Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen schoonmaken

Pillen schoonmaken

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
J86 zei:
Oh ja? Voorbeeld?
De enige geregistreerde doden na XTC gebruik in Nederland waren overleden als gevolg van uitdroging.
Klik om te vergroten...

Bron?
Ik denk persoonlijk dat je doden na MDMA gebruik bedoeld.
De jongen die overleden was na het gebruik van pillen met PMA was volgens mij overleden aan een hartaanval. Gif in pillen komt relatief weinig voor, maar er worden (ja, zeer zelden) nog wel eens pillen aangetroffen met stoffen die zeer toxische eigenschappen hebben.

Bijv;
http://www.eve-rave.ch/drugchecking/178-smiley-mit-24-d (circuleerden in regio Utrecht, ook in het wit)

Ik denk overigens zelf dat het weinig zin heeft zuivere MDMA opnieuw uit pillen te winnen. Veel te duur, veel te onnauwkeurig (mocht je het onproffessioneel aanpakken), en evt. brengt het weer risico's en bijstoffen met zich mee waardoor het proces het uieindelijke doel van 'veiliger MDMA tot je nemen' alleen maar belemmerd word. Gewoon laten testen die rotzooi, bevalt het niet, dan zoek je een paar deuren verder.
B
BerbatovLid
Het is mogelijk inderdaad. Alleen nutteloos zoals eerder gezegd, aangezien een hooggedoseerde MDMA-pil zo goed als nooit gifstoffen bevat. PMA zou trouwens ook achterblijven net als MDMA als je het zou zuiveren met aceton.
M
Miss JLid
ktja zei:
XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED)
Klik om te vergroten...

Als je goede pillen hebt zit er echt geen MDA/MDEA/Speed in. Ik denk dat TS juist dat soort stoffen er uit wil hebben...
O
Oom KlaasLid
MDA wil niemand eruit hebben.
S
Spees174Lid
Oom Klaas zei:
Klik om te vergroten...

Haha nee :stoned:

Lost mCPP op in aceton? Want dan zou het in ieder geval nog enigszins nuttig kunnen zijn...
maargoed gewoon laten testen en desnoods andere pillen scoren is waarschijnlijk wel handiger
M
MDMA<3Lid
Oom Klaas zei:
Klik om te vergroten...
is bijna nergens meer aan te komen. 1 x gehad was wel echt supervet!
M
MegasumoLid
hmm...kan je MDA extraheren uit pillen? (wanneer dit er dan natuurlijk wel eerst inzit...)
S
Spees174Lid
ik weet er niet zo heel veel van, maar de molecuulstructuren van MDA en MDMA lijken heel erg op elkaar, dus ik denk dat op basis van chemische eigenschappen ze niet zomaar te scheiden zijn door er een stofje oid bij te doen
S
Spees174Lid
MDMA<3 zei:
Oom Klaas zei:
Klik om te vergroten...
is bijna nergens meer aan te komen. 1 x gehad was wel echt supervet!
Klik om te vergroten...

Vertel :P!
M
MegasumoLid
Dag iedereen, ik lees op een aantal topics over het schoonmaken van sos met op de watervrije acetone manier
Ik las echter ook op wat sites ook dat dit voor mdma opgaat. De meeste stofjes lossen op in Acetone, MDMA niet. Dus theoretisch hou je MDMA over...

Heeft iemand hier ervaring mee?

de link naar 1 van de pagina's: http://mdma.tribe.net/thread/1afa7d89-d ... a20ea117e7

Bedankt!

Update: vond nog een link met veel meer informatie http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... 652&page=2
k
ktjaLid
XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED) en voor de rest zijn het alleen onschadelijke bindmiddelen. Het is onnodig om deze bindmiddelen uit de pil te verwijderen aangezien ze geen negatief bij-effect hebben. Een zeer enkele keer zit er een aantal mg cafeine doorheen maar niet meer als in een blikje red bull. Ongevaarlijk dus. Mischien kan je pure MDMA kopen als je daaraan kan komen.
gr. Ktja
k
knolselderijLid
je kunt ze beter testen en als ze egt kut zijn gewoon andere kopen ipv zuiver maken
g
greenpowerLid
ktja zei:
XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED) en voor de rest zijn het alleen onschadelijke bindmiddelen. Het is onnodig om deze bindmiddelen uit de pil te verwijderen aangezien ze geen negatief bij-effect hebben. Een zeer enkele keer zit er een aantal mg cafeine doorheen maar niet meer als in een blikje red bull. Ongevaarlijk dus. Mischien kan je pure MDMA kopen als je daaraan kan komen.
gr. Ktja
Klik om te vergroten...

Dat is echt onzin, kan net zo goed vergif in zitten.

Dat komt ook voor gaan mensen aan dood.
E
Exceptional InsightLid
greenpower zei:
Klik om te vergroten...
Dat gebeurt alleen dus zo goed als nooit. Maar zoals al eerder is gezegd; verspilde moeite, beter laten testen.
J
J86Lid
greenpower zei:
ktja zei:
gr. Ktja
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Oh ja? Voorbeeld?
De enige geregistreerde doden na XTC gebruik in Nederland waren overleden als gevolg van uitdroging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."