#1
Sjeeeezus, wat is dat dan weer voor bullshittomz0r zei:paraobi zei:Ga ik morgen, in hmh in Rotterdam.. Maar dan kan 'k wel dubbele prijs gaan betalen ofzo, geen zin in :/
Daar werd ik er afgelopen zaterdag uitgezet omdat ik pillen op had.
Let op die toiletjuffrouw, die is echt getraind om gebruik te herkennen. :')
Die heeft ook zo'n pupillenlamp enzo bij zich, en ik moest toen 10 minuten in een hoek wachten tot er zo'n sterke bewaker aankwam die me helemaal overdreven naar buiten liep en me helemaal ging fouilleren enzo. Daarna nog 2 uur op de trein staan wachten![]()
Doe een zonnebril op![]()