Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst wiet dan XTC

Eerst wiet dan XTC

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Om de 2 maanden gebruik ik wel een keer xtc. Volgend weekend is het weer een keertje E :hearteyes: . Wiet rook ik 2x per maand, op gelegenheid.

Ik heb met de zoekfunctie gezocht maar kwam niet binnen de 5 minuten op een antwoord dus besloot ik een topic te openen voor mijn volgende vraag:

Als ik eerst een beetje wiet rook, en dan half uurtje erna de XTC neem, heeft die wiet dan effect op het XTC gevoel? Of kan ik best eerst pil nemen, dan wachten tot die werkt en dan wiet roken? Nadat ik de pil heb genomen krijg ik eigenlijk de kans niet meer om wiet te roken en daarom vroeg ik mij wel af als het het waard zou zijn om wiet te roken voordat ik XTC neem. Misschien dat het de effecten van XTC aantast, dat het minder leuk/heftig wordt ofzo, want dat wil ik echt niet!

Omdat ik XTC maar 1x in de 2 maanden gebruik wil ik niet dat er iets "fout" gaat en ik wil het beste van die avonden maken :P

Bedankt voor alle tips! :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik voelde xtc altijd harder opkomen als ik moe was, van blowen word ik moe. Bassie & Adriaan uitleg, maar het werkte wel voor mij, dat zegt overigens niks (:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
paraobi zei:
Doe eerst xtc, dan wiet.. is leuker:grin:
Klik om te vergroten...

idd :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaah idd,, bij mij was het altijd dat ik het stoned zijn nie meer voelde als me pil ging werken, alsje het opje piek doet voel ik het ook niet egt,, alleen als hij gaat uitwerken voel ik een jointje super relaxed, is met pep ook zo :smoke:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#5
normaal gesproken blow in nooit/zelden ,maar bij de x half uur na inname een goede paf en KABOEM... en ja als het begint uit te werken..

i love that combo... :openmouth:

happy pinksterren
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
inderdaad als je voelt dat je pilletje niet wil beginnen werken gewoon een jointje beginnen roken gegarandeert binnen de 5 min plezier :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
X + Wiet = :hearteyes:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
hou je jointje voor erna, smaakt zo lekker dan..
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pixo207 zei:
Nadat ik de pil heb genomen krijg ik eigenlijk de kans niet meer om wiet te roken en daarom vroeg ik mij wel af als het het waard zou zijn om wiet te roken voordat ik XTC neem.
Klik om te vergroten...
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
pixo207 zei:
pixo207 zei:
Nadat ik de pil heb genomen krijg ik eigenlijk de kans niet meer om wiet te roken en daarom vroeg ik mij wel af als het het waard zou zijn om wiet te roken voordat ik XTC neem.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Sorry had ik naast gelezen, ik doe het meestal zo, ik pak een beetje kristallen en dan rook ik een joint dan gaat de stoned over in in het x gevoel. Maar waarom kan je niet roken erna?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doe eerst xtc, dan wiet.. is leuker:grin:
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ligt aan de locatie. In belgie kan je niet zomaar overal even wiet gaan roken :cry:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
pixo207 zei:
Ligt aan de locatie. In belgie kan je niet zomaar overal even wiet gaan roken :cry:
Klik om te vergroten...
Mhh rare feesjes doe jij, ben namelijk ook Belg, en op de meeste feesten wordt er toch wel openlijk geblowt, en zo niet gewoon buiten achter het hoekje :P
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, hier ruik je ook wel elke fuif een wietlucht maar als ze je betrappen mag je toch het terrein verlaten meestal :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."