Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Love" gevoel?

"Love" gevoel?

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
paraobi zei:
Ga ik morgen, in hmh in Rotterdam.. Maar dan kan 'k wel dubbele prijs gaan betalen ofzo, geen zin in :/
Klik om te vergroten...

Daar werd ik er afgelopen zaterdag uitgezet omdat ik pillen op had.
Let op die toiletjuffrouw, die is echt getraind om gebruik te herkennen. :')
Die heeft ook zo'n pupillenlamp enzo bij zich, en ik moest toen 10 minuten in een hoek wachten tot er zo'n sterke bewaker aankwam die me helemaal overdreven naar buiten liep en me helemaal ging fouilleren enzo. Daarna nog 2 uur op de trein staan wachten :rolleyes:

Doe een zonnebril op :wave:
Klik om te vergroten...
Sjeeeezus, wat is dat dan weer voor bullshit :( :P
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wtf, dat is idd echt bullshit.. Thanks voor de warning man :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb nu alweer een paar keer xtc gedaan, maar heb nog nooit echt het "love"-gevoel gehad..
Meestal drop ik 'm, duurt efkes en dan ben ik wel gewoon blij, praat ik met iedereen etc., maar wat sommige beschrijven heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt..

Ligt dit gewoon aan slechte pillen, of ben ik hier gewoon immuun voor ofzo?:tongueout: Heb ook geen grote pupillen, maar mn kaak vliegt wel van links naar rechts als een gek..

HELP ME :wink:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik xtc op heb krijg ik ook niet echt een love-gevoel. Ik voel wel dat ik meer van mensen houd, maar ik kan het niet omschrijven als hét love-gevoel. MDMA does the trick wel bij mij. Misschien moet je dat eens proberen?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan ik niet echt aankomen:/. Misschien komt het omdat gelijk te strak sta ofzo? Dat ik eerst met een halfje moet beginne?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
'Mijn ervaring is dat je het love gevoel overslaat als je te veel neemt.
Als ik meer dan 150 mg neem word ik alleen vaag en wel sociaal, maar sla dan het echte love gevoel over zeg maar, of als ik het heb vergeet ik het na 10 seconden :P
Probeer eens een lagere dosis.

En mijn tip is inderdaad ook MDMA-kristallen, werkt veel beter. Maar van MDMA kristallen verwijnt mijn vermoeidheid niet, dus op het eind van de avond ben ik altijd doodmoe :P

MDMA kristallen vinden lukt wel als je een beetje rondvraagt denk ik.
Succes!
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, ik word wel uber-sociaal enzo, zal eerst eens proberen met minder te beginnen, kijken of dat wat is :) Anders ff kijken voor kristallen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
paraobi zei:
Idd, ik word wel uber-sociaal enzo, zal eerst eens proberen met minder te beginnen, kijken of dat wat is :) Anders ff kijken voor kristallen.
Klik om te vergroten...

Niet te gehaast alles achter elkaar he? Probeer minimaal een maand of twee tussen twee ervaringen te houden. Anders krijg je helemaal nooit het love gevoel. :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
1x in de 3maanden
misschien betere pillen zoeken?
Mdma kristallen proberen.
Ben je er 100% zeker van dat het mdma is?

Verder heb ik het echte love gevoel (ook van xtc) meer dan vaak mogen ervaren. Dat voelt zooo goed :hearteyes: Door je hele lichaam voel je het, elke ademhaling is lekker ,je krijgt er byna een stijve van :P
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
eerste keer had ik ook niks, had ik dubbel gedrukte mitshu driehoekjes.. ik wéét dat ze goed waren, ze waren nl. getest, rond de 140 mg.. Gebruik nog steeds dezelfde..
Ik sta er ook echt goed strak van, mn kaak heeft een eigen wil, ik heb energie voor 50 man en het duurt ook effe voordat ie inslaat..
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
koop kristallen...
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zijn niet echt makkelijk te krijgen hier :/ Net m'n dealer gebeld en gevraagd of hij ze had/kon krijgen, hij had er geen en wist ook zo niet of hij ze kon krijgen.. :(
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga is naar een feesje..
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga ik morgen, in hmh in Rotterdam.. Maar dan kan 'k wel dubbele prijs gaan betalen ofzo, geen zin in :/
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
paraobi zei:
Ga ik morgen, in hmh in Rotterdam.. Maar dan kan 'k wel dubbele prijs gaan betalen ofzo, geen zin in :/
Klik om te vergroten...

Daar werd ik er afgelopen zaterdag uitgezet omdat ik pillen op had.
Let op die toiletjuffrouw, die is echt getraind om gebruik te herkennen. :')
Die heeft ook zo'n pupillenlamp enzo bij zich, en ik moest toen 10 minuten in een hoek wachten tot er zo'n sterke bewaker aankwam die me helemaal overdreven naar buiten liep en me helemaal ging fouilleren enzo. Daarna nog 2 uur op de trein staan wachten :rolleyes:

Doe een zonnebril op :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."