#1
Hallo mensen,
Ik heb ooit last van geelzucht gehad. Dit is inmiddels wel alweer een tijdje geleden, ik was namelijk 6 jaar toen. Nu ben ik 19 jaar.
Graag zou ik binnenkort eens rustig op mijn kamer een half pilletje willen proberen, maar ik lees op internet dat XTC een flinke aanslag op je lever is. Het probleem met geelzucht is, dat je lever een stuk zwakker functioneert. Nu is dit gelukkig al 13 jaar geleden, dus het lijkt me dat het geen kwaad kan om een keer een half pilletje te proberen, zonder in het ziekenhuis te belanden.
Liever ben ik hier toch zeker van. Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt!
Ik heb ooit last van geelzucht gehad. Dit is inmiddels wel alweer een tijdje geleden, ik was namelijk 6 jaar toen. Nu ben ik 19 jaar.
Graag zou ik binnenkort eens rustig op mijn kamer een half pilletje willen proberen, maar ik lees op internet dat XTC een flinke aanslag op je lever is. Het probleem met geelzucht is, dat je lever een stuk zwakker functioneert. Nu is dit gelukkig al 13 jaar geleden, dus het lijkt me dat het geen kwaad kan om een keer een half pilletje te proberen, zonder in het ziekenhuis te belanden.
Liever ben ik hier toch zeker van. Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt!


beetje trieste opmerking..