Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Hoe kan ik zo snel mogelijk herstellen van XTC?

Help! Hoe kan ik zo snel mogelijk herstellen van XTC?

26 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
n
noedelsoepLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb alleen last gehad van me maag en dat was toen ik 2x 2pillen naar binnen speelde in 2 uur en te weinig drinken had denkik.

voor de rest heb ik nog nooit last gehad van eender wat . Ik slaap dan ook altijd echt wel genoeg en eet goed etc.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dr0gz zei:
Bedankt voor je antwoord, daar heb ik wat aan. Maar kan ik dat halen bij elke kruidenwinkel? Of moet ik hiervoor echt naar de smartshop?

Gr
Klik om te vergroten...
Je moet naar een winkel waar ze een beter assortiment hebben dan de gemiddelde drogist.

Bijv. naar een "de Tuinen" winkel, of naar een refomhuis, dat soort zaken.
In de meeste grotere plaatsen zit er wel een.

Sommige betere drogisten hebben het ook wel(DA,Etos) etc.
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb net 5-HTP en L-Tryptofaan en Spirulina genomen. Volgens mij werkt het wel want voel me een beetje vaag nu in me hoofd...

Niet dat ik het van plan ben maar wat gebeurt er als ik zaterdag weer 2 tabletten X neem?
En moet je er dan meteen nadat het is uitgewerkt 5-HTP en L-Tryptofaan achteraan gooien?
Ben gewoon effe benieuwd, ik weet dat je er minimaal 4 weken tussen moet laten...
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dr0gz zei:
Ik heb net 5-HTP en L-Tryptofaan en Spirulina genomen. Volgens mij werkt het wel want voel me een beetje vaag nu in me hoofd...

Niet dat ik het van plan ben maar wat gebeurt er als ik zaterdag weer 2 tabletten X neem?
En moet je er dan meteen nadat het is uitgewerkt 5-HTP en L-Tryptofaan achteraan gooien?
Ben gewoon effe benieuwd, ik weet dat je er minimaal 4 weken tussen moet laten...
Klik om te vergroten...
Als je nog niet zo vaak xtc hebt gehad zal het zaterdag wel weer zijn werk doen , zij het minder lekker.
De 5-htp of tryptofaan moet je nemen nadat de xtc helemaal is uitgewerkt.
Een goed moment is voordat je gaat slapen.
enne 4 weken is ook nog te weinig voor een volledig herstel van je hersens en serotonine voorraad.
3 maanden komt meer in de buurt.
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke nou bedankt, ik ga ieder geval deze shit niet meer gebruiken... Denk dat ik dit weekend maar is nuchter uit ga ofso
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#6
@#!@ nu is het donderdag, en ik heb nog steeds last van trillen na het sporten oa...
Heb op internet gelezen dat het ook blijvend kan zijn,,, damn dat hoop ik echt niet :confused:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dr0gz zei:
@#!@ nu is het donderdag, en ik heb nog steeds last van trillen na het sporten oa...
Heb op internet gelezen dat het ook blijvend kan zijn,,, damn dat hoop ik echt niet :confused:
Klik om te vergroten...
Op internet circuleren de meest wilde spookverhalen, neem ze a.u.b. met een flinke emmer zout.
Ik zou nog even het weekend afwachten, ik neem aan dat je je nu al wel weer een stuk beter voelt toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."