Och ik heb dit ook altijd.
Zelfs op de beste feesten voel ik gewoon het nut van het 'vangodlosgaan' niet, tevens vind ik het ook echt niet chill als m'n hart op 240bpm draait, dus ik vermijd hevige inspanningen (alsin, uren nonstop dansen). Ik heb zelfs een keer op ILT gehad dat ik m'n hele groep ben kwijt geraakt, tegen een muur ben gaan zitten, fles water erbij, en gewoon de resterende 5 uur (nog 2 bijgenomen tijdens het zitten) echt heer-lijk
![:hearteyes:]()
met m'n oogjes dicht op de muziek heb zitten spacen. Meestal sta ik op een goed dubstepfeestje gewoon met m'n oogjes dicht een beetje te zweven op de muziek, meer is voor mij niet nodig.
Mensen snappen dat niet zo goed, maar ik maak me er niet druk om. Iedereen reageert anders op MDMA, ik word echt een soort knuffelbeer aan de rohypnol, terwijl andere maten van mij zich helemaal dooddansen. Rondjes lopen of een goed gesprek vind ik wél relaxed hoor, daar niet van.
En dat gevoel van fout gaan komt waarschijnlijk door je hartslag zoals ik al zei. Ik word ook na een kwartier flink beuken gewoon duizelig. Flauwvallen is een teken van je lichaam, het wilt op zo'n moment simpelweg dat je horizontaal gaat (liggen). Redenen daarvoor kunnen genoeg zijn.
Vraagje;
zou je onder MDMA ook daadwerkelijk in slaap kunnen vallen van die moeheid? (een tip: DOEN! slapend shinen is geweldig). of heb je zelfs na de avond nog moeite met slapen, en is het alleen maar een 'gevoel' van moeheid?
indien het eerste, dan is het bovenstaande (ADD, ADHD blabla.) misschien wel een oorzaak. Als het het tweede is, kan het ook een gevoel zijn waar je je gewoon overheen moet zetten op dat moment!