ieder z'n ding toch
Klik om te vergroten...

onzin mdma zuigt !!
Klik om te vergroten...

Waarom?
Ieder zen eigen ding, toch?
Ik vond het de mooiste drug die er was, pak beter dan speed en coke.
Met lsd en andere shit ga ik niet vergelijken, want das iets anders.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:
MDMA is ook een kut drugs .....

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens jou is alles wat jij niet gebruikt een kut drug

Mdma is hardstikke mooi, zoiets met je beste vrienden meemaken is onbeschrijfelijk. Je moet er gewoon net als alle andere drugs mee om kunnen gaan.

Lsd is ook mooi, maar vind mdma mooier.

ieder z'n ding toch
Klik om te vergroten...

onzin mdma zuigt !!
Klik om te vergroten...

Right, en 20-30 jaar geleden zei je hetzelfde? Als ik het me goed herinner heb je het zo vaak genomen dat je er nog steeds niks van voelt. Ligt niet aan de drug, ligt aan jou...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
lysergine25 zei:
TrippyShit zei:
lysergine25 zei:
MDMA is ook een kut drugs .....

:wave:
Klik om te vergroten...

Volgens jou is alles wat jij niet gebruikt een kut drug

Mdma is hardstikke mooi, zoiets met je beste vrienden meemaken is onbeschrijfelijk. Je moet er gewoon net als alle andere drugs mee om kunnen gaan.

Lsd is ook mooi, maar vind mdma mooier.

ieder z'n ding toch
Klik om te vergroten...

onzin mdma zuigt !!
Klik om te vergroten...

Right, en 20-30 jaar geleden zei je hetzelfde? Als ik het me goed herinner heb je het zo vaak genomen dat je er nog steeds niks van voelt. Ligt niet aan de drug, ligt aan jou...
Klik om te vergroten...

:beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
onzin mdma zuigt !!
Klik om te vergroten...

Smeer het op je edele delen, dan heb je er nog wat aan!!!!
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omdat je altijd geil wordt of iemand leuk gaat vinden of gaat en ontmoeten en vaak de boel achteraf opblazen over hoe leuk diegene wel niet is.
En vervolgens een van de volgende dingen meemaken:
Hij komt niet omhoog/je hebt niet eens gevoel meer in je pik terwijl dat het enige is wat je wil op dat moment.
Je lult zon kutverhaal dat diegene je echt raar vindt.

Vooral dat eerste gebeurt verdomme altijd tis gewoon kutrotzooi :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ROFL!!!! :mrgreen: Viagra een paar eurie, Een genant moment... onbetaalbaar! Voor al uw problemen Eurocart Mastercard! :mrgreen: :beer:
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
ROFL!!!! :mrgreen: Viagra een paar eurie, Een genant moment... onbetaalbaar! Voor al uw problemen Eurocart Mastercard! :mrgreen: :beer:
Klik om te vergroten...
Helpt dat ja :P
Ik wordt er echt achterlijk van eigenlijk :P Vooral ook omdat meisjes die niet weten wat het met je doet dan denken dat je gewoon zo klein geschapen ben :rolleyes:
Okee, ik ben echt even gefrustreerd vandaag :P

Viagra is trouwens niet zo maar verkrijgbaar of wel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."