Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halo Ik ga binnekort voor de eerste maal XTC gebruiken maar aangezien ik in belgie woon kan ik mijn pillen niet laten testen, ik kan ook geen test bestellen aangezien ik nog thuis woon ik ben niet van plan veel te gebruiken die avond ik had gedachtte beginnen met een halve en misschien later nog een halve. maar omdat ik ze niet kan laten testen kan dit slecht uitvallen..dus nu vraag ik me af ..wat is zowat het worst case scenario van 1pil ? alvast bedankt."
"ExceptionalInsight zei: Worst case scenario is dat je dood gaat, maar die kans is niet zo groot. De kans dat je niks voelt of vet ziek wordt is groter. Ken je niemand in Nederland? Dan zou je er bijvoorbeeld 10 kunnen kopen en eentje naar een kennis hier sturen zodat die het kan laten testen. Klik om te vergroten... nope, heb geen kennissen in Nederland vind het echt rot dat je in Belgie niks kan laten testen..vrij gevaarlijk eigenlijk misschien dat ik dan toch maar beter opteer voor een andere drugg voor het feestje...maar het MDMA effect lijkt me gewoon ongelofelijk lekker en de nieuwsgierigheid is ook zeer groot"
"ExceptionalInsight zei: Lsdimi zei: nope, heb geen kennissen in Nederland vind het echt rot dat je in Belgie niks kan laten testen..vrij gevaarlijk eigenlijk misschien dat ik dan toch maar beter opteer voor een andere drugg voor het feestje...maar het MDMA effect lijkt me gewoon ongelofelijk lekker en de nieuwsgierigheid is ook zeer groot Klik om te vergroten... Ja, vervelend is dat. Je kunt wachten tot de zogenaamde crisis voorbij is, zal niet heel lang meer duren denk ik, ik hoor steeds vaker goede verhalen. Maarja wachten is ook kut, maar heftig reageren op mCPP is vervelender. Ik heb ook het geluk dat ik er amper op reageer want ik ben ook wel een paar keer zo stom geweest om ongetest spul te nemen. Een andere drug zoeken is een betere optie denk ik. Die kunnen ook vervuild zijn natuurlijk, maar met minder vervelende stoffen dat dit. Klik om te vergroten... effe offtopic: (aangezien ik je al heb zien reageren op het lsd subforum) er zijn ook veel mensen die zeggen dat ik weinig ga ervaren van de xtc omdat ik vaak lsd gebruik ..enig idee of hier iets van waarheid inzit ?"
"Oom Klaas zei: Je gaat dood, krijgt een harde, milde, zachte of geen trip door een hallucinogene stof, je gaat je klote voelen door mcpp of een variant, je gaat strak, beetje strak of bijna niet strak staan door pep in je pil, je raak in een delirium door pcp of iets anders of je krijgt een lekkere mdma rush, een lichte mdma rush of bijna geen mdma rush. 'k zal vast nog wel wat vergeten. Klik om te vergroten... ik ben geen XTC expert maar doodgaan van 1 pilletje lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk ...misschien zelfs quasi onmogelijk tenzij je een hartaandoening hebt fzo .."
"ik heb er nu toch maar 1 gekocht. is een witte batman met het logo aan bijde kanten misschien dat ik vanavond eens een halfje probeer om es te testen"
"wel ik heb er besteld bij een kennis van me. ik laat jullie dan even weten welke het zijn (logo, kleur) misschien dat iemand er dan iets meer over weet. ik weet dat je niet altijd kan afgaan op het logo en kleur. maar je weet maar nooit"
"ik heb deze zomer meer dan regelmatig gesmoord..en moet zeggen toch ook wel last gehad van: hoofdpijn lui/moe gevoel (zelfs de dag erna ) en mijn logen die fucked up waren/zijn.. maar laten we eerlijk zijn, de meeste mensen weten de nadelige gevolgen van wiet, ze vallen niet te ontkennen. ga er gewoon net zoals met alle druggs met respect mee om"