Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer : doen of niet?

eerste keer : doen of niet?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is wel wat lastiger ja, maar mss ken je iemand in NL die je om hulp kunt vragen?
Anders zul je via Pillreports.com info moeten zoeken en dit moeten matchen met ervaringen van bekenden en info op andere sites zoals partyflock.nl. Verder kun je middels zelftesten iets meer info krijgen; die zijn te koop op internet en bij smartshops.
Neem je toch de gok met ongeteste pillen, wat ik dus niet aanraad, dan de eerste keer dat je ze gebruikt met kleine dosissen moeten werken. iets groter inkopen nadat je weet dat het goede zijn is dus een goed idee voor jullie Belgen.
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dankje!
eindelijk een forum waar je antwoorden krijgt waar je echt iets aan hebt!
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#3
experimental zei:
Dankje!
eindelijk een forum waar je antwoorden krijgt waar je echt iets aan hebt!
Klik om te vergroten...

dat horen we graag:grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Naar mijn mening om een 'eerste keer was het leukste' ervaring te krijgen , is een hele pil nemen het best, zonder er andere middelen bij te gebruiken zodat je het effect optimaal kan ervaren.

Veel plezier!
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#5
We hebben de dag uitgekozen om te gaan kamperen... het wordt....
MORGEN!
En dinsdag plaats ik in tripreport! Ik kijk er echt naar uit!

Peace
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm Skip... niet zo een heel verstandig advies. De TS weegt 55kg. Er gaan (iig in NL) pillen rond van 180-200mg. Als hij er zo een in een keer pakt spaced hij zich kapot. Aangezien hij niet weet wat voor pillen hij heeft is voorzichtigheid geboden.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Hmm Skip... niet zo een heel verstandig advies. De TS weegt 55kg. Er gaan (iig in NL) pillen rond van 180-200mg. Als hij er zo een in een keer pakt spaced hij zich kapot. Aangezien hij niet weet wat voor pillen hij heeft is voorzichtigheid geboden.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk als hij niet weet wat voor pillen het zijn.
Ik zelf weeg ook 55 kilo en ik ben een vrouw, mij is niks overkomen toen ik een blauwe mitsubishi had van 180 mg.
Is bij iedereen verschillend natuurlijk, het was ook maar een mening. :cry:
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow!
Het was echt geweldig!
Ik ga nu proberen een kleine trip rapport maken, een paar minuten geleden hebben we een grote gemaakt maar die is weg omdat ik niet was ingelogd
 dus ik heb niet echt meer veel zin.
Btw, we zijn nu echt moe en kunnen bijna niet nadenken

Om 11uur was ik naar men vriend 1 gegaan om alle spullen te pakken. Daarna zijn we naar de kampeer plek gegaan. Wachtend op vriend 2 en 3 hebben wij de tent opgezet en een kampvuurtje gemaakt voor ’s avonds. Vriend 3 mocht uiteindelijk niet blijven dus kon niet mee trippen 

Het was nu 3uur en we rookten wiet, sprokkelden hout en praatten veel.
We besloten de pil te nemen om 6uur zodat we nog konden genieten van het kampvuur in de avond. We hadden nog niks gegeten dus om half 5 hadden we nog een broodje gehaald. We namen de pil een kwartier later om het eten nog wat te laten zakken. Om 18.15 namen we allemaal tegelijk de pillen. Ik begon met een halfje en had later de 2e helft genomen. We hoopte na een half uur dat we hem zouden voelen maar dat was helaas niet zo. Vriend 2 dacht dat hij hem voelde maar dat was gewoon door de spanning. Om de tijd te doden sprokkelde we wat hout. 50 minuten later voelde ik hem als eerst opkomen. Vriend 2 voelde hem ook , hij begon gelijk als een mongool rond te rennen terwijl die z’n armen gespreid hield alsof die aan het vliegen was >.<
Ondertussen begon ik me echt goed te voelen en begon ik te beseffen dat dit wel degelijk dé shit is!
Ik voelde me heel goed in men vel en wou dat delen met de anderen.
Vriend 1 en vriend 3 zaten gezellig op de stoeltjes te praten en vermaakten zich door naar ons te kijken. Vriend 1 voelde nog steeds niets. Ik die al effe aan het trippen was vroeg hem om mee hout te gaan halen. Hij stond op en ging eerst effe pissen, en hij besefte dat hij niet meer 100% nuchter was :grin:
Daarna gingen we het hout halen en ik vroeg of ik zijn pupillen mocht zien, die waren al vet groot geworden. Hij ging daarna effe zitten en sprong na een paar minuten terug recht omdat hij overdreve opgewekt was. Ik zag meteen dat hij in mijn wereld zat. Daarna moesten we wat energie kwijt en zijn we 3x hout gaan halen (terwijl ik met niets terugkwam omdat ik het te druk had met vertellen hoe mooi alles was)
Ineens wou ik heel graag mensen knuffelen, dat heb ik wel die avond een stuk of 50 keer met vriend 1 gedaan
 vriend 2 vond het maar gay.
Trippend vertelde goeie vriend 3 ons dat hij bijna moest vertrekken,dit vonden wij helemaal niet fijn :( we wandelden met hem mee tot aan de straat, waarna een groepsknuffel volgde ( terwijl er een auto passeerde ). Langzaam wandelde we terug naar het kampvuur. hier praatten we nog uren over hoe mooi het leven is.
De trip begon bij mij als eerste uit te werken.Ik werd er stiller van en dat merkten de anderen wel. Een tijdje daarna werden vriend 2 en vriend 1 respectievelijk stiller. Vriend 1 werd heel droevig net als ik een half uurtje daarvoor was, ik sprak hem moed in om te accepteren dat de trip uitwerkte en we genoten nog lekker na van een geweldige ervaring. Een halfuurtje later rolden we nog een joint voor ons alle en nog ieder eentje voor ‘wake n baken’. daarna ging lekker slapen, toen we in ons bed lagen konden we niet slapen, we dacht nog teveel ons aan onze geweldige ervaringen van die nacht.
Kortom: bedankt voor alle tips en de goede raad. Het was echt geweldig.

Peace



:xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."