Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA in combinatie met Roaccutane?

MDMA in combinatie met Roaccutane?

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wesleyyy zei:
Tuurlijk wel, ik maak niet voor niets een topic aan de bedoeling is dat ik dan reacties krijg, en die vervolgens lees hé..
Klik om te vergroten...

Dat begrijp ik ook wel. :)

Maar ik krijg zo het idee dat je aan het wachten bent tot een iemand ja zegt. Er staat meer dan genoeg informatie hierboven om het niet te doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is balen ja, maar niet zo balen als de schade die je aan je lever zou hebben daarna. :wink:
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Wesleyyy zei:
Tuurlijk wel, ik maak niet voor niets een topic aan de bedoeling is dat ik dan reacties krijg, en die vervolgens lees hé..
Klik om te vergroten...

Dat begrijp ik ook wel. :)

Maar ik krijg zo het idee dat je aan het wachten bent tot een iemand ja zegt. Er staat meer dan genoeg informatie hierboven om het niet te doen.
Klik om te vergroten...

Nee, ik zij ook paar posts hiervoor al dat ik er wel uit was en het zekere voor onzekere ga nemen :wink: Weet je wat het is, het is gewoon balen omdat ik er al een tijd naar uitkeek om te proberen morgenavond, en me sinds gister pas realiseer dat met mijn medicatie het misschien een onverstandige combinatie kan zijn, en wat blijkt :P Vandaar dat het misschien zo lijkt ja dat ik te veel doorvraag :P

Maar goed gewoon even wachten tot die kuur voorbij is dan :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wesleyyy zei:
weyoun22 zei:
Nee je moet echt even wachten tot de kuur voorbij is.
Ik herinner me tijdens mijn kuur nog dat ik 1 avond mijn capsules niet nam en 4 biertjes dronk. De volgende dag voelde ik me net zo slecht alsof ik de hele avond gezopen zou hebben.

Je lever staat ernstig onder stress tijdens de kuur en kan moeilijk klappen incasseren.
Klik om te vergroten...

Ja schijnt dat je er sneller zat van wordt, heb ook een paar keer tijdens me kuur aardig wat gedronken maar voelde me niet sneller zat, of de volgende dag slechter als normaal. Maar thanks voor je advies in ieder geval. :wink:
Klik om te vergroten...

Je wordt er niet sneller zat van je lichaam heeft alleen erg veel moeite om het te verwerken. Misschien dat ik heftiger reageerde dan jij op de kuur, of dat ik een hogere dosis per dag slikte, maar ik herinner me wel dat het bepaald geen pretje was. Ik voelde me al die maanden vreselijk ongezond, futloos, kreeg overal spierpijn van en een absurd droge huid.

Onderschat het medicijn absoluut niet. Als het goed is moet je van je dermatoloog regelmatig bloedprikken om te kijken of bepaalde bloedwaarden er nog gezond uit zien. Ook dient het eigenlijk alleen voorgeschreven te worden als last resort als andere behandelingsvormen niet aanslaan. Het is een rotmiddeltje met vreselijk veel bijeffecten en het was oorspronkelijk ontwikkeld als onderdeel van een chemokuur bij huidkanker, maar het bleek bijzonder effectief tegen ernstige acne.

Helaas zullen er ook dermatologen zijn die het klakkeloos voorschrijven en ook geen bloedtests doen.

Roaccutane kan bij sommige mensen tijdelijke en zelfs permanente afwijkingen veroorzaken in de serotonine huishouding. Zo las ik het verhaal van een vrouw die tijdens haar roaccutane kuur zwaar depressief is geworden en sindsdien altijd depressieve klachten heeft gehouden terwijl ze dat voorheen nooit had.

Ik was echt para tijdens die kuur, je zult maar net zo'n uitzondering zijn :cry: ,ik hield heel bewust de vinger aan mijn pols en sloeg af en toe een dag over als de bijwerkingen te nadrukkelijk werden, hetgeen de dermatoloog me ook aangeraden had. Ik gebruikte geen drugs met een bodyload tijdens de kuur, enkel wiet.

Maar ik was wel helemaal gelukkig aan het eind en het is bij mij ook nooit teruggekomen.
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Even een bumpje hoor, me kuur zit er sinds vandaag op :grin: heb net me laatste genomen. (zondag 5 december, 17.30)

Komende zaterdag (11 december) ga ik naar Loudness, een feest in R'dam , daar is de bedoeling dat ik dan wel voor het eerst kan proberen :) Dan zijn die medicijnen toch wel uit me bloed?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mwah niet uit het lichaam, maar dan kun je wel gebruiken hoor.
Heeft de kuur geholpen? Ben je weer zo glad als een aal?
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Mwah niet uit het lichaam, maar dan kun je wel gebruiken hoor.
Heeft de kuur geholpen? Ben je weer zo glad als een aal?
Klik om te vergroten...

Jup, maar dat mag ook wel na ruim een half jaar de zwaarste dosering er van geslikt te hebben :P Er zitten zo een 6 dagen tussen dan, tussen de laatste pil van die medicijnen, en dat andere pilletje :tearsofjoy: Weet niet precies hoelang het duurt voor het 100 % uit je lichaam is, maar goed ik ga het gewoon proberen zaterdag dan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat de lever het dan wel grotendeels heeft afgebroken. Je kan wel een kleine dosering nemen. Probeer komende week voldoende water te drinken en gezond te eten, ter aansterking. Oja, en vergeet vit b niet. Door dit middel heb ik gruwelijk slechte haren gekregen :openmouth:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij ook al accutane gehad vroeger?

Best veel mensen hier op het forum geloof ik. Wazig, ik herinner me dat de dermatoloog zei dat hij het bijna niet meer voorschreef.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
Jij ook al accutane gehad vroeger?
Klik om te vergroten...

Yep en nu spiegelgladhuidje, dus wondermiddel.
Ik weet niet of het vaak wordt voorgeschreven. Kan me voorstellen van niet, want het is echt troep
W
WesleyyyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
weyoun22 zei:
Jij ook al accutane gehad vroeger?
Klik om te vergroten...
Yep en nu spiegelgladhuidje, dus wondermiddel.
Ik weet niet of het vaak wordt voorgeschreven. Kan me voorstellen van niet, want het is echt troep
Klik om te vergroten...
Als je er best veel last van hebt, en de eerste stappen (andere medicatie) bent gepasseerd en er nog steeds niet verbeterd is, wordt het wel vaak voorgeschreven volgens mij.

Trouwens zaterdag mijn eerste keer ging prima naar mijn idee :grin: Misschien schrijf ik nog een report vanavond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."