#1
Ja, vervelend is dat. Je kunt wachten tot de zogenaamde crisis voorbij is, zal niet heel lang meer duren denk ik, ik hoor steeds vaker goede verhalen. Maarja wachten is ook kut, maar heftig reageren op mCPP is vervelender. Ik heb ook het geluk dat ik er amper op reageer want ik ben ook wel een paar keer zo stom geweest om ongetest spul te nemen.Lsdimi zei:nope, heb geen kennissen in Nederland
vind het echt rot dat je in Belgie niks kan laten testen..vrij gevaarlijk eigenlijk
misschien dat ik dan toch maar beter opteer voor een andere drugg voor het feestje...maar het MDMA effect lijkt me gewoon ongelofelijk lekker en de nieuwsgierigheid is ook zeer groot
Een andere drug zoeken is een betere optie denk ik. Die kunnen ook vervuild zijn natuurlijk, maar met minder vervelende stoffen dat dit.