Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuffig gevoel van de MDMA

Suffig gevoel van de MDMA

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan :(
Klik om te vergroten...

:( :( :( :( :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan :(
Klik om te vergroten...

:( :( :( :( :(
Klik om te vergroten...

Ik snap die niet echt.. Je vindt het jammer dat ik geen paddo's en dmt heb gedaan de laatste 3 maanden? :confused:

Kan ik je verblijden, waarschijnlijk een paar truffeltjes ergens in maart met een goa die een vriend van me organiseert :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Nop, ik gebruik geen speed. Alleen LSD en MDMA met enige regelmaat eigenlijk, en af en toe psychedelische RC's, en soms paddo's, dmt, en salvia, maar die laatste 3 al een paar maandjes niet gedaan :(
Klik om te vergroten...

:( :( :( :( :(
Klik om te vergroten...

Ik snap die niet echt.. Je vindt het jammer dat ik geen paddo's en dmt heb gedaan de laatste 3 maanden? :confused:

Kan ik je verblijden, waarschijnlijk een paar truffeltjes ergens in maart met een goa die een vriend van me organiseert :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je misschien AD(H)D?
Of heb je te veel genomen?

Volgende keer mag je de informatie welke drugs je wel gebruikt en welke je lang niet hebt gebruikt wel weglaten hoor. Zeker dat :(-hoofdje omdat je al 3 maanden geen DMT hebt gedan vond ik eigenlijk wel grappig. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
AD(H)D nee. Nooit iets op dat spectrum gehad gelukkig.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb exact het zelfde, de eene keer ga ik los en heb ik energie genoeg, de andere keer wil ik absoluut ergens gaan zitten en wat lopen praten etc. best wel lastig, want het is nooit te voorspellen of ik nu ga "plakken" (in onze volksmond :grin:) of niet.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn ervaring met mdma:

Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Mijn ervaring met mdma:

Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
Klik om te vergroten...

Had juist het omgekeerde gelezen.
Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit lijkt een teken dat de magie eraf is/gaat. Vroeger kreeg ik een ongekende stoot energie en kon ik rennen als nooit tevoren. Die tijd is nu long gone en MDMA heeft me nog bijzonder weinig te bieden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
Mijn ervaring met mdma:

Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
Klik om te vergroten...

Had juist het omgekeerde gelezen.
Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.
Klik om te vergroten...

Ik heb van 1996 tot 2004 bijna wekelijks mdma gebruikt: inmiddels is het bij mij dus zo dat, zodra het spul begint te werken, ik spontaan ontzettend begin te gapen en gewoon bijna letterlijk in slaap val...

En dan nog dansen? No way, lijkt meer op trillen en zwalken wat ik dan doe.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
tomz0r zei:
Marla Singer zei:
Mijn ervaring met mdma:

Hoe vaker en meer ik het deed, des te suffer ik werd...
Klik om te vergroten...

Had juist het omgekeerde gelezen.
Op veel drugsinfosites staat dat hoe vaker je MDMA doet, hoe minder het bewustzijnveranderende effect aanwezig is en hoe meer het oppeppende effect aanwezig is.
Ik heb ADD dus merk sowieso niet heel veel van die extra energie, tenzij ik in beweging ben. Dan kan ik uren doorgaan.
Klik om te vergroten...

Ik heb van 1996 tot 2004 bijna wekelijks mdma gebruikt: inmiddels is het bij mij dus zo dat, zodra het spul begint te werken, ik spontaan ontzettend begin te gapen en gewoon bijna letterlijk in slaap val...

En dan nog dansen? No way, lijkt meer op trillen en zwalken wat ik dan doe.
Klik om te vergroten...

Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ieder lichaam is anders.
Mij lijkt het logisch dat het love-gevoel eerder verdwijnt dan het oppep-gevoel aangezien tolerantie komt door een lage serotoninehoeveelheid in de hersenen en het is vooral dopamine wat het oppeppende gevoel veroorzaakt.
Misschien dat het iets te maken heeft gehad met je speedgebruik?

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Ik weet alleen niet of een hoge frequentie van gebruik invloed heeft op de oppeppende werking. Ik denk het niet, althans normaal gesproken niet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan het misschien zijn dat het juist door een lage hoeveelheid dopamine in de hersenen te maken heeft?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Kan het misschien zijn dat het juist door een lage hoeveelheid dopamine in de hersenen te maken heeft?
Klik om te vergroten...

Nee.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Ik heb van 1996 tot 2004 bijna wekelijks mdma gebruikt: inmiddels is het bij mij dus zo dat, zodra het spul begint te werken, ik spontaan ontzettend begin te gapen en gewoon bijna letterlijk in slaap val...

En dan nog dansen? No way, lijkt meer op trillen en zwalken wat ik dan doe.
Klik om te vergroten...

Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ieder lichaam is anders.
Mij lijkt het logisch dat het love-gevoel eerder verdwijnt dan het oppep-gevoel aangezien tolerantie komt door een lage serotoninehoeveelheid in de hersenen en het is vooral dopamine wat het oppeppende gevoel veroorzaakt.
Misschien dat het iets te maken heeft gehad met je speedgebruik?

Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Ik weet alleen niet of een hoge frequentie van gebruik invloed heeft op de oppeppende werking. Ik denk het niet, althans normaal gesproken niet.
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook over mijn ervaring en niet over iedereen (hoewel mijn drugsvriendjes uit die periode hetzelfde hadden, maar dat terzijde). Mijn (overmatig) speedgebruik kwam pas daarna, dus daar ligt het zeker niet aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."