Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Emma Mislukt.

Eerste keer Emma Mislukt.

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij had hier ook last van 90 mg naar binnen, hij voelde er weinig van. Terwijl de rest keihard ging. Het was zijn eerste keer sinds 6 jaar, en 6 jaar geleden voelde hij het wel. We wisten toen echter niet hoeveel mg mdma er in die pillen zat.
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je nadat je er 2 hebt genomen hier even laten weten of het toen wel werkte, i.v.m die vriend van mij hij wil het over een paar weken nog een keer proberen op een festival, en ik wil dan weten of ik de dosis moet verdubelen of dat het gewoon een moment opname was.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm best vaag. Ik nam altijd tijdens uitgaan een halfje van 130mg om te beginnen. Dat was meeeeer dan genoeg en toen woog ik meer dan ik nu weeg, 72kilo geloof ik zoiets toen der tijd. Misschien dat er toch iets meer in zat gemiddeld maar dat scheelt ook geen 50mg ofzo natuurlijk. Zou er idd eens 2 proberen..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rondjeslopen zei:
Een vriend van mij had hier ook last van 90 mg naar binnen, hij voelde er weinig van. Terwijl de rest keihard ging. Het was zijn eerste keer sinds 6 jaar, en 6 jaar geleden voelde hij het wel. We wisten toen echter niet hoeveel mg mdma er in die pillen zat.
Klik om te vergroten...
Als ie al zolang gebruikt zou het ook goed kunnen dat het gewoon welbekend 'over' is voor em..

Festival zou misschien beter kunnen werken omdat de ervaring misschien wat intenser is met zoveel mensen en allemaal muziek. Uit mijn ervaring ging je dan meestal toch stukken beter..
E
ElektronikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vorige week dus voor de 2de keer geprobeert
Bleek het iets raar te zijn. We hadden gekocht daar op het festival mitsu'
Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken.
Vriend zegt van mij dat het mcpp was, alweer mislukt dus :angry:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Mag ik vragen wat voor kleur de mitsu's hadden ??
Momenteel zijn er vele verschillende in omloop, ook met verschillende inhoud.

Staan van het weekend op het punt te gebruiken... maar ben me een btje aan het orrienteren of het de juiste zijn.

Groetjes Candy
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elektronik zei:
Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken.
Klik om te vergroten...

Emmm Ceee Peee Peee....!
Zonde!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."