Even een oude draad oprakelen...
Heb een jaar lang minimaal éénmaal p/w XTC gebruikt, drie maanden wachten en met sublementen (L-Tryptofaan en 5-HTP) mijn serotine aanvullen. Daarna een capsule met 175mg kristal pure MDMA waarop ik redelijk goed ging. Dacht dat het weer snor zat maar de keer daarna was de tolerantie volledig terug.
Minimaal een half jaar wachten is idd een goed advies. Maar om tot mijn vraag te komen, weet iemand leuke alternatieven om de tijd tussendoor door te komen?
Heb coke (goede coke, waarvan je keel goed opzet), speed, allerlei bodybuilding pre-workout sublementen e.d. geprobeerd maar niets is echt heel boeiend.
Zat zelf te denken aan research chemicals zoals benzo fury (6APDB) en 5-IAI te denken, echter hebben ook die geloof ik serotine nodig. Ofwel, dat werkt ook niet.
Dus rock my world, wie o wie heeft een goed idee??
