#1
WappieWappie zei:yxes zei:WappieWappie zei:Laatst nog, een rij met bosjes en struiken die veranderde in een hele juichende mensenmassa. Geniaal :P Was overigens wel met MDMA + GHB + Wiet. Op alleen MDMA heb ik nog nooit visuals gehad, ook niet bij 250+ mg.
meeste dat ik op heb was 350 mg op defqon, was helemaal van de wap maar geen visuals gezien :P
En ik ben dus benieuwd of iemand dat kan verklaren, daar ben ik erg benieuwd naar.. Mede omdat ik zelf eigenlijk nooit visuals heb bij gebruik van alleen MDMA, veel of weinig het maakt niet uit.
Bij anderhalve rode duif a in totaal een ruime 200 mg MDMA visuals zien en bij 350 mg MDMA geen visuals.
Is de aanname "Hoe meer MDMA je inneemt, hoe meer kans op visuals" misschien niet juist? En is er een soort van bepaalde range waarin je visuals te zien krijgt en daarboven juist minder?
Of zijn er andere zaken te bedenken die invloed kunnen hebben op het hebben van visuals bij MDMA gebruik?
@ yxes, je had niets anders gebruikt naast die anderhalve duif?
Ik heb die dag een biertje of 4/5 gedronken denk ik gespreid over een uur of 4-5 voordat we de xtc namen. verder alleen water en lollies haha :P
de dag ervoor wel flink lopen tanken trouwens (A)
Trouwens om het uur een halve pil genomen
