Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspuur?!

puur?!

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste is om het af te wegen, zoek iemand met een mg weegschaaltje of zo.
De 400 mg is zo weg voor je het weet.
Het risico om op deze manier te veel in te nemen is behoorlijk groot.
Blijft letterlijk natte vinger werk :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach jee al dat rekenen.... en dan te weten dat er óók nog een puurheidspercentage meeberekend zou moet worden.....

Druppeltje zei:
als ik het doe doe ik het goed!
Klik om te vergroten...

Je bedoeld duidelijk iets anders dan dat je zegt. Als je het goed zou doen, dan test je je shit, bereken je wat je aan mg moet nemen (richtlijn 1 a 2 mg -wat dus 0,001 a 0,002 gram is- per kg lichaamsgewicht), weeg je dit zorgvuldig af en spreid je dit naar wens over de avond.

Bij 45 kg neem je dus 45 a 90 mg (oftewel 0.045 a 0.090 gram) op een avond.
Omdat ook kristallen nooit 100% puur zijn moet je hier nog een correctie op toepassen. Afhankelijk van het percentage puurheid deel je bovenstaande aantallen mg door dat percentage en vermenigvuldig je het met 100. Dan heb je het preciese aantal mg dat je moet hebben.

Aangezien we dat percentage niet weten kan de berekening nu niet precies gemaakt worden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kom niet meer bij :tearsofjoy:

100mg is voor iedereen een prima dosis, maar het kan lager natuurlijk..
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat klopt dan toch... om aan 90 mg effectief mdma te komen heb je 107 mg kristal nodig indien het echt puur is. Bij slechter spul nog iets meer.

Zelf red ik het tegenwoordig niet meer met de richtlijn (vroeger -15 jaar geleden- zeker wel), maar goed ik hoef jou niet vertellen wat tolerantie in houd :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."