Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC feestjes? waar te vinden?

XTC feestjes? waar te vinden?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Partyflock!

Simplon staat ook altijd strak :wink:. 20 november Machtig!
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste drugsforum,

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en heb een maandje geleden voor de allereerste keer mdma met vrienden gebruikt.. fantastische ervaring en heeft ook een heel goed na effect. Nu leek het ons leuk om over drie maandjes xtc te nemen , maar dan op grote feesten waar iedereen gebruikt.. weet iemand misschien hoe en waar je zulke feestjes vind?

Groetjes Jase
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.dancegids.nl/
I
IJsselsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja iedereen kan op dat event op facebook aanmelden, meestal word locatie op de dag zelf pas bekend gemaakt en kan gelukkig zelf aan goede goedkope pilletjes komen :P.

Was daar vorige editie en mensen vertelden daar dat de keer daarvoor de politie kwam en de mensen werden begeleid naar een andere locatie om daar vervolgens door te raven.
I
IJsselsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je in regio utrecht woont kan ik je boze buren aanraden, feest in kraakpand iedereen daar gebruikt zo wat. Locatie en datums worden verspreid via facebook, ff account aanmaken en hier kijken: http://www.facebook.com/event.php?eid=133448783371762.

EDIT: ik hoef geen pillen, zoals degene hier onder doet vermoeden.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is dit soms een vermomde manier om te vragen waar je pillen kan kopen? :angry:

En erg slim om dat hiet te posten, IJsselstein :P stuur dan ff een pb ofzo
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok dan niet man
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Dat kraakpand spreekt mij wel aan...
Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jase zei:
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Dat kraakpand spreekt mij wel aan...
Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!
Klik om te vergroten...

Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
xtc feestjes :tearsofjoy:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
xtc feestjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pillenparty voor mij elk weekend, soms 3 dagen achter elkaar.
Nu ook een halfje op :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
atbboy zei:
Exceptional Insight zei:
xtc feestjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pillenparty voor mij elk weekend, soms 3 dagen achter elkaar.
Nu ook een halfje op :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Jij bent dan ook een goed voorbeeld van een slecht voorbeeld.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
atbboy zei:
Exceptional Insight zei:
xtc feestjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Pillenparty voor mij elk weekend, soms 3 dagen achter elkaar.
Nu ook een halfje op :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Jij bent dan ook een goed voorbeeld van een slecht voorbeeld.
Klik om te vergroten...

Weet ik maar, ik moet morgen stage lopen maar ik ben het gewend om verkrackt te zijn en ik zet me zo morgen ook voor de volle 100% in en ik ga niet liggen piepen over een kater ofwat dan ook...
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#14
atbboy zei:
Jase zei:
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Dat kraakpand spreekt mij wel aan...
Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!
Klik om te vergroten...

Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
Klik om te vergroten...
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jase zei:
atbboy zei:
Jase zei:
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Dat kraakpand spreekt mij wel aan...
Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!
Klik om te vergroten...

Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
Klik om te vergroten...
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.
Klik om te vergroten...

Doe dat, weer iemand minder dan...
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/[/quote]
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.[/quote]

Doe dat, weer iemand minder dan...[/quote]
after you, mafkees
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jase zei:
Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
Klik om te vergroten...
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.[/quote]

Doe dat, weer iemand minder dan...[/quote]
after you, mafkees[/quote]

Jij gaat me waarschijnlijk voor.
n
nljaseLid
01-01-2024, 00:00
#18
it's sad so sad it's a sad sad situation R.I.P atbboy :wave:

Oke kinderachtig ik houd op : D
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar jullie falen wel beiden in quoten... :P
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jase zei:
atbboy zei:
Jase zei:
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Dat kraakpand spreekt mij wel aan...
Liefst zoeken we een zelf opgezet party die zich in een bos ofzo afspeelt.. maar dat zal er wel nauwelijks zijn:P

Nogmaals bedankt!
Klik om te vergroten...

Jij failt, ga naar een hardcore/hardstyle feest.
http://www.partyflock.nl/party/
Klik om te vergroten...
Spring nog liever van het hoogste gebouw dan dat ik naar hardcore luister... walgelijk.
Klik om te vergroten...

ghehee neem wat snoepies en ga naar een hardstyle party, dan praten we verder :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."