Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmuziek bij xtc? voor sensuele en energieke avond

muziek bij xtc? voor sensuele en energieke avond

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk eens, handig! dank je wel! :grin:
M
Marc29Lid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer een "ghost of Love" van David Lynch. Of een aeroplane remix op "soundcloud". Goldfrapp is heel erg opwindend, en wat te denken van een mix van The Glimmers. Soundcloud also. succes! x
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor een chille maar toch energieke muziek met veel laagjes kan ik de volgende artiesten aanbevelen:

Paul Kalkbrenner
Moderat
Ellen Allien
Pantha du Prince
Shpongle
Younger Brother

Veel plezier!
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Village People - YMCA hakt er altijd flink in.. George Baker - Una Paloma Blanca kan ook een leuke wending geven aan je sensuele en energieke avond :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
misanthrophy zei:
The Village People - YMCA hakt er altijd flink in.. George Baker - Una Paloma Blanca kan ook een leuke wending geven aan je sensuele en energieke avond :)
Klik om te vergroten...

D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
misanthrophy zei:
The Village People - YMCA hakt er altijd flink in.. George Baker - Una Paloma Blanca kan ook een leuke wending geven aan je sensuele en energieke avond :)
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

I like your style :hearteyes:
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#7
peter pan zei:
Voor een chille maar toch energieke muziek met veel laagjes kan ik de volgende artiesten aanbevelen:

Paul Kalkbrenner
Moderat
Ellen Allien
Pantha du Prince
Shpongle
Younger Brother

Veel plezier!
Klik om te vergroten...

Ik heb wat geluisterd maar valt niet echt in mijn genre... Misschien als ik iets op heb dat het dan wel zo is, wie weet? Alleen die van Paul Kalkbrenner lijkt me best goed.

W.F.L. zei:
misanthrophy zei:
The Village People - YMCA hakt er altijd flink in.. George Baker - Una Paloma Blanca kan ook een leuke wending geven aan je sensuele en energieke avond :)
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Geen YMCA voor ons :tearsofjoy: En die van George Baker: ahahahhahahaha
Net de clip gezien, lachen! Maar niet echt voor wat ik van plan ben vannacht :beer:

Die van Thunderdome is wel stoer. Heel energiek! Misschien is dit een kanshebber :wink:

Maar allemaal bedankt voor de tips!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
www.ek23sound.org :mrgreen:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was altijd van de hardcore/ hardstyle...Totdat ik dit hoorde tijdens een fijne trip : 'Shinedoe'!!!!

Echt heeeerlijk
Bv deze, http://www.youtube.com/watch?v=8nNgWJ1CilM
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
happy hardcore.
acid.
electro/breakcore.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
[youtube]0918c-j1wnc&feature=related[/youtube]
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
hardcoreeee you pussy motherfuckerssss :P
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik luister altijd naar

HIMNO ELECTRONICO DJ TIESTO
Side kick deep far
meer dj tiesto traffic enzo

geen gabber liedjes
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met mijn vriend gaan we morgen weer aan den X na een tijdje te zijn gestopt. Hij kon de afgelopen 3 jaar alleen maar aan slechte pillen komen. We lieten ze niet testen want die vriend die ze gaf altijd wel high van werd, dus dachten we: zal wel goed zijn. Het enige wat ik ervan voelde was het kots-gevoel :( Lijkt veel op Mccp dan...
Dus voor mij was het snel afgelopen, geen zin meer in die shit...
Maar via de een en de ander blijkbaar goede pillen kunnen scoren, rode duiven. Ze zeggen dat ze getest zijn op 110-135mg en ik heb best veel goeds over gelezen dus is het proberen waard.

We gebruiken alleen xtc voor een geilere avond dan normaal en de sfeer is dus heel belangrijk.
Als ik (goede) x op heb wil ik energie voelen, lekker geil dansen en tja, andere dingen doen :wink: :hearteyes:
Maar nu is de vraag van: wat kan ik luisteren om in de goede bui te zijn? een beetje Sean Paul, beetje Sensation Black, maar wat nog meer?

Dus bij deze: wat luisteren jullie naar als jullie xtc op hebben en een gezellige avond met zijn 2en willen hebben?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
meestal gewoon hardcore ofzo :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat je dat het best kunt bepalen op het moment zelf. Je kan vantevoren allemaal muziek klaarzetten om te gaan luisteren of een hele playlist maken, je gaat vanzelf toch wel in die playlist lopen kutten.

Dus zorg gewoon dat je veel muziek hebt en dat je lekker wat te kiezen hebt als je vaag bent. :rock:
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja dat is het ook, ik heb nog niet zoveel muziek hier... en ik weet van de eerste keren dat we gebruikt hadden, dat mijn vriend best lang bezig was met muziek zoeken die ik leuk vind ahah. Want op dat moment wil ik zelf niets doen :tongueout:
Dus ga ik straks probeer veel muziek op de pc te zetten zodat er dan een keuze is :wink:

voorkeur voor hardcore lees ik? bepaalde artiest misschien?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
pushu zei:
ja dat is het ook, ik heb nog niet zoveel muziek hier... en ik weet van de eerste keren dat we gebruikt hadden, dat mijn vriend best lang bezig was met muziek zoeken die ik leuk vind ahah. Want op dat moment wil ik zelf niets doen :tongueout:
Dus ga ik straks probeer veel muziek op de pc te zetten zodat er dan een keuze is :wink:

voorkeur voor hardcore lees ik? bepaalde artiest misschien?
Klik om te vergroten...
neuh niet 1 artiest specifiek...
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#19
lol, heb net een radio gevonden met hardcore op internet. Heel handig dan :wink:

Is indd de muziek dat ik ook leuk vindt om te luisteren als ik x op heb! lekker energiek :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
pushu zei:
lol, heb net een radio gevonden met hardcore op internet. Heel handig dan :wink:

Is indd de muziek dat ik ook leuk vindt om te luisteren als ik x op heb! lekker energiek :grin:
Klik om te vergroten...
moet je hier kijken, genoeg streams..


http://partyflock.nl/stream/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."