Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Emma Mislukt.

Eerste keer Emma Mislukt.

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elektronik zei:
Vorige week dus voor de 2de keer geprobeert
Bleek het iets raar te zijn. We hadden gekocht daar op het festival mitsu'
Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken.
Vriend zegt van mij dat het mcpp was, alweer mislukt dus :angry:
Klik om te vergroten...
Je begint al een domme gebruiker te worden. Goed bezig.

Laat je shit testen voordat je het neemt, mafkees. Dan kun je ook fatsoenlijk doseren en krijg je ook geen mCPP rommel.

www.drugs-test.nl
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elektronik zei:
Vorige week dus voor de 2de keer geprobeert
Bleek het iets raar te zijn. We hadden gekocht daar op het festival mitsu'
Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken.
Vriend zegt van mij dat het mcpp was, alweer mislukt dus :angry:
Klik om te vergroten...
Schaf je MDMA kristallen aan, 100mg in een capsule, .. :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had je ze zelf laten testen? Want met mCPP kan het ook wel gebeuren dat je heel even het MDMA gevoel hebt en dat het daarna wegzakt en vaag aan blijft voelen.
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,
Ik heb gisteren met een vriend van mij mijn 1ste keer xtc gedaan.
Vriend van mij had het al meerdere keren gedaan en hij was lekker aan het gaan.
Ik voelde mij ongeveer 10 minuten goed (blijkbaar het mdma gevoel) en daarna was het eig. al uitgewerkt bij mij.
Nu vraag ik me af waarom ik niets voelde?
Ik weeg evenveel als mijn vriend en we hadden op het zelfde moment avondgegeten.
Het waren ook dezelfde pillen met zo'n 60 mg mdma.
Weet iemand waarom? Want ik was zo jaloers dat ik mijn vriend zo zag gaan en ik eig. bijna niets voelde?

Thx anyway :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
60mg is niet echt heel veel opzich.. hoeveel van die pillen had je er genomen ?
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze zijn inderdaad getest op 60mg, had zelf de resultaten gehoord.
Ik had er 1 genomen omdat het mijn eerste keer was en normaal je toch al wat feller voelt als anders. Ik vraag me gewoon af waarom hij wel was aan het gaan en ik niet? En er zat degelijk mdma in...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elektronik zei:
Ze zijn inderdaad getest op 60mg, had zelf de resultaten gehoord.
Klik om te vergroten...
Van wie?

En 60 mg is natuurlijk ook niet veel.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gevoel van 60 mg MDMA is tijdens de eerste keer toch wel vrij aanwezig lijkt me. Tenminste, 70 mg was bij mij overweldigend.
Maar dat is alweer 4 jaar terug helaas. :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat had je gegeten vooraf, en hoe lang van tevoren? Toevallig niets vets op vlak van tevoren?
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe zwaar weeg je?
Een aangeraden dosis is 1 tot 2 mg per kg lichaamsgewicht. En dan het liefst precies er tussen in. Dat bevalt mij het beste in ieder geval.
Als je boven de 100 kg weegt kan ik me voorstellen dat je er weinig van merkte.
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Exteptional : van het testcentrum zelf in maastricht.
@ 3790 : Ik had rond 7 uur een grote hamburger gegeten en we hebben hem gedropt rond 11 uur. Mijn vriend had samen met mij gegeten dus dat zal het wss niet zijn denk ik.

En normaal zou je als je eerste keer doet toch 60 mg moeten voelen zoals Berbatov hier zegt...
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weeg 69 kg.
Heb ik mss resistensie?
Ik ga volgende week naar een festival eens 2tegelijkertijd nemen, wil echt eens strak staan van de emma :)
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#13
maak me niet jaloers :mrgreen:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
emma = mdma ?

naja eerste keer dat ik deed was een halve blauwe mitshu (140mg) en voelde wel aardig wat maar niet zoals het 'hoorde' . prop er 2 in je mik zou ik zeggen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
waazig.
Normaal zou je toch zeker wel wat van 60mg moeten voelen, zeker als het je eerste keer is.
Op een lege maag werkt het wel beter maar dat is een stuk slechter voor je gezondheid.
volgende keer wat meer nemen? en als het nog steeds niet heftig genoeg is dan misschien een lekker jointje erbij? Dat versterkt het gevoel enorm.
Wel zou ik niet gelijk 2 in je mik stoppen maar gewoon opbouwen met een halve.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb afgelopen weekend ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Mijn vriendin dropte een halfje en ging ongelofelijk hard.
Ik nam er 2 en voelde me enkel wat vrolijk jammer genoeg :(
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ieder lichaam reageert anders, misschien is je vriend wel erg gevoelig en jij erg ongevoellig, daarnaast zijn er volgens mij ook mensen die het echte xtc gevoel nooit krijgen.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het 1 maal in mijn leven gekend en dat was met de befaamde blauwe driehoeken.
Voor de rest nooit iets gevoeld.
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#19
emma = mdma, zo noemen we het hier toch :)
Ik ben niet bepaald ongevoelig voor drugs, als we wiet rookte in de groep was ik toch wel altijd het gaarste. Met paddo's juist hetzelfde en ook hetzelfde met een bom speed.
Ik ga volgende week op het festival 2 tegelijkertijd droppen van dezelfde, ik heb er 6 gekocht dus voelen zal ik wel :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
De eerste keer voor mij was ook onder de 100mg, en was zo overweldigend als een tsunami van liefde :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."