LOL MDA. Heb je niet gewoon gehallicuneerd dat je zwarte handen had?
Exceptional Insight zei:Zat er wel mdma in? Want zwarte handen is echt niet goed.

Ik zou je eerst eens gaan inlezen over XTC trouwens, want je noemt hier 3 TOTAAL verschillende stoffen. Heb je zelf wel enig idee wat je slikt?Fresh zei:s na het gebruik van XTC (mdma of mda/mcpp).
Maar dat is speculatie natuurlijk. Ook erg onwaarschijnlijk aangezien dat best wel zeldzaam is.Fresh zei:Denk bij nader inzien iets van MDA ofzo.
Dat gevoel heb ik bij mCPP ook wel gehad.Fresh zei:Het echte mdma gevoel miste ik ergens wel, al waren ze verder wel lekker en leek het er sterk op.
Exceptional Insight zei:Maar dat is speculatie natuurlijk. Ook erg onwaarschijnlijk aangezien dat best wel zeldzaam is.Fresh zei:Denk bij nader inzien iets van MDA ofzo.
Dat gevoel heb ik bij mCPP ook wel gehad.Fresh zei:Het echte mdma gevoel miste ik ergens wel, al waren ze verder wel lekker en leek het er sterk op.
kiekert zei:Ik zou je eerst eens gaan inlezen over XTC trouwens, want je noemt hier 3 TOTAAL verschillende stoffen. Heb je zelf wel enig idee wat je slikt?Fresh zei:s na het gebruik van XTC (mdma of mda/mcpp).
pilliemonster zei:ik heb het ook een paar keer gehad. was wel lang gelede maar ik dagt dat het door de kou kwam na het doushe. (was ook na gebruik van xtc) bij mij was het mijn handen en voeten. het leek donker blauw / paars achtig.
Nee, je bent idd niet de enigelonneke83 zei:hey ik heb dat ook al eens gehad, ik had op een zaterdagavond xtc gehad en de dag erna zondag ging ik douchen en had ook blauwe handen, ik schrok dr ook van, die middag ging ik winkelen en zag toen ik in het pashokje stond dat mn aders op mn armen ook helemaal blauw waren.
heb dr eingelijk nooit niet bij verder gedacht maar nu las ik het hier dus ben niet de enige!!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."