Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma, iedereen lijkt op elkaar

Mdma, iedereen lijkt op elkaar

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het normaal of ben ik de enigste die iedereen op elkaar vind lijken tijdens mdma?

Ik heb soms dat ik een kwartier iemand zit aan te gapen "Is 't 'm nou wel of niet?" of "Waar ken ik die toch van??". En soms doet dat de nodige irritaties opleveren bij sommige mensen (begrijpbaar).
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
vind je iedereen op mekaar lijken,,,of denk je dat je iemand herkent?

als ik mdma op heb,,denk ik ook wel is dat ik iemand herken van iets of wat,,,maar ik kijk zowiezo naar mensen,,als ik wat pilletjes of kristallen naar binnen heb gewerkt. en ja,,het is indd begrijpbaar,,dat mensen het irritant gaan vinden,,als je hun een kwartier aan staat te gapen,,dan zou ik ook zeer geïriteerd raken :P dus gewoon niet doen :wink:
mja,,je bent vast niet de enigste :wink:


:wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook wel vaker dat ik iemand zie en dan denk dat ik die gene ken, terwijl het eigenlijk dan als ik dichter bij kom iemand anders is bijvoorbeeld.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik draag lenzen en dan ist probleem nog veel groter mbt mensen denken te herkennen die je kent... wel erg leuke ervaring...

ciao
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#5
de dag nadat ik eens een vaag kristal had gebruikt - die veel hallucinaties en vaagheid teweegbracht en bijna geen love - was ik naar een feestje afgezakt. Na een jointje kwam het mdma gevoel weer een beetje terug en overal waar ik keek zag ik bekenden, elk gezicht werd geassocieerd met iemand van mijn kenissen die er dan ook maar een beetje op leek.
de maand daarop bleef ik last ondervinden met het herkennen van mensen, ik heb mij hier nooit echt zorgen om gemaakt maar die mdma zal toch wel een niet zo gezonde invloed gehad hebben op bepaalde delen van mn hersenen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik teveel op heb en ik ga hallucineren met de standaard hallucinatie ala zonnebrillen dan heeft iedereen dezelfde zonnebril op...dan lijkt iedereen wel op elkaar
R
Robert met 1 bLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pfff. Zo herkenbaar dit.

Nadat ik een leuke chick aan de haak had geslagen ging ik me water flesje bijvullen. Toen ik terug kwam was ik haar eigenlijk alweer half vergeten en liep al genietend door de zaal. Zag toen een meisje met exact het zelfde kapsel. Ging der toen echt helemaal optillen en shit in de veronderstelling dat het het leuke meisje was dat ik net had ontmoet. Bleek het echt totaal iemand anders te zijn..

Ook echt veel te lang naar een chick lopen kijken en me ook echt 3x aan der voorgesteld. *ik vergat telkens dat ik me al had voorgesteld :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ach.. Je omgeving kan het niet altijd even zeer op prijs stellen, maar ach.. in dat geval ben ik vrij asociaal en gaat het er mij vooral om dat ik maar een toffe avond heb :wink: :mrgreen:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
jij zeurt over klote topics en maakt zelf doelozen topics open uit 2002 en 2004 :confused:
:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
kleineendje zei:
psychopsychedelic zei:
jij zeurt over klote topics en maakt zelf doelozen topics open uit 2002 en 2004 :confused:
:wave:
Klik om te vergroten...

Ga eens ergens anders vervelen wil jij

De Eend.
Klik om te vergroten...

en dat zeg jij....haha...wtf gast :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."