Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie kent eventueel deze bijwerkingen?

wie kent eventueel deze bijwerkingen?

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien toevallig griep tegerlijkertijd met je xtx inname?
kan aan zoveel dingen liggen eigenlijk.
probeer dezelfde pil nog eens,maar dan een halfje of laat hem testen dan weet je of het aan de pil lag
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm...
Dat klinkt als een waardeloze pil...
R
ReflectionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je wel genoeg gedronken? Of alcohol erbij in combinatie?
Of heb je erg veel gerend/lichamelijk zware dingen gedaan? Dan heb ik altijd ook wel spierpijn..
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soms krijg ik van een pil ook zo'n loom/ hangerig gevoel, meestal is die dan gewoon fucking goed :).
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb vrijdag een pil genomen en voelde me zaterdag avond opeens heel loom en zwaar.. alsof alles slowmotion was.. spieren deden zeer wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Vandaag kom ik dus helemaal niet vooruit heb mega zenuwpijn dus zelfs je broek op je huid doet heel erg zeer. alle spieren doen pijn en gewrichten ook. De pil was nie zo sterk ( witte ster) vorige x een roze M genomen en echt nergens last van.
Kan ook zijn dat ik kou op mn spieren heb opgelopen of zo was een strand feest en nogal fris s nachts... maar ik wil graag weten of dit iemand bekend voorkomt?

Behoorlijk keelpijn ook maar dat had ik al ergens gelezen..zweet breekt me uit... koortsig....Weet iemand of dit van de pil kan zijn?

Grz Nicole
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
of je pil was gewoon troep
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik ook al eens gehad, kdenk dat het van die pil was want toen ik het had, was ik niet de enige, iedereen die hetzelfde had genomen, voelde hetzelfde als ik..dus ik denk dat het wel degelijk troep was... :wink:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mh

ik heb er wel wat wijn bij gedronken.... nee niet veel gedanst of gesprongen gewoon over het strand gehobbeld......

nicole
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
eff je dealer op ze kop geven zou ik zeggen :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan gade dood.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welkom in de wereld van drugs.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gala zei:
hmm...
Dat klinkt als een waardeloze pil...
Klik om te vergroten...



dat heeft nix met de pil te maken :wink:

Of dat je nou alcahol er bij hebt gedronken of niet,maakt ook niet uit.




:wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahahhahahah wtf waar hebben jullie wel niet last van dan als jullie griep hebben?? heb je dan pijn als je een broek aan hebt en in al je gewrichten etc

Ik denk dat het gewoon een prut pil was, of je kan er niet zo goed tegen, of het kan ook nog zijn dat er gewoon slechte andere stoffe in je pil zaten, maarja het kan idd aan zoveel ligge :rolleyes:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
lijkr me eerder een griepje,wat best kan aangezien je weestand omlaag is na die pil..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
need^weed zei:
Hahahahhahahah wtf waar hebben jullie wel niet last van dan als jullie griep hebben?? heb je dan pijn als je een broek aan hebt en in al je gewrichten etc

Ik denk dat het gewoon een prut pil was, of je kan er niet zo goed tegen, of het kan ook nog zijn dat er gewoon slechte andere stoffe in je pil zaten, maarja het kan idd aan zoveel ligge :rolleyes:
Klik om te vergroten...



Nop toch niet hoor,Dat het nou een slechte pil was of niet, heeft er nix te maken.Met alle pillen heb je later op de dag pijn aan je gevrichten,het heeft te maken met wat je allemaal doet :wink:

Met pep heb ik dat ook.

:)
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het ook een keer gehad .met een witte mitchu geloof ik ..ik begon te trillen ,was misselijk ,had het koud en kon maar niet slapen ,oorsuisen en angstig en ook overal pijn het heefdt 6 uur geduurd voordat het een beetje minder werdt .bleek later troep te zijn en met speed ...wij nemen ze meestal aan van een hele goede betrouwbare vriend en toen dit keer niet .dus weet van wie je ze hebt .....
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dude...... :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
[/quote]



Nop toch niet hoor,Dat het nou een slechte pil was of niet, heeft er nix te maken.Met alle pillen heb je later op de dag pijn aan je gevrichten,het heeft te maken met wat je allemaal doet :wink:

Met pep heb ik dat ook.

:)[/quote]
helemaal niet met elke pil :rolleyes: het licht eraan wat je gaat doen als je zo'n pilletje op heb, al ga jij 6 uur achter elkaar hard rennen gek doen en bewegen terwijl je als je nuchter bent alleen maar op je bank zit en tv kijkt, dan ga je dat de volgende dag voelen ja. Het licht eraan wat je gewent bent te doen en wat je gaat doen in een trip

als je X slikt en thuis gaat chille en muziek luisteren etc heb je veel minder last van je gewrichten en spieren die volgende dag hoor, tenzijn je pillen met pep erin hebt wnt dan voel je het de volgende dag alsnog doordat je spieren zo'n 6 uur strak stonden :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Dan gade dood.
Klik om te vergroten...

BobG zei:
Welkom in de wereld van drugs.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: wat droog
0
0xygenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

flash kieke zei:
need^weed zei:
Hahahahhahahah wtf waar hebben jullie wel niet last van dan als jullie griep hebben?? heb je dan pijn als je een broek aan hebt en in al je gewrichten etc

Ik denk dat het gewoon een prut pil was, of je kan er niet zo goed tegen, of het kan ook nog zijn dat er gewoon slechte andere stoffe in je pil zaten, maarja het kan idd aan zoveel ligge :rolleyes:
Klik om te vergroten...



Nop toch niet hoor,Dat het nou een slechte pil was of niet, heeft er nix te maken.Met alle pillen heb je later op de dag pijn aan je gevrichten,het heeft te maken met wat je allemaal doet :wink:

Met pep heb ik dat ook.

:)
Klik om te vergroten...
heb nog nooit pijn in me gewrichten gehad van :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."