Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom snuiven?

Waarom snuiven?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar...

Wanneer ik samen met vrienden mdma gebruik ben ik de enige die de mdma niet snuift.
We vroegen ons dan ook eigelijk af wat er precies met je lichaam gebeurt als je snuift,tenslotte komt het toch in je maag waar het wordt opgenomen. Of wordt het door het te snuiven sneller in de bloedbaan gebracht, wat ik bij mdma sterk betwijfel omdat we van een kristal nooit echt een fijn poeder kunnen maken waardoor de korrel me te groot lijkt om door je neus te kunnen worden opgenomen. nuja, je kan het wel met wat geduld en een scheermesje echt fijn krijgen, maar dat geduld hebben we niet. :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lost op in je snotjes en gaat dan door het neusslijmvlies.
Slecht voor je neus.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Slecht voor je neus, beetje jammer van de MDMA ook, omdat de rush maar 2 uur duurt, ook al heb je minder nodig. MDMA is zowat het enigste van drugs wat je kan snuiven dat ik wel oraal neem. :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk voor veel mensen het "ritueel". Sommige dingen werken ook te kort om het te nemen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Ik denk voor veel mensen het "ritueel". Sommige dingen werken ook te kort om het te nemen.
Klik om te vergroten...

Coke? Maar natuurlijk, snuiven is 9 van de 10 keer het fijnst, alleen bij MDMA toevallig niet, vind ik. En hij had toch wel over MDMA in de openingspost denk ik. :grin:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd, ik had het over MDMA.
Dus ik kan maar beter zoals altijd een bommetje slikken? Mengen met drank doe ik niet omdat de smaak echt zoooo smerig is soms. Nu hadden we gisteren een dikke brok witte mdma die eigelijk niet zo walgelijk smaakte en werkte goed.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind slikken het beste, kan je ook langer mee doen, want na een tijd werkt MDMA bij mij niet meer op de nacht en word ik er gewoon vaag en wakker van. Bommetje is het best, is ook beter voor je tanden dan het in je drinken gooien.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh ok, bedankt voor de nuttige uitleg en info.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat de "Hersenen-gefrituurd-werkt-niet-meer-niet-euforisch-maar-alleen-vaag-en-verneukt" stadium eerder optreedt dan met slikken. Met slikken heb je meer uur plezier ^^.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sorry Angramar Temenos, die zin met quote tekens begrijp ik niet :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
zazzoo zei:
Sorry Angramar Temenos, die zin met quote tekens begrijp ik niet :)
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt die staat als je veel mdma gebruikt dat je niet meer persé euforisch bent, maar vooral heel erg vaag en 'naar de klote', althans dat denk ik, en als dat niet zo is mag AT mij zelf corrigeren.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon droppen.
in een vloeitje doen of in een capsule,met snuiven van mdma verneuk je nog sneller je neus/keel/stembanden dan met coke...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zooooo respect hoor, mdma snuiven, doet fucking pijn aan je neus man!
En het is echt te smerig... ik gooi het gewoon door de ijsthee, proef je niks van!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 keer mdma gesnoven, NOOIT MEER alsof ik kiezelsteentjes had gesnoven ik had een bloedneus waar geen mens vrolijk van werd. ik denk dat de mensen die mdma snuiven gewoon gewend zijn om te snuiven en normaal pep of sos gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."