Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspuur?!

puur?!

43 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
tja gelikt?!
vinger natgemaakt en in het envelopje gestopt waar de brokjes inzitten in vinger afgelikt.. (t was eerst 1brok, maar k heb iemand stukje gegeven dus daardoor..)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
huh space ik hem nou???
100kg - 100mg betekend toch 45kg - 45mg??
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ugh..
denkdenk...

nee hoor jongens!

ik zei: 0,4 gram! dat is toch -> 4mg.






Ik weeg rond de 45kg. dus dan zal die 0,4gram (4mg) die ik hier heb volstaan toch?

of ...??
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr Gonzo zei:
100 tot 150 mg per kg lichaams gewicht...
Klik om te vergroten...
Dus als je 100 kg weegt moet je 10 gram nemen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Ja, je hebt ook wel gelijk hoor. Ik doelde op deze:

Dr Gonzo zei:
100 tot 150 mg per kg lichaams gewicht
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ooo hahaha daar heb ik overheen gelezen :P

en @ Druppeltje, als je alles neemt, dus 0,4gram, denk ik niet dat je het naar je zin gaat hebben..
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nu snap er er helemaal geen balluh meer van!!!


:rolleyes:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
en @ Druppeltje, als je alles neemt, dus 0,4gram, denk ik niet dat je het naar je zin gaat hebben..[/quote]


ben helemaal nu in de war :(
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#8
0,4 gram is 400mg.

edit: mg staat voor 'milligram'. 'Milli' staat voor duizend, ofwel éénduizendste gram. Eén gram is dus duizend milligram. 0,4 gram is dus 400 milligram. En van die 400 milligram moet je, als je 45 kg weegt, dus 45 mg nemen (om mee te beginnen). Dat is dus 0,045 gram!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lik gewoon aan je vingertop en steek hem in het zakje/packie zodat er kristallen aan blijven hangen. Dit is voor de meeste mensen goed, maar mijn vriendin die denk ik 55kg weegt en niet veel ervaring heeft ging daar al bizar hard op. Dus mischien moet je zelfs minder nemen. Maarja aan de andere kant heb je mischien minder goede kwaliteit, want dat wat mn vriendin nam was wel heel sterk.

Als je een xtc pil slikt is het meestal ongeveer 80 mg geloof ik? 130mg pillen zijn in ieder geval sterk. Dus als jij 0,4 gram in 1 keer neemt dan ga je bizar hard.. Waarschijnlijk kan je niet eens meer lopen en praten, draaien je ogen de hele tijd weg en heb je geen besef meer van waar je bent.. :P

edit: neem gewoon een hééél klein beetje, wacht een uurtje hoe het werkt en beslis dan of je de volgende keer meer neemt of niet. (en ja je kan het laten testen blabla)
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
oja

fuck weegéénheden!!

dus tnx..ik ga voor de 1/3 van wat ik hier heb.!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb je veel ervaring?? is nog steeds best veel hoor.. met 45 kg lichaamsgewicht zou ik echt máximaal 100mg nemen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druppeltje zei:
fuck weegéénheden!!
Klik om te vergroten...
See you on the other side.

Ter herinnering aan:
viewtopic.php?f=21&t=8387&p=289630&hilit=+code#p289630
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Druppeltje zei:
fuck weegéénheden!!
Klik om te vergroten...
See you on the other side.

Ter herinnering aan:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... de#p289630
Klik om te vergroten...

oke ! see u there then!!


ben wel wat gewend ik hou van kicken :) :)

maar kneem ut wel in twee keer... :wink:
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#14
1/3 van 400 mg is veel te veel. Waarom niet met 1/6 beginnen en het opbouwen al gelang de behoefte er naar is?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
"kicken"

bedoel je daar mee als een wezenloze rondrollen en alleen onzin uit kunnen kramen??
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
"kicken"

bedoel je daar mee als een wezenloze rondrollen en alleen onzin uit kunnen kramen??
Klik om te vergroten...


nope dat niet! maar wel compleet uitmedakgaan.
als ik het doe doe ik het goed!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Druppeltje zei:
nope dat niet! maar wel compleet uitmedakgaan.
als ik het doe doe ik het goed!
Klik om te vergroten...
Pubers...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die mensen aan de mdma die het allemaal zo goed naar hun zin hebben maar niet beseffen niks positiefs bij te dragen aan het feest/de chilling.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ze houdt van kicken, snap dat dan!!! ik ben in ieder geval blij dat ik er niet bij hoef te zijn :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
jezus zég !!!

t lijkt wel kerkgemeenschap hier!!

En wat negatief zijn jullie toch tegen me!!


ik bedoel weetje wel hoe het brokje eruit ziet, pff zie dat maar eens precies in 6'en te verdelen, heb best wel wat ervaring in de laatste 20 jaar van me leven dusss kga me zelf echt niet compleet in narcose/wazig/vaag slikken... ofsow!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."