Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren op de xtc

Hallucineren op de xtc

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
WappieWappie zei:
yxes zei:
WappieWappie zei:
Laatst nog, een rij met bosjes en struiken die veranderde in een hele juichende mensenmassa. Geniaal :P Was overigens wel met MDMA + GHB + Wiet. Op alleen MDMA heb ik nog nooit visuals gehad, ook niet bij 250+ mg.
Klik om te vergroten...

meeste dat ik op heb was 350 mg op defqon, was helemaal van de wap maar geen visuals gezien :P
Klik om te vergroten...

En ik ben dus benieuwd of iemand dat kan verklaren, daar ben ik erg benieuwd naar.. Mede omdat ik zelf eigenlijk nooit visuals heb bij gebruik van alleen MDMA, veel of weinig het maakt niet uit.

Bij anderhalve rode duif a in totaal een ruime 200 mg MDMA visuals zien en bij 350 mg MDMA geen visuals.

Is de aanname "Hoe meer MDMA je inneemt, hoe meer kans op visuals" misschien niet juist? En is er een soort van bepaalde range waarin je visuals te zien krijgt en daarboven juist minder?

Of zijn er andere zaken te bedenken die invloed kunnen hebben op het hebben van visuals bij MDMA gebruik?

@ yxes, je had niets anders gebruikt naast die anderhalve duif?
Klik om te vergroten...

Ik heb die dag een biertje of 4/5 gedronken denk ik gespreid over een uur of 4-5 voordat we de xtc namen. verder alleen water en lollies haha :P

de dag ervoor wel flink lopen tanken trouwens (A)

Trouwens om het uur een halve pil genomen
S
SjupkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen in in mijn bed lag, klaar van een avond spacen metmijn vrienden heb ik ook altijd de leukste hallucinaties, ik heb ook ooit gehad dat ik op een gegeven moment een beetje de hallucinaties kon besturen. Ik kon spullen in mn kamer laten verdwijnen en weer terug laten komen. op een gegeven moment gebeurde dat allemaal heel snel achter elkaar en stonden er weer spullen in mn kamer en dan verdween mn kast weer haha:tongueout:
geweldig:grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sjupke zei:
Toen in in mijn bed lag, klaar van een avond spacen metmijn vrienden heb ik ook altijd de leukste hallucinaties, ik heb ook ooit gehad dat ik op een gegeven moment een beetje de hallucinaties kon besturen. Ik kon spullen in mn kamer laten verdwijnen en weer terug laten komen. op een gegeven moment gebeurde dat allemaal heel snel achter elkaar en stonden er weer spullen in mn kamer en dan verdween mn kast weer haha:tongueout:
geweldig:grin:
Klik om te vergroten...

Waren de spullen echt weg ? :openmouth: Ik kon alleen mijn CEV sturen tot op een bepaalde hoogte.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op de terugweg met de comedown heb ik meestal rare visuals. Het zien van lasers op het wegdek (belijning) of het anders zien van vrienden (oma's, opa's, paarden) dat heb ik wel. :P Ook bij lagere doseringen.
S
SjupkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waren de spullen echt weg ? :openmouth: Ik kon alleen mijn CEV sturen tot op een bepaalde hoogte.[/quote]

Ja ik keek vanuit mijn bed heel mijn kamer in, als ik weer naar mijn lamp keek stond er geen kast meer. keek ik naar mijn kast verdween mijn computer en ga zo maar door haha. ik ging toen steeds naar andere dingen rondkijken snel achter elkaar en vandaar dat steeds de spullen verdwenen haha. vond het wel leuk.:grin: :xtc:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjupke zei:
Waren de spullen echt weg ? :openmouth: Ik kon alleen mijn CEV sturen tot op een bepaalde hoogte.
Klik om te vergroten...

Ja ik keek vanuit mijn bed heel mijn kamer in, als ik weer naar mijn lamp keek stond er geen kast meer. keek ik naar mijn kast verdween mijn computer en ga zo maar door haha. ik ging toen steeds naar andere dingen rondkijken snel achter elkaar en vandaar dat steeds de spullen verdwenen haha. vond het wel leuk.:grin: :xtc:
Klik om te vergroten...

Dat moet redelijk heftig zijn geweest. :) En aangenaam natuurlijk. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."