Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer 2e XTC bijslikken

Wanneer 2e XTC bijslikken

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA<3 zei:
stelletje3013 zei:
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Wat ik nog wel wil weten is of we beter als eerste de sterkste pil kunnen nemen en na een aantal uren de minder sterke of andersom.
Sterke is een rode duif van 125 mg en minder sterke zijn de witte dolfijntjes van 95 mg.

bedankt voor de reacties alvast

Stelletje3013
Klik om te vergroten...

ik zou beginnen met een halve van die rode duif
die andere helft in 2 kwartjes doen en 1tje bijpakke na +-1,5 uur
2 uur later andere kwartje opete. en die andere om de 2 uur in helften wegwerke
Klik om te vergroten...

Ook een goede optie :)
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TX allemaal,

Wij hebben wel eens een halfje gedaan maar op de een of andere manier werkt dat voor ons niet zo. Ook met de blauwe mitsu's van een jaar terug hadden we beiden met een halfje zo'n net niet gevoel. Een hele was echt heerlijk toen hij insloeg. Dat gevoel van ineens die andere wereld in vinden we beiden erg prettig.

Degene waar we de pillen van hebben zegt dat het lekker is om als je twee pillen op een avond neemt om, als je die hebt, twee verschillende te nemen. de ene heeft meer het love gevoel en de ander wat anders en dat schijnt lekker in elkaar over te lopen. iemand eravring daarmee?

We gaan het gewoon proberen. We beginnen in ieder geval beiden met een hele, de dolfijn of de duif weten we nog niet. Ik denk de sterkste eerst (duif) en dan of halfjes bijslikken want dat lezen we wel veel dat jullie dat aanraden.

We moeten het in ieder geval tot een uur of 24:00 volhouden dus op zijn vroegst denken we om 16:00 de eerste pil en dan 4 uur later de tweede of inderdaad halfjes om de paar uur. in ieder geval eerst de sfeer proeven.

We laten in ieder geval even weten na het weekend wat we gedaan hebben en hoe het is bevallen.

Bedankt voor de tips allemaal

Stelletje3013
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
stelletje3013 zei:
Degene waar we de pillen van hebben zegt dat het lekker is om als je twee pillen op een avond neemt om, als je die hebt, twee verschillende te nemen. de ene heeft meer het love gevoel en de ander wat anders en dat schijnt lekker in elkaar over te lopen. iemand eravring daarmee?
Klik om te vergroten...

Als er alleen MDMA in je pillen zit maakt het niet uit of je een rode, groene, ronde of ovale, met of zonder opdruk hebt. Ik neem zelf ook vaak eerst een halve en als ik voel dat het minder wordt weer een halve. (Behalve als er niet zo heel veel mdma in zit, dan begin ik gewoon met een hele)

En als je echt wakker wilt blijven zou ik gewoon eerst die pilletjes opmaken en daarna wat speed nemen.
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat jullie snoepjes anders even testen, de meeste verkopers weten helemaal niet waar ze over praten! Ze maken er maar wat moois van. ( niet alle natuurlijk )

http://www.drugs-test.nl/default10948.html

En inderdaad, in deze tijd doet een half niet altijd echt veel, pak dan een hele, maar laat je snoepjes dan wel even testen!!!

Succes :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem em zowiezo voordat de 1e dosis begint uit te werken. Zodra je het voelt uitwerken is het eigenlijk al een aflopende zaak. Neem na ongeveer anderhalf á 2uur gewoon een halve erbij als je gewoon begint met een hele.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdens of vlak voor de piek van je 1e pil!
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ligt aan een aantal zaken, hoe goed zijn die 2 pillen? wil je lang doorgaan of wil je zo hard mogelijk gaan? of wil je een zo lang mogelijke piek?

Laat je pillen effe testen, zit er minder dan 50 mg in dan zou ik ze persoonlijk allebei in een keer naar binnen werken 6 uur voor het einde van het feest (ligt er een beetje aan hoe lang een pil bij je werkt bij mij kan dat wel 5,5 á 6 uur duren)

Heb je goeie pillen: meer dan 100 mg.

lang trippen 1 nemen 3,5 uur later nog een of 1 nemen en dan na 3 uur elk half uur een half.
(Het duurt ongeveer 3 kwartier voor de ingenomen dosis begint te werken, na 1,5 uur zit je meestal op je piek)

lang pieken (werkt goed bij mij, verschilt per persoon) 1 nemen half uur later een half en dan een kwartier later nog een half. Dan ga je wel als je goeie hebt.

Deze is het makkelijkst zo hard mogelijk alles in een keer naar binnen rammen, mocht je normaal veel last hebben van een slecht gevoel in het begin, doe dan eerst een half en dan 3 kwartier later 1,5.

Dit zijn de dingen die bij werken, hoe je reageert op een pil ligt echter ook aan je hormoonhuishouding, hoe lang geleden je het voor het laatst hebt gedaan en je fysiek.
bij je vrouw zal het wel wat anders zijn omdat vrouwen over het algemeen heftiger reageren op mdma.

Veel plezier en laat effe weten wat je gedaan hebt en hoe het ging!
:wave:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal tijdens de piek. dit houd dus in na 1,5 a 2 uur.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
stelletje3013 zei:
De Sterke is de rode duif met 125mg
Klik om te vergroten...


*Gaat direct pillreports doorzoeken* :P
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#10
We hebben vorig weekend rond 16:15 een pil genomen die na een uur begon te werken. om 19:15, dus 3 uur later beiden nog een hele en deze voelde best heftig, maar toch hebben we er beiden niet van genoten. de setting was er niet zo naar en we hadden beiden niet dat lekkere gevoel van de pillen.
Ik (de man) had heel erg trillende handen en voelde me lekker maar meer niet.
Ik heb geen dip gehad de week erna, maar mijn vrouw is echt de gehele week (t/m vrijdag) behoorlijk depri en kortaf geweest.

Voor haar is de lol er helemaal af en zij zegt dat ze absoluut geen pil meer neemt. De eerste keer vond ze prachtig maar alle keren erna heeft ze er niet meer zo van genoten en de kater die ze telkens na de pil heeft weegt voor haar te zwaar.
Ze neemt liever een wijntje dan dat gevoel de week na xtc gebruik weer te moeten meemaken en eerlijk gezegd is dat ook beter, want ze is echt een hele week de weg kwijt na gebruik, ondanks genoeg drinken, eten, L-tryptofaan en andere middelen (5_htp)

Zelf heb ik er ook niet zo van genoten deze keer ,maar ik zal echt nog wel eens een pilletje nemen.

Groetjes Stelletje
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
stelletje3013 zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Open deur hoor, maar.. zat er wel mdma in?
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
stelletje3013 zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Open deur hoor, maar.. zat er wel mdma in?
Klik om te vergroten...

Ja er zat echt mdma in. deze pillen zijn van een serie die ik vorig jaar mei heb gekocht en waar we al ervaring mee hebben en toen hebben we een heerlijke tijd gehad.
Zal wel de setting ook geweest zijn. Als ik weer pillen nodig heb hoop ik dat de blauwe mitsu's er weer zijn. dat waren in mijn ogen toch nog steeds de beste.

Groet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."