Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdagavond XTC

Zaterdagavond XTC

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook expres al bijna 5 maaanden geen mdma gebruikt en ben het binnen zeer korte tijd ook weer van plan. Maar morgen komt nog even te snel.
Ik wacht er sowieso altijd ongeveer 2 maanden mee, maar nu had ik er ook een tijdje helemaal geen behoefte aan na een zeer mooie LSD-trip.

Veel plezier :hearteyes:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yes Yes Yes :P :P
Ik heb bewust een hele tijd geen XTC gebruikt, echt een jaar ofzo
maar zaterdagavond is het weer eens zover :xtc:
We gaan met stuk of 10 man lekker in een park XTC slikken woehoe :rock:
Wie zijn er nog meer van plan om het morgen te gebruiken??
Let me know, Ik ben al helemaal in de stemming lol :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker met dit weer.... :rolleyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was van plan dit weekend wat te gaan experimenteren met lsd en keta, en anders zoals gewoonlijk het weekend beginnen met mdma, verder gaan op speed. Of gwn speed + mdma combo.

Maak er een tripreport van!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miss J zei:
Lekker met dit weer.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Maak dat de (verwachte) 750.000 mensen die zaterdag naar FFWD gaan maar wijs.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Solidius zei:
Miss J zei:
Lekker met dit weer.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Maak dat de (verwachte) 750.000 mensen die zaterdag naar FFWD gaan maar wijs.
Klik om te vergroten...
En behalve dat... wie heeft er nou last van regen onder invloed van XTC? :grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
maiskorrel zei:
En behalve dat... wie heeft er nou last van regen onder invloed van XTC? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik niet :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Windhoos zei:
maiskorrel zei:
En behalve dat... wie heeft er nou last van regen onder invloed van XTC? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik niet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wel, aangezien ik het in nuchtere toestand al heel snel koud heb, laat staan met pillen op :P
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#9
is dit het eenige lichtpuntje in jou leven?
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#10
steelpad zei:
is dit het eenige lichtpuntje in jou leven?
Klik om te vergroten...

Over wie heb je het nu? Zie niemand hier iets verkeerds schrijven hoor eigenlijk....
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
steelpad zei:
is dit het eenige lichtpuntje in jou leven?
Klik om te vergroten...

Wat is dat nou voor een stomme opmerking :rolleyes: Kom je hier om mensen af te zeiken als ze blij zijn dat ze na een jaar weer is mdma gaan doen. Wat is jouw lichtpuntje dan stoere jonge?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."