Laatst nog, een rij met bosjes en struiken die veranderde in een hele juichende mensenmassa. Geniaal :P Was overigens wel met MDMA + GHB + Wiet. Op alleen MDMA heb ik nog nooit visuals gehad, ook niet bij 250+ mg.
WappieWappie zei:Laatst nog, een rij met bosjes en struiken die veranderde in een hele juichende mensenmassa. Geniaal :P Was overigens wel met MDMA + GHB + Wiet. Op alleen MDMA heb ik nog nooit visuals gehad, ook niet bij 250+ mg.
WappieWappie zei:Eenden op driewielers geniaalSpinningR zei:Vrijdag nog, een kasteelachtig huis gezien toen we aan het trippen waren op de mdma kristallen. verder wel eens een loungebank gezien, brillen bij mensen die geen bril hebben, eenden die wel lopend bewogen met hun poten maar niet liepen en eenden op driewielers, 3 armen bij iemand noem maar op
maar dat gebeurd eigenlijk alleen als we in het bos gaan trippen. dat is echt een aanrader wat je dan allemaal ziet en tegenkomt.
Een maat van me heeft een keer 5 minuten met mij staan praten terwijl ik op dat moment niet op die plek in het bos was......![]()
Maar in navolging van mijn vraag een post hierboven.. Gebruik je dan alleen MDMA? Hoeveel mg en in wat voor tijdsbestek gemiddeld?
yxes zei:WappieWappie zei:Laatst nog, een rij met bosjes en struiken die veranderde in een hele juichende mensenmassa. Geniaal :P Was overigens wel met MDMA + GHB + Wiet. Op alleen MDMA heb ik nog nooit visuals gehad, ook niet bij 250+ mg.
meeste dat ik op heb was 350 mg op defqon, was helemaal van de wap maar geen visuals gezien :P
Eenden op driewielers geniaalSpinningR zei:Vrijdag nog, een kasteelachtig huis gezien toen we aan het trippen waren op de mdma kristallen. verder wel eens een loungebank gezien, brillen bij mensen die geen bril hebben, eenden die wel lopend bewogen met hun poten maar niet liepen en eenden op driewielers, 3 armen bij iemand noem maar op
maar dat gebeurd eigenlijk alleen als we in het bos gaan trippen. dat is echt een aanrader wat je dan allemaal ziet en tegenkomt.
Een maat van me heeft een keer 5 minuten met mij staan praten terwijl ik op dat moment niet op die plek in het bos was......
WappieWappie zei:yxes zei:WappieWappie zei:Laatst nog, een rij met bosjes en struiken die veranderde in een hele juichende mensenmassa. Geniaal :P Was overigens wel met MDMA + GHB + Wiet. Op alleen MDMA heb ik nog nooit visuals gehad, ook niet bij 250+ mg.
meeste dat ik op heb was 350 mg op defqon, was helemaal van de wap maar geen visuals gezien :P
En ik ben dus benieuwd of iemand dat kan verklaren, daar ben ik erg benieuwd naar.. Mede omdat ik zelf eigenlijk nooit visuals heb bij gebruik van alleen MDMA, veel of weinig het maakt niet uit.
Bij anderhalve rode duif a in totaal een ruime 200 mg MDMA visuals zien en bij 350 mg MDMA geen visuals.
Is de aanname "Hoe meer MDMA je inneemt, hoe meer kans op visuals" misschien niet juist? En is er een soort van bepaalde range waarin je visuals te zien krijgt en daarboven juist minder?
Of zijn er andere zaken te bedenken die invloed kunnen hebben op het hebben van visuals bij MDMA gebruik?
@ yxes, je had niets anders gebruikt naast die anderhalve duif?
Sjupke zei:Toen in in mijn bed lag, klaar van een avond spacen metmijn vrienden heb ik ook altijd de leukste hallucinaties, ik heb ook ooit gehad dat ik op een gegeven moment een beetje de hallucinaties kon besturen. Ik kon spullen in mn kamer laten verdwijnen en weer terug laten komen. op een gegeven moment gebeurde dat allemaal heel snel achter elkaar en stonden er weer spullen in mn kamer en dan verdween mn kast weer haha
geweldig![]()

Sjupke zei:Waren de spullen echt weg ?Ik kon alleen mijn CEV sturen tot op een bepaalde hoogte.
Ja ik keek vanuit mijn bed heel mijn kamer in, als ik weer naar mijn lamp keek stond er geen kast meer. keek ik naar mijn kast verdween mijn computer en ga zo maar door haha. ik ging toen steeds naar andere dingen rondkijken snel achter elkaar en vandaar dat steeds de spullen verdwenen haha. vond het wel leuk.![]()
![]()
mattijsvs zei:Ik heb nou een keer of 10 xtc gebruikt, eerste keren nergens last van gehad, geen bijwerkingen.
Laatste 2 keer dat ik het gebruikte ook zoiets meegemaakt. Feestje was afgelopen, pil begon uit te werken. Op de fiets naar huis leek hij totaal uitgewerkt, maar toen ik in bed lag, en ik deed mijn ogen dicht, leek het alsof ik nog tussen de mensen stond op het feest. Ik zag mijn vrienden om me heen staan en praten en hoorde de muziek ook nog haarscherp in mijn oren klinken. Ik dacht dat ik gek werd en ben maar zo snel mogelijk gaan slapen.
Maar met mijn ogen dicht leek het dus alsof ik nog tussen de mensen stond, sommigen zag ik met elkaar praten, anderen gewoon los gaan op de muziek.
Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een psychose aan het opwekken ben of dergelijke dingen?:P
mattijsvs zei:Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een psychose aan het opwekken ben of dergelijke dingen?:P
Josimo zei:Vriendin stond vorige week met gieter in douche........ff gras water geven zegt ze![]()
![]()
mattijsvs zei:Ik heb nou een keer of 10 xtc gebruikt, eerste keren nergens last van gehad, geen bijwerkingen.
Laatste 2 keer dat ik het gebruikte ook zoiets meegemaakt. Feestje was afgelopen, pil begon uit te werken. Op de fiets naar huis leek hij totaal uitgewerkt, maar toen ik in bed lag, en ik deed mijn ogen dicht, leek het alsof ik nog tussen de mensen stond op het feest. Ik zag mijn vrienden om me heen staan en praten en hoorde de muziek ook nog haarscherp in mijn oren klinken. Ik dacht dat ik gek werd en ben maar zo snel mogelijk gaan slapen.
Maar met mijn ogen dicht leek het dus alsof ik nog tussen de mensen stond, sommigen zag ik met elkaar praten, anderen gewoon los gaan op de muziek.
Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat ik een psychose aan het opwekken ben of dergelijke dingen?:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."