Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie

Tolerantie

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Flaffie zei:
Ik denk zo'n 25 jaar.
Klik om te vergroten...
Nou dat is zwaar overdreven. Ik denk dan wel in jaren. Ik heb mijn tolerantie ook naar de tyfus geholpen en ik denk dat het beste is dat je een half jaar tot 2 jaar geen xtc gebruikt. Waarschijnlijk heb je met een jaar of 2 de beste resultaten. When you abuse, you pay.
Klik om te vergroten...

Het was ook overdreven bedoelt.
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb nooit zo vaak zoveel gigantisch geslikt , nu bij elkaar een jaar of 8 aant gebruiken ,zeg maar.(1X IND DE 2MND) en ik denk toch dat je tolerantie dan inderdaad naar de klote is, en dat maybe als ik echt 2 jaar of zo niets zou slikken dan dat dat lovegevoel er weer ECHT zou zijn voor een keertje.

Neemt niet weg dat ik t toch te lekker vind om te zeggen ik kap definitief met xtc,(en wacht 2 jaar ) vind t Te lekker. Geeft iets extra,s op een feest en is voor mij een soort beloning na weer een maand of 2 alleen maar werken en no fun .

De herinneringen die je later wil hebben moet je NU maken :wink:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ook nog geen gat in de hersenen :wink: herinner me echt de eerst keer nog als gister en functioneer normaal , en heb geen last van depressie,geheugenverlies of andere stoornissen.

Of dat geluk is of toeval..wie zal t zeggen, maar persoonlijk denk ik dat t wel los loopt met hersenbeschadigingen door te lang xtc gebruik..Wel als je 15 jaar elke week 5 tot 6 pillen in je mik gooit , dan verkloot je geest en lichaam.
T
TimaeusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prima shit, zowel snuiven als via capsule. 200mg is goede basis om te starten met capsules. Met snuiven gewoon pakken tot je lekker gaat... Beetje XTC met zwakke love effect, wel een beetje de coke high. Goed alternatief, pakt wel wat serotine (ong. 1/3 van XTC) maar vooral dopamine, maar an sich prima alternatief...
T
TimaeusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Even een oude draad oprakelen...
Heb een jaar lang minimaal éénmaal p/w XTC gebruikt, drie maanden wachten en met sublementen (L-Tryptofaan en 5-HTP) mijn serotine aanvullen. Daarna een capsule met 175mg kristal pure MDMA waarop ik redelijk goed ging. Dacht dat het weer snor zat maar de keer daarna was de tolerantie volledig terug.

Minimaal een half jaar wachten is idd een goed advies. Maar om tot mijn vraag te komen, weet iemand leuke alternatieven om de tijd tussendoor door te komen?
Heb coke (goede coke, waarvan je keel goed opzet), speed, allerlei bodybuilding pre-workout sublementen e.d. geprobeerd maar niets is echt heel boeiend.

Zat zelf te denken aan research chemicals zoals benzo fury (6APDB) en 5-IAI te denken, echter hebben ook die geloof ik serotine nodig. Ofwel, dat werkt ook niet.

Dus rock my world, wie o wie heeft een goed idee?? :rock:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan eens op 2C- tocht gaan. check viewforum.php?f=37 eens op de verschillende 2C-xx. Je kan ook methylone, mephedrone gaan checken, deze zijn engiszins vergelijkbaar met het gevoel van MDMA.

Zo dan kan je weer vooruit succes!!
T
TimaeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb nu 1.5 gr methylone, vanavond eens kijken wat dat doet.
Kriebels in de buik, haha, ruikt precies als XTC... Maar eerst ff sportschool, dan met een paar meiden van mijn werk aan de dope :P

Thx for the advice, laat nog wel ff weten hoe het was.
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb even een vraag;
Een vriend en ik (lesyouri en ik dus) hebben in korte tijd redelijk vaak mdma-pillen genomen, iedere keer ongeveer 2 tot 4 weken ertussen. Dit is veel te dicht op elkaar, en dat weten we, maar het probleem is dat 't lijkt alsof we een omgekeerde tolerantie opbouwen. :confused:

We raken steeds harder van de kaart terwijl de hoeveelheid niet meer wordt en dit gaat dan gepaard met korte-termijn geheugen verlies en dergelijke zaken. Kan iemand ons hier meer over vertellen? Komt dat door de frequentie in gebruik, of heeft 't een andere reden?
Andere vrienden die meededen hebben hier namelijk geen last van, en hun gebruik is niet minder dan dat van ons.

Bij voorbaat dank voor de reacties :grin:
Personal message mag ook:wink:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA snoept, neen, laat ik zeggen: vreet van je serotonine. Die moet dan eerst aangevuld worden
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga er maar vanuit dat jij een hele tijd beter geen pilletjes moet nemen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."