Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinslaan vroeg of laat

inslaan vroeg of laat

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij slaat ie inderdaad harder en heftiger in als het langer duurt, die ervaring heb ik tenminste.. Meestal begint het bij mij met een vaag gevoel in mn armen/handen.. Als ik dan iets beetpak voelt het raar, soort van gewichtloos. Dat gevoel vanuit je borst ken ik ook, t bekende love-gevoel :P Bij mij neemt dat dan ook een half uur/uur lang alleen maar toe en dan daalt het langzaam.
T
TaKsiLid
01-01-2024, 00:00
#2
afgelopen weekend had ik voor het eerst dat mn pil niet in wou slaan (mn vriende na een kwartier al van de kaart) ik heb wel eens een uur moete wachten maar dit keer was et anders na anderhalf uur voelde ik me nog te nuchter en besloot mn 2e te nemen wat eigelijks niet had gehoeve want na 30 seconde sloeg die in.
maar wat vinde jullie nou better als die vroeg of laat inslaat? duurt je xtc route ook langer als die eerder inslaat of ga je als die laat inslaat langer door?
slaat xtc als die laat inslaat ook harder in dan dat je em na een kwartier al voelt ofniet want zo'n gevoel kreeg ik wel?

en nog wat vraagjes wat doen jullie (deden jullie vroeger) toen jullie 2 of 3 snackies hadden en de 1e wil maar niet wil opkomen? (ben geen regelmatige gebruiker)

en hoe reageren jullie als die inslaat, ik begon direct intens naar een nr te luistere en voelde een heel diep warm gevoel opkomen vanuit mn borst.
en ben jij ook iemand of ken je iemand die als die waus is altijd een extreeme praatkick krijgt ik in ieder geval wel heb 6 uur non-stop gepraat op et eind ging het alleen wat moeizamer omdat mn tong en mn wangen zo dik waren dat ze van zichzelf tusse kieze kwamen.


:xtc: :rockband: :xtc:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het beter als hij gewoon lekker binnen half uurtje of 3kwartier inslaat. Alsie inslaat zit ik meestal naar 1punt te staren, worden mn ogen langzaam groter, ga ik wat zwaarder ademen, begint het love gevoel steeds harder op te komen tot hij echt inknalt en dan sta ik op en ga k dansen op praten of wat dan ook :P MDMA :hearteyes:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
harde pillen duren langer voor ze inslaan, komen geleidelijk op en duren meestal langer..

zachte, brossige pillen slaan over t algemeen eerder in, en duren korter maar hefiger..

adios.. :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarschijnlijk had je hardgedrukt pillen...slaan in tussen half uur en anderhalf uur
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je dat wil voorkomen dat ze wat laat inslaan, plet ze, steek ze in een vloeitje en slik het zo. Dat scheelt bij mij toch erg.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Juist, soms als ik alcohol of al mdma opheb bijt ik em ook wel is kapot. Overigens niet echt heel erg aan te raden. Het is vies en slecht voor je tanden. Maar het werkt wel :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
Juist, soms als ik alcohol of al mdma opheb bijt ik em ook wel is kapot. Overigens niet echt heel erg aan te raden. Het is vies en slecht voor je tanden. Maar het werkt wel :P
Klik om te vergroten...

ik bijt m ook wel is kapot,,,maar die smaak is dan niet uit mn smoel te krijgen,,en is hij ook meteen de rest van de avond kurk droog. niet echt een pretje dus :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."