Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoud+klote gevoel= Te hard?

Koud+klote gevoel= Te hard?

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wappie7, wederom ben ik het niet met je eens.

XTC geeft bij de juiste dosering etc ook als je negatieve gedachten probeert te krijgen een goed gevoel. De serotine in je hoofdje zorgt ervoor dat je er alsnog positief en open tegenover staat.

Dit is ook de reden dat mensen het bij posttraumatische stress therapie toe willen passen.

In dit geval zou ik eerder denken aan mcpp of te hard gaan.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben ook niet ervaren maar ik ben het wel met wappie7 eens, mindsetting is heel erg belangrijk.

ik vind xtc meer een emotieversneller, je komt dichter bij je emoties.
en het is ook maar net wat je er van verwacht...
ik heb wel es geslikt en ik was euforisch (eerste keer)
de keer daarna en nog een keer daarna, voelde ik NIETS.
het kon niet aan de pillen liggen .... want ik was de enige die niets voelde.

wel elke keer een kater van xtc he, voor een week.
toen heb ik dus een heel lange lange lange tijd niets gebruikt.
troep vond ik het.

tot een half? jaar geleden? toen slikte ik weer een pil -in de hoop euforie te voelen- maar ik rekende niet op mijn onderliggend gevoel... dat was heel droevig want ik had net iets heel shits meegemaakt en ik kon alleen maar janken, heel heftig.
daarna heb ik het nog es gebruikt maar toen had ik onderliggende kwaadheid en toen ben ik harstikke kwaad geweest, niet te onderdrukken kwaadheid die er in alle hevigheid uit kwam.

en de laatste keer was weer euforie, ik zat beregoed in mijn vel.

dus voor mij is mindsetting zeker doorslaggevend voor de trip.

bad mood... bad trip
happy mood.. . happy trip.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan er ook gewoon aan liggen dat je xtc kut vind, wat bij mij igg het geval is.
Wordt er ongelovelijk spacy van, kan dan niet meer normaal praten want ik ben te veel bezig met spacy zijn. Kaken die klappen als de malle en dat doet nog is pijn ook.

Ik raad je niet aan om het nog een keer te proberen, misschien vind je het dan wel leuk. Dat zou niet best zijn want dan ga je het waarschijnlijk vaker doen. Aan de andere kant kan je het nog kutter vinden, zoals ik. Dan raad ik je het wel aan, want dan doe je het nooit meer.. Dubbel op he :grin:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu dat ik je post even herlezen heb, lijkt het inderdaad teveel te zijn geweest.

Als je slikt, duurt het ongeveer wel een uur voordat het inslaat. Een uur na je tweede kwartje voelde jij je rot.

Hallucinaties treden enkel op als je al meer dan nodig neemt om het love gevoel te krijgen.

126/4 = 31gr/kwart.
31*2 = 62gr, wat kennelijk teveel voor jou is geweest.

Je kan ongeveer 1-2gr/kilo nemen. Ik weet niet hoe zwaar jij bent, maar trek aan de hand van het bovenstaande hier een conclusie voor jouw dosering uit.

Misschien kan je maar 1gr/kilo verdragen? In het geval dat je minder dan 1gr/kilo kan hebben, ben je misschien allergisch voor XTC? Het kan ook zijn dat je medicijnen neemt die niet samen gaan met XTC? Contacteer je huisarts voor het geval je het nog een keer wilt proberen!

DISCLAIMER: Ik ben geen medisch expert! Neem voor de zekerheid contact op met een medisch geschoolde!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
neurotoxin zei:
DISCLAIMER: Ik ben geen medisch expert! Neem voor de zekerheid contact op met een medisch geschoolde!
Klik om te vergroten...

Duidelijk, want je hebt het over grammen waar je miligrammen bedoeld...
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tufnut zei:
neurotoxin zei:
DISCLAIMER: Ik ben geen medisch expert! Neem voor de zekerheid contact op met een medisch geschoolde!
Klik om te vergroten...

Duidelijk, want je hebt het over grammen waar je miligrammen bedoeld...
Klik om te vergroten...
Yup mensen adviseren 1 a 2 gram per kilo te nemen is een beetje optimistisch.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Margrietje, die conclusie moet ik dus ook trekken, dat de kater de xtc niet waard is.
je voelt je dagen daarna nog brak (ik dus) en dat voor 4 ? uur een mooi gevoel?
het benadrukt bij mij ook mijn stemming.
wat niet wegneemt dat ik het een mooie ervaring vind, maar de nadelen werken meer dan de voordelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."