#1
Heb wel eens MD gesnoven, viel reuze mee eigenlijk.
De reden dat ik het vraag is omdat die vriendin zei dat ze "crystal madeleine" had, en dat was poeder van al gemixte keta/MDMA, die ze snoof. Ik bedankte ervoor, vooral omdat ik al 2 weken geleden MDMA heb gedaan en ik toch nog minstens anderhalve-2 maanden wil wachten tot ik het weer doe.
De reden dat ik het vraag is omdat die vriendin zei dat ze "crystal madeleine" had, en dat was poeder van al gemixte keta/MDMA, die ze snoof. Ik bedankte ervoor, vooral omdat ik al 2 weken geleden MDMA heb gedaan en ik toch nog minstens anderhalve-2 maanden wil wachten tot ik het weer doe.