Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Vanaf halverwege juni heb ik tot 2 weken geleden elk weekend xtc pillen gebruikt en ik ben nu al sinds begin juli helemaal niet meer ongesteld geweest. : o Ben al naar de dokter geweest, een zwangerschapstest en soa test gehad maar hier is niks uitgekomen. Omdat ik veel xtc heb gebruikt de laatste maanden, denk ik dat het daar waarschijnlijk mee te maken heeft. Ik kon verder op inet niks vinden hierover maar ik ben benieuwd of hier misschien nog meer mensen last van hebben?! Hoor het graag! Ps: heb laatste 2 maanden vrij weinig gebruikt, 3 keer ongeveer. En ben nog steeds niet ongesteld, als iemand hier ook eens een ervaring mee heeft gehad, kan diegene mij dan miss zeggen hoelang het ongeveer duurt voordat je cyclus weer beetje normaal loopt?"
"Uhm, nouja, lichamelijke stress heb ik niet zover ik weet. Geestelijke stress eigenlijk ook maar minimaal, heb het erger gehad en toen is mijn menstruatie ook gewoon naar behoren door gegaan En ja, mijn huisarts weet van mijn gebruik. Ben van de week weer langs geweest en nog een x een test gedaan, maar is niks uitgekomen. Nu moet ik over 6 weken weer om te kijken hoe het zit.. Maar volgens mij heeft hij ook geen idee hoe het zit Verder geen grote veranderingen of bijzonderheden. En ik weeg 55 kg en ben 1.68, dus volgens mij gewoon normaal? Maar denk dat het met weinig/geen reserves vrij weinig te maken heeft.. Heb namelijk een stuk minder gewogen 1 jaar geleden, maar toen veranderde er ook niets.. Maarja, ik heb dus nog steeds geen idee hoe het allemaal zit.."