Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal madeleine

Crystal madeleine

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb wel eens MD gesnoven, viel reuze mee eigenlijk.

De reden dat ik het vraag is omdat die vriendin zei dat ze "crystal madeleine" had, en dat was poeder van al gemixte keta/MDMA, die ze snoof. Ik bedankte ervoor, vooral omdat ik al 2 weken geleden MDMA heb gedaan en ik toch nog minstens anderhalve-2 maanden wil wachten tot ik het weer doe.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
AT is goed bezig met het voorzichtig omgaan van drugs,
+1
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom keta en md in godsnaam mixen? :confused:

Als je zin hebt in een lijntje keta me md erdoor dan neem je toch gewoon een beetje uit beide zakjes. Ik zie het nut er echt niet van in om het al op voorhand te mixen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soma zei:
Waarom keta en md in godsnaam mixen? :confused:

Als je zin hebt in een lijntje keta me md erdoor dan neem je toch gewoon een beetje uit beide zakjes. Ik zie het nut er echt niet van in om het al op voorhand te mixen.
Klik om te vergroten...

Was ook niet mijn idee :confused:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet ik wel, maar ik zei gewoon dat ik het een dom idee vond :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
de combinatie mdma en keta vind ik prachtig, maar ikzelf drop altijd een bommetje mdma en zodra die goed ingewerkt is neem ik een paar punten keta. wel met minimaal 3 kwartier ertussen, want anders wordt het extreem scheef lopen.
het snuifen van mdma heb ik nog nooit gedaan en ook niet van plan. heb van meerdere mensen gehoord dat het oraal ook beter werkt.
en als je de 2 substanties verspreid van elkaar inneemt kun je beter doseren.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#7
Keta gemixt met MDMA kristallen, mjum :P

Zeker doen, ben nog nooit zo vaag geweest zeker een aanrader. Maar verkijk je niet op de dosissen want ik had op een gegeven moment dat ik alleen nog maar voor me uit kon staren en snapte er geen donder meer van. In de 4 uren die volgden werd ik maa vager en vager terwijl ik niets bijnam, toen naar buiten gelopen en lopen nekken :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net van deze term gehoord, schijnt te slaan op het samen snuiven van Ketamine en MDMA :confused: . Ik heb er eerder nooit wat gehoord, maar een vriendin van me uit utrecht kwam ermee, dat het heel chill zou zijn. Ik ga het niet zo 1-2-3 testen, kon er ook weinig over vinden op erowid.

Heeft iemand ervaring met deze combinatie, en is het gevaarlijk? Voor zover ik weet is upper + downer vaak arelaxt, en ketamine is lichamelijk gezien een downer... Iemand ooit van gehoord?
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel eens helemaal naar de klote van de MDMA 2 lijntjes keta genomen, nou ik liep over wolken gozer. :grin:
Plus dat ik keta alleen geen echt relaxed gevoel vind.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat het iig niet heel erg chill is voor je neus en keel als ie begint te druppen, maar dat was je vraag niet....nee, ik heb er nog nooit van gehoord, maar heb wel eens MDMA en K samen gebruikt, en dat is gewoon erg lekker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
3970 zei:
Ik denk dat het iig niet heel erg chill is voor je neus en keel als ie begint te druppen, maar dat was je vraag niet....nee, ik heb er nog nooit van gehoord, maar heb wel eens MDMA en K samen gebruikt, en dat is gewoon erg lekker.
Klik om te vergroten...

Gaat het elkaar niet enorm tegenwerken? De heldere, verliefde en wakkere gevoel van MDMA + de scheve, absurd leuke vaagheid van keta?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, das moeilijk uit te leggen...ik vond de K wat overheersen, maar het is toch echt anders dan zonder MDMA...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel over deze combinatie gehoord maar dan met de mdma in de vorm van een pil en de ketamine gewoon tijdens de mdma ervaring gesnoven. Van wat ik heb gehoord wordt de combinatie gewoon nóg vager dan van alleen ketamine en lijkt dus inderdaad de ketamine te overheersen waardoor je dus vooral heel vaag wordt (wie ervaring heeft met ketamine vind de term 'vaag' wellicht minder vaag), erg gevaarlijk is het voor zo ver ik weet niet, althans het zal wel wat zwaar voor je lichaam zijn gezien het upper/downer gedeelte maar er is voor zo ver ik weet geen specefieke giftigheid mee geassocieerd, voor een keertje proberen kan het dus wel maar dan zou ik toch eerder aanraden eerst een pilletje / bommetje mdma en dan als die ingeslagen is de ketamine, puur van wege het feit dat mdma snuiven niet heel nodig en wel heel pijnlijk is.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bwa, erg pijnlijk. Ik heb het wel een keer gedaan en het brandt idd wel, maar die pijn gaat redelijk snel over. 2c-b is veeel pijnlijker imo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."