Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlack out Decibel, advies aankomende Defqon.1 12 juni

Black out Decibel, advies aankomende Defqon.1 12 juni

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Allereerst zou ik toch willen melden dat het beter is om je "blauwe" pillen te laten testen. Als je het toch wil doen zou ik iid gewoon met een halve beginnen, en daarna nog een halve.

Mijn vermoeden dat je out bent gegaan op de andere party is toch oververhitting in combinatie met alcohol. Als je uit een gekoelde (airco) bus stapt en opeens in de hete zon gaat lopen met een opkomende pil + halve fles alcohol vraag je om problemen). Alcohol en MDMA gaan nu eenmaal niet goed samen. Daarom snap ik ook niet helemaal je drang naar alcohol tijdens mdma. Laat dat biertje nu maar eens staan en ga over op water of fris.

Daarbij als ik naar zo'n feest ga wil ik eerst de boel verkennen. Kijken wat voor sfeer er is en waar de EHBO tent is. Dus mijn advies aan jou is om dat ook te doen en lekker tegen de middag dat ding te droppen en na 2 uur (mits je je goed voelt) de andere helft.

Wat je misschien wel kunt doen is dat je eerst gaat spacen op de MDMA en als dat uit gewerkt is over gaat op de alcohol (wel afwisselen met af en toe water). Dan vang je de crash een beetje op met alcohol en heb je toch nog dat biertje dat je graag wil ^^

Veel plezier alvast op defqon en wat dat betreft ben ik super jaloers... ik was weer eens te laat met kaartje kopen.

DOSERING

Ik ben 21 jaar
weeg maar 56 KG
Ben 170 cm lang

lichaamsgewicht keer 1.5 voor normaal, keer 2 voor helemaal knetter:

56*1.5 = 84 (normale dosis voor jou)
56*2 = 112 (knetter dosis voor jou)

Up to you.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, dan krijg je een klap van 60, die je gaat verlengen met de andere helft.

2x 3kwart zou beter zijn, maarja weet natuurlijk niet over hoeveel je beschikt en mee wilt nemen.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
oke dat is weer een geruststelling, dus als je de helf neemt dan verkleint het mg ook in de helft. Ik dacht dat het net als bij alchol was, dat het % het zelfde blijft. Ik hoef niet helemaal vaag te gaan. Beetje energie en fun is voldoende, dus telkens een halve lijkt me voldoende.Ik heb er 2.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik krijg zo net een bericht van een vriend. Ik heb twee opties of van iemand pillen nemen waarvan de gene zelf waar van ze zijn niet weet wat het zijn. Of via een vriend van mij die groene canadezen kan regelen. Deze zoude 140 mg zijn dat vind ik te veel voor mij. Dus ik neem de helf. zo dat ik 70 mg heb.

Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen.

iemand ervaring met groene canadezen ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
wim88 zei:
Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen.
Klik om te vergroten...

Duurt een paar weken om ze te laten testen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
wim88 zei:
Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen.
Klik om te vergroten...

Duurt een paar weken om ze te laten testen.
Klik om te vergroten...
1 week.

Hier in Den Haag lever je je zooi op donderdag in en je kunt de donderdag erna bellen voor de uitslag.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe werkt het testen
Pillen

Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.
Klik om te vergroten...

Ik zal zo eens bellen, dan weet ik het antwoord, Niemand ervaring met groene canadezen ?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
wim88 zei:
Hoe werkt het testen
Pillen

Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.
Klik om te vergroten...

Ik zal zo eens bellen, dan weet ik het antwoord, Niemand ervaring met groene canadezen ?
Klik om te vergroten...


Als jij mij kunt vertellen hoe die gele banaan smaakte van de C1000 afgelopen week kan ik jou vertellen hoe ie canadezen-pil was :)
ofterwijl
Uiterlijk zegt helemaal niets. Zonder testen kun je niets met zekerheid aannemen.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke, Ik hoop dat ik ze kan testen deze week, dat hoor ik zo.als deze 140 mg mdma hebben dan neem ik de helf, dan zit ik rond de 70mg altijd goed toch ? Maak me nog al druk :flushed:

EDIT: Heb even gebeld : Donderdag van 4 tot en met 7 uur is er spreekuur, als het bekende pillen zijn krijg je de zelfde dag de uitslag anders een week erna.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#10
70mg is iid een prima dosis :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen alcohol. Nuf said
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#12
als het de candeze zijn die veel mensen weg hebben gebracht zijn ze 130-141.. als je ze vrijdag even naar het test centurm brengt heb je een goeie kans dat ze niet naar het lab hoeven, want die candeesjes staan al in hun database.
verder zou ik rustig aan doen met de alcohol, beter doe je het helemaal niet en genoeg water drinken... veel plezier :hearteyes:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vriend van me had een keer precies hetzelfde (black out, veel zweten, duizelig). Dit had die nog nooit eerder gehad terwijl die XTC op had (de pillen waren getest op 120 mg). Het was ook de enigste keer dat hij van te voren had gedronken. Dus waarschijnlijk kwam het door de alcohol.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo de groene canadeze in huis, ik ga donderdag even langs het test lap hopen dat ze in de database staan. Ondertussen heb ik de pillen in 2 stukjes gesneden, en een helf in kwart deel. ik begin met 1 kwart om zeker te zijn, dat ik een beetje gevoel krijgt en me niet slecht voel. vervolgens zie ik zelf wel of ik er nog een halve bij neem.

vrijdag alles goed inpakken schoon maken en zaterdag morge onder me ballen plakken.

iemand ervaring met deze jongens ?

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22146
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#15
een kwart is wel heel weinig hoor 33. mg..... misschien hebben andere daar een andere mening over, maar ik zou toch minstens beginnen met een halfje. Als je toch besluit een kwartje te nemen, neem dan zo snel mogelijk als je het voelt een halfje er bij..
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ja klopt ook maar wat mij probleem is, dat ik nog met de hangst zit van toen, dat ik het gevoel weer terug krijg, ik moet er ook niet te veel over na denken maar dat doe je automatisch.

dus ik dacht neem een kwart, dan kan nooit erg uit pakken en op dat moment hoe ik me voel, kan ik nog een halve nemen. Dan is die angst weg. of denken jullie dat 70 mg geen kwaad kan ? Dat is een halve namelijk.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sooo chill man he, gewoon in een weedzakkie en dat in je peur. Is voldoende.
Maareh mss toch goed om met een kwart te beginnen (not), als je zo panisch bent.

Relax, anders heeft de tip van Drientje nog geen zin, want dan gaan die honden (die je w.s. niet tegenkomt) je angstzweet op 500m afstand al ruiken.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan geen kwaad. Van een kwart ga je nauwelijks tot niets voelen.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke :) nu is dat probleem op gelost.

Alleen nu zit ik met het probleem om naar binnen te nemen, ik heb 2 pillen in 2 stuken gehakt, vervolgens met schonen handen en zilver foli verpakt, er na komt er 2 schonen zakjes om heen en een condoom. Ik ben beetje bang voor honden, en zou je net hebben dat ik het de eerste keer doe, ik gepakt wordt met 2 pillen. iemand advies, of mensen die me gerus kunnen stellen ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
wim88 zei:
Oke :) nu is dat probleem op gelost.

Alleen nu zit ik met het probleem om naar binnen te nemen, ik heb 2 pillen in 2 stuken gehakt, vervolgens met schonen handen en zilver foli verpakt, er na komt er 2 schonen zakjes om heen en een condoom. Ik ben beetje bang voor honden, en zou je net hebben dat ik het de eerste keer doe, ik gepakt wordt met 2 pillen. iemand advies, of mensen die me gerus kunnen stellen ?
Klik om te vergroten...
2 pillen zul je niet voor worden opgepakt. Ze worden wss afgepakt als ze ze ontdekken en in het ergste geval (maar dat geloof ik niet) word je van het feest afgegooid.

Tip: Stop ze in een condoom en daarna op het plekje waar de zon niet schijnt met het randje van het condoom eruit. Zo kunnen honden ze ook niet ruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."