Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKristallen ?!?

Kristallen ?!?

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hier dus een grammetje liggen en ik vraag me af wat ik er mee moet. Het zijn dus allemaal korreltjes nou vroeg ik me af of het de bedoeling is dat je ze op 1 of andere manier vermaalt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kan, dan slaan ze namelijk iets sneller in, wat jij wilt.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe gewoon 120mg in een capsule ..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
120 mg in een capsule is idd een goed plan. Ik heb dat afgelopen weekend ook weer eens een capsule gepakt, en het bleek toch maar weer dat het nogal even kan duren voor die oplost in je maag. Duurde zeker 2 uur voor het werkte.

Als je daar allemaal niet op wil wachten kun je ook gewoon 120mg van je hand oplikken en doorspoelen met een glas water ofzo :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon 120mg vermalen/stampen, in een spuitje met een beetje water en hoppa zo in de "poepert". Na ongeveer 10 minuten heb je al de lol van je leven!! Is dit je toch iets te........dan de poeder in een beetje cola en heeeeeeeeel snel op drinken. Dit duurt langer voor dat het "inslaat" en je kan er een beetje last van je maag van hebben. Ik vind de eerste manier the best. Geen last van maag, misselijkheid en je hoeft niet zo lang te wachten.

Have funn
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
tief gewoon 1/5 in een bommetje, hoppa! vol gas!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Ik heb dat afgelopen weekend ook weer eens een capsule gepakt, en het bleek toch maar weer dat het nogal even kan duren voor die oplost in je maag. Duurde zeker 2 uur voor het werkte.
Klik om te vergroten...


hier heb ik nou ook ALTIJD last van met een capsule, vandaar dat ik er tegenwoordig gewoon het goedkope bommetje ingooi :P likken enzo vind ik vies, slecht voor je tanden. Vandaar dat ik het bommetje aanraad
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zorg gewoon dat je een compleet lege maag hebt, dan slaat ie binnen een half uurtje in
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hans zei:
Ik heb hier dus een grammetje liggen en ik vraag me af wat ik er mee moet.
Klik om te vergroten...


Mooie quote :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hans zei:
Ik heb hier dus een grammetje liggen en ik vraag me af wat ik er mee moet.
Klik om te vergroten...

gewoon een bommetje van maken.. k doe t altijd van rijstevloei(lange vloei).. je kan t ook aan mij geven als je niet weet wat je der mee moet doen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delen met iedereen om je heen? :hearteyes:

Maar vermaal 't gewoon en dan of in een capsule, 150 mg is goed voor een flinke avond, minder kan ook dan is 't nie zo overdreven. Of je doet zo'n 75 tot 100 mg in een beetje vloeistof en dan in een spuitje en zoals angie mooi zegt: "hoppa zo in de "poepert", prachtig :grin: Is de meest effectieve manier, want snuiven van mdma is gewoon ranzig imo.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#12
ranzig, pijnlijk, maar LEKKER :hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn kont werkt maar in één richting.

Ik stop de kristallen lekker in een vloeitje en slik ze door. Bedankt voor de antwoorden. :wave:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alle kristallen in één keer? :grin:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, ik heb ongeveer 1/6e genomen en het is heel goed gevallen. Ik heb nu nog 4/6e gram over maar dat ga ik in 3 porties nemen aangezien ik het nog wel ietsje harder kan wat mij betreft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."