#1
Hallo Allemaal, ben nieuw op dit forum en recreatief gebruiker.
Heb het zo eens even doorgelezen en valt me op dat mensen die reactie plaatsen toch kwalitatief goede pillen hebben weten te bemachtigen... goede zaak. Verder crisis.... soms is het jmmer als je geen voorraad meer hebt maarrrrrr maakt het voor de volgende x alleen maar weer leuker. Crisis in de voorraad is er overigens altijd zo rond de jaarwisseling
Heb het zo eens even doorgelezen en valt me op dat mensen die reactie plaatsen toch kwalitatief goede pillen hebben weten te bemachtigen... goede zaak. Verder crisis.... soms is het jmmer als je geen voorraad meer hebt maarrrrrr maakt het voor de volgende x alleen maar weer leuker. Crisis in de voorraad is er overigens altijd zo rond de jaarwisseling