Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Kristallen, en dan?

MDMA Kristallen, en dan?

16 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aha, duidelijker.
Maakt het dan nog uit als je het in je drinken gooit of in een bommetje, hoe het aanpakt enzo?

En wat voor spul is het eigenlijk, qua substantie? (ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik me erbij voor moet stellen :P)
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Relaxt, dus het is ook nog prettiger voor de ouders om te vinden :')
"Ja mam, dat is anijssuiker, laat maar liggen..!"

Iig bedankt voor de snelle reacties :)
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik (kan/krijg) binnenkort een gram MDMA kristallen. Leuk, ik had liever pilletjes, maar dat gaat niet.
Allemaal best, dan heb ik dat gram, en wat dan? Ik heb er wat (simpele?) vraagjes over..

Wat doe ik er eigenlijk mee?
Hoe neem je dat/bewerk je dat zodat je het kan nemen?
hoe doseer je die dingen?

Dat het effect 'tzelfde is maar iets sterker had ik al gevonden :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
je kan er een bommetje van maken of je kan het zo door je drinken gooien..

hoe je het doseert? verdeel die gram gewoon in 10 gelijke bergjes dan is dat allemaal 100mg. simpel
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je neemt het in een capsule, of bommetje (in een vloeitje). Je kan het ook wel direct in je mond doen en wegspoelen maar het spul is nogal schadelijk voor je tanden, en smaakt niet erg lekker.

Het beste is natuurlijk om met een weegschaal precieze dosissen af te wegen.

Op het oog kun je de gram verdelen in 10 gelijke bergjes, dat zouden dan dus vermoedelijk bergjes van 100 mg zijn, een gemiddelde pil.

Op die manier heb je enig overzicht in hoeveel je neemt, al zal elk bergje net wat meer of minder als die 100mg zijn. (of je moet een bizar scherp oog hebben)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
als het goed is zijn het kleine brokjes kristal. net een beetje als candij
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Okay :) Nog een laatste vraag; hoe(lang) kan ik dat (het beste) bewaren?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Asitis zei:
Okay :) Nog een laatste vraag; hoe(lang) kan ik dat (het beste) bewaren?
Klik om te vergroten...
gewoon in het sealtje waarin je het waarschijnlijk krijgt
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9


Zoiets zal het eruit zien, wellicht wat fijner gemalen, wellicht met ook wat (licht)bruine stukjes en/of rosig heb ik ook wel gezien. En als het goed is ruikt het een beetje naar anijs.

EDIT: gvd Spersizeboon wat ben je snel vandaag,of ben ik zo traag XD
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk zijn je vragen al beantwoord, maar zou toch nog willen toevoegen dat mdma echt het goorste is dat ik ooit heb geproeft! Dus ik raad je aan er gewoon een bommetje van te maken.. Gewoon van een vloeitje, als je die verticaal neerlegt met de plakrand naar boven, lik de plakrand en plak hem over breedte. Soort patatzakidee dus :P
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke, ja, ik merkte met het pilletje ookal dat de smaak niet lekker was idd.
Maar als bommetje, dan frut ik er toch gewoon een vloeitje omheen tot een propje?

En ik lees btw net dat oraal innemen zo van die drugs beste gaat op een nuchtere maag, maar je moet natuurlijk wel eten om een beetje energiek te blijven (vooral omdat ik het op een festival wil doen). Is dat met zoiets dan erger dan met een pilletje?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Asitis zei:
Oke, ja, ik merkte met het pilletje ookal dat de smaak niet lekker was idd.
Maar als bommetje, dan frut ik er toch gewoon een vloeitje omheen tot een propje?

En ik lees btw net dat oraal innemen zo van die drugs beste gaat op een nuchtere maag, maar je moet natuurlijk wel eten om een beetje energiek te blijven (vooral omdat ik het op een festival wil doen). Is dat met zoiets dan erger dan met een pilletje?
Klik om te vergroten...
Ja, is maar net hoe je het t liefste hebt, maar als je het op de manier doet zoals ik beschreef heb je denk ik minder kans dat de mdma in contact komt met je smaakpapillen. (bovenkant van het 'patatzakje' dan wel dichtdraaien en overtolligpapier evt. afscheuren.)

Mdma op een volle maag heeft me niet echt problemen bezorgt, maar vrienden wel. Een voordeel van op een nuchtere maag nemen vind ik dat ik dan geen last heb van de korte misselijkheid bij het in slaan. Ik zou 3 uur van te voren gewoon wat eten, niet te veel en niet te weinig. Energie heb je toch wel als je aan de mdma zit. als het uitwerkt kan je wel wat suffer en moeier worden, maar dat heb ik ook als ik korter van te voren heb gegeten. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
iSmokex zei:
Eigenlijk zijn je vragen al beantwoord, maar zou toch nog willen toevoegen dat mdma echt het goorste is dat ik ooit heb geproeft! Dus ik raad je aan er gewoon een bommetje van te maken.. Gewoon van een vloeitje, als je die verticaal neerlegt met de plakrand naar boven, lik de plakrand en plak hem over breedte. Soort patatzakidee dus :P
Klik om te vergroten...

4-FMP is toch een stukje goorder. :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
iSmokex zei:
Eigenlijk zijn je vragen al beantwoord, maar zou toch nog willen toevoegen dat mdma echt het goorste is dat ik ooit heb geproeft! Dus ik raad je aan er gewoon een bommetje van te maken.. Gewoon van een vloeitje, als je die verticaal neerlegt met de plakrand naar boven, lik de plakrand en plak hem over breedte. Soort patatzakidee dus :P
Klik om te vergroten...

4-FMP is toch een stukje goorder. :P
Klik om te vergroten...
Oh god, dat gaat wat worden dan haha. Vond het al verschrikkelijk goor toen een 2cb pilletje tussen mn tong en piercing vast zat, echt kut. :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
iSmokex zei:
Vond het al verschrikkelijk goor toen een 2cb pilletje tussen mn tong en piercing vast zat, echt kut. :P
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen met mijn piercing. :tearsofjoy:

Het klinkt akelig.

Overigens, naast dat mdma smerig is, is het ook zeer slecht voor je tanden, dus los het niet op in water. Het kan wel, maar ik raad het niet aan. Het slaat dan wel sneller in dan anders, heb ik het idee, maar dit verschil is te verwaarlozen.

W.F.L. zei:
4-FMP is toch een stukje goorder. :P
Klik om te vergroten...
Dat was inderdaad niet bar.

Olle
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mij is het vinger dippen geleerd toen ik er voor het eerst mee in aanraking kwam (vinger nat en dip een topje (niet tot je hele nagel!)).En dan snel wegspoelen. Na een poosje kreeg ik ook afkeer voor de smaak.

Sinds dien goed afdoseren met een goeie schaal en in capsules.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik mdma heb dip ik ook nog wel eens m'n vinger in 't zakje, 't is zo makkelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."