#1
Ja dat zal het zijn 


Speedneusje zei:Speed bij snuiven
3970 zei:Ik zou net zeggen "gebruik je wel eens speed"? Want het (regelmatig) gebruik van speed verandert je MDMA ervaring absoluut....je kunt er dan erg loom, moe, lusteloos van worden...just my 2 cents.
Angramar Temenos zei:Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan![]()
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Angramar Temenos zei:tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap die niet echt.. Je vindt het jammer dat ik geen paddo's en dmt heb gedaan de laatste 3 maanden?![]()
Kan ik je verblijden, waarschijnlijk een paar truffeltjes ergens in maart met een goa die een vriend van me organiseert![]()
Marla Singer zei:Mijn ervaring met mdma:
Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
tomz0r zei:Marla Singer zei:Mijn ervaring met mdma:
Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
Had juist het omgekeerde gelezen.
Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.
Marla Singer zei:tomz0r zei:Marla Singer zei:Mijn ervaring met mdma:
Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
Had juist het omgekeerde gelezen.
Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.
Ik heb van 1996 tot 2004 bijna wekelijks mdma gebruikt: inmiddels is het bij mij dus zo dat, zodra het spul begint te werken, ik spontaan ontzettend begin te gapen en gewoon bijna letterlijk in slaap val...
En dan nog dansen? No way, lijkt meer op trillen en zwalken wat ik dan doe.
Angramar Temenos zei:Kan het misschien zijn dat het juist door een lage hoeveelheid dopamine in de hersenen te maken heeft?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."