gewoon in het sealtje waarin je het waarschijnlijk krijgtAsitis zei:OkayNog een laatste vraag; hoe(lang) kan ik dat (het beste) bewaren?
gewoon in het sealtje waarin je het waarschijnlijk krijgtAsitis zei:OkayNog een laatste vraag; hoe(lang) kan ik dat (het beste) bewaren?
Ja, is maar net hoe je het t liefste hebt, maar als je het op de manier doet zoals ik beschreef heb je denk ik minder kans dat de mdma in contact komt met je smaakpapillen. (bovenkant van het 'patatzakje' dan wel dichtdraaien en overtolligpapier evt. afscheuren.)Asitis zei:Oke, ja, ik merkte met het pilletje ookal dat de smaak niet lekker was idd.
Maar als bommetje, dan frut ik er toch gewoon een vloeitje omheen tot een propje?
En ik lees btw net dat oraal innemen zo van die drugs beste gaat op een nuchtere maag, maar je moet natuurlijk wel eten om een beetje energiek te blijven (vooral omdat ik het op een festival wil doen). Is dat met zoiets dan erger dan met een pilletje?
iSmokex zei:Eigenlijk zijn je vragen al beantwoord, maar zou toch nog willen toevoegen dat mdma echt het goorste is dat ik ooit heb geproeft! Dus ik raad je aan er gewoon een bommetje van te maken.. Gewoon van een vloeitje, als je die verticaal neerlegt met de plakrand naar boven, lik de plakrand en plak hem over breedte. Soort patatzakidee dus :P
Oh god, dat gaat wat worden dan haha. Vond het al verschrikkelijk goor toen een 2cb pilletje tussen mn tong en piercing vast zat, echt kut. :PW.F.L. zei:iSmokex zei:Eigenlijk zijn je vragen al beantwoord, maar zou toch nog willen toevoegen dat mdma echt het goorste is dat ik ooit heb geproeft! Dus ik raad je aan er gewoon een bommetje van te maken.. Gewoon van een vloeitje, als je die verticaal neerlegt met de plakrand naar boven, lik de plakrand en plak hem over breedte. Soort patatzakidee dus :P
4-FMP is toch een stukje goorder. :P
Dat heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen met mijn piercing.iSmokex zei:Vond het al verschrikkelijk goor toen een 2cb pilletje tussen mn tong en piercing vast zat, echt kut. :P
Dat was inderdaad niet bar.W.F.L. zei:4-FMP is toch een stukje goorder. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."