#1
ik heb alleen last gehad van me maag en dat was toen ik 2x 2pillen naar binnen speelde in 2 uur en te weinig drinken had denkik.
voor de rest heb ik nog nooit last gehad van eender wat . Ik slaap dan ook altijd echt wel genoeg en eet goed etc.
voor de rest heb ik nog nooit last gehad van eender wat . Ik slaap dan ook altijd echt wel genoeg en eet goed etc.