Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.
Welhallodaar zei:Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.
Ja, maar onder een specifieke tijd of met afspraak en dan moet je het gebouw nog vinden ook nog. en dat is 20km van mij vandaanMiss J zei:Welhallodaar zei:Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.
Er zit er gewoon een in Groningen hoor...
Miss J zei:Tja, je moet er wat voor over hebben he?
Welhallodaar zei:Miss J zei:Tja, je moet er wat voor over hebben he?
,,,,, ja maar het risico dat het fout gaat is gewoon te klein
Hoe kan ik zien of het echt is en geen troep...
Everio zei:poeder? je moet gaan voor de kristallen!
Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.
Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!
Wakkoe zei:Everio zei:poeder? je moet gaan voor de kristallen!
Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.
Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!
Alsof een brok kristal altijd even zuiver is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."